Sklep Acer Polska- Logo - Opinie

Sklep Acer PolskaOpinie

: 262Bardzo dobry

4,80

Opinie nt. sklepu Sklep Acer Polska

Opinie zweryfikowana (142) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (262)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


27 lip 2022
Zakupy poszły szybko i sprawnie. Interfejs przejrzysty i przyjazny. Niestety do pełni szczęścia zabrakło mi informacji o kompatybilności akcesoriów z poszczególnymi modelami ACER. Kupując nową myszkę bezprzewodową w miejsce myszki jaką dostałem w komplecie z moim ACER Aspire 5600U musiałem podjąć decyzję "w ciemno"
Zgłoś opinię

najbardziej krytyczna opinia


6 maj 2022
 
Po wprowadzeniu danych mojej karty kredytowej w banku Millenniumm wyskoczyło okno wg którego rzekomo miałem potwierdzić tranzakcję w aplikacji bankowej. Byłem zalogowany w aplikacji bankowej i nie wyskakiwał monit z otwierdzeniem
Zgłoś opinię

Opinie nt. sklepu Sklep Acer Polska

Filtruj
 Sortuj 
Trafność
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Strona na ios strasznie się zacina
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
2 dni temu
Dziękujemy za opinię i bardzo doceniamy komentarz. Opinia została przekazana do odpowiedniego działu w celu zbadania sprawy. Dokładamy starań, aby działanie naszej strony było niezakłócone. Niestety czasami może się zdarzyć, że z powodów, które są poza naszą kontrolą, działanie naszej strony jest wolniejsze.
 Opinia zweryfikowana
6 maj 2022
 
Po wprowadzeniu danych mojej karty kredytowej w banku Millenniumm wyskoczyło okno wg którego rzekomo miałem potwierdzić tranzakcję w aplikacji bankowej. Byłem zalogowany w aplikacji bankowej i nie wyskakiwał monit z otwierdzeniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Sklep Acer Polska
13 maj 2022
Dziękujemy za opinię i bardzo doceniamy komentarz. Opinia została przekazana do odpowiedniego działu w celu zbadania sprawy. Nasza platforma płatnicza została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami, aby zaoferować szybką, bezproblemową i bezpieczną płatność. Czasami jednak zdarza się, że z powodów od nas niezależnych, płatność może nie dojść do skutku. Chcielibyśmy przeprosić za tę niedogodność.