bricoman.plOpinie

: 8 299Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt
bricoman.pl- Logo - Opinie
bricoman.pl- Logo - Opinie

Kategorie

bricoman.pl - Materiały remontowo-budowlane

W Bricomanie dostaniesz wszystko, czego potrzebujesz do budowy i remontu - od materiałów budowlanych po wykończenie. W naszej ofercie znajdziesz produkty wiodących producentów. A wszystko to w niezwykle atrakcyjnych cenach. Zakupy w Bricoman to nie tylko oszczędność, ale także wygoda. Cały towar z naszej oferty jest dostępny od ręki. Zamówienie możesz złożyć przez internet i telefon. Dodatkowo świadczymy usługi transportowe oraz oferujemy dogodne formy płatności. Poznaj wszystkie korzyści, które daje Ci Bricoman.
Kontakt
Bricoman Polska Sp. z o.o.
ul. Murmańska 25
04-203 Warszawa
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Tomasz Paszylka

Opinie nt. sklepu bricoman.pl

4.70/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (1 800) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

86 %
7 %
3 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (8 299)

najbardziej pozytywna opinia


7 miesiące(-ęcy) temu
Jedna gorzka uwaga - zamówiłem towar z dostawą do domu i chciałem jednocześnie zwrócić 2 palety. Niestety okazało się, że musiałbym jeszcze raz opłacić transport - 2 palety koszt 60pln, transport 85pln.... Dziwną macie politykę - przecież, gdyby zwrot palet na powrocie byłby robiony w ramach wykupionego już przecież transportu, zachęciłoby to klientów do ponownych zakupów u was a nie u konkurencji
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


6 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie przez internet i info o odbiorze w miarę OK. Fatalnie z odbiorem. Nie po to zamawiałem towar przez internet, aby stać w ogromnej kolejce klientów kupujących w sklepie. Obsługa w punkcie odbioru w miarę OK. Obsługa w dziale budowlanym gdzie mnie skierowano pod odbiór zaprawy nie była zainteresowana rozwiązaniem mojego problemu. Jeżeli będzie zainteresowanie prześlę dokładny opis sytuacji
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
7 miesiące(-ęcy) temu
Jedna gorzka uwaga - zamówiłem towar z dostawą do domu i chciałem jednocześnie zwrócić 2 palety. Niestety okazało się, że musiałbym jeszcze raz opłacić transport - 2 palety koszt 60pln, transport 85pln.... Dziwną macie politykę - przecież, gdyby zwrot palet na powrocie byłby robiony w ramach wykupionego już przecież transportu, zachęciłoby to klientów do ponownych zakupów u was a nie u konkurencji
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
6 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie przez internet i info o odbiorze w miarę OK. Fatalnie z odbiorem. Nie po to zamawiałem towar przez internet, aby stać w ogromnej kolejce klientów kupujących w sklepie. Obsługa w punkcie odbioru w miarę OK. Obsługa w dziale budowlanym gdzie mnie skierowano pod odbiór zaprawy nie była zainteresowana rozwiązaniem mojego problemu. Jeżeli będzie zainteresowanie prześlę dokładny opis sytuacji
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu bricoman.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(43)
4 miesiące(-ęcy) temu
Część towaru dostępna w sklepie na półce figuruje jako niedostępna w sklepie internetowym dla wybranego sklepu. Po zakupie online i dostarczeniu przez sklep okazało się, że kabina prysznicowa powinna mieć jeszcze jedną paczkę. Trzeba było jeździć, wyjaśniać, sprawdzać w magazynach itp. O nerwach nie wspomnę. Wyszło, że pracownik się pomylił i nie nadał. Transportu nie zaproponowali. Wiozłem sam.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Zamawiam przez internet, z własnym odbiorem, m.in po to, żeby jak najmniej szwendać się po sklepie, wiadomo dlaczego. A odbiór zamówionych materiałów wygląda tak, że tak czy inaczej muszę przedefilować przez sklep, łącznie z kolejką do kasy, mimo, że zapłaciłem wcześniej i dostałem potwierdzenie ! Żenada ! Popatrzcie jak to jest zorganizowane w Casto na Południowej !
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Jeśli mam wybrać godzinę odbioru osobistego, to nie rozumiem czemu mogę je odebrać następnego dnia. W dodatku zamówienie było brudne jakaś czarna mazią. Dziękuję za czekanie niemal 24h od zakupu, żeby móc dostać wiadomość, że ktoś to łaskawie wyciągnął nie wiadomo skąd, żebym mogła się cała wybrudzić przy pakowaniu.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Kafelki musiałam sama sobie wrzucić na wózek, później na samochód, a było to dla mnie wyzwanie, zamówienie nie było gotowe na czas, jedynym pozytywnym akcentem wczorajszej wizyty była przemiła Pani w punkcie obsługi klienta.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Dostawa dostarczona przez Pana, z którym nie dało się dogadać, wszystkie rzeczy zostały luzem wręcz wywalone z samochodu, brakowało jednego produktu. Szczerze nie polecam.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Ze względu na pandemię koronawirusa zamówiłem online towar do odbioru osobistego. Stanowisko zamówień internetowych obsługuje jedna osoba, na wydanie towaru czekałem dobre 20 minut bo byłem drugi w kolejce , w tym czasie kolejne trzy osoby stały już za mną. Na podsumowanie całości spędziłem kolejne 20 minut przy kasie ponieważ kasjer miał problem uporać się z różnicą w cenie produktu. Słabo !!!!!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Bardzo źle przygotowane rozwiązanie dla zamówień internetowych, szczególnie w okresie pandemii liczy się ograniczenie kontaktów a tego brakuje w Bricomanie. Zamówiony towar należy odebrać w punkcie obsługi klienta gdzie do zamówienia przygotowana jest lista wraz z kodami produktów, następnie należy udać się do kasy gdzie należy rozpakować całe zamówienie i ponownie pani kasjerka skanuje każdy prod
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Bardzo źle przygotowane rozwiązanie dla zamówień internetowych, szczególnie w okresie pandemii liczy się ograniczenie kontaktów a tego brakuje w Bricomanie. Zamówiony towar należy odebrać w punkcie obsługi klienta gdzie do zamówienia przygotowana jest lista wraz z kodami produktów, następnie należy udać się do kasy gdzie należy rozpakować całe zamówienie i ponownie pani kasjerka skanuje każdy prod
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Zakupy internetowe u Was to absurd.Nie po to zamawiam towar przez net i płacę Blikiem aby potem przy jego odbiorze musieć spędzić w sklepie więcej czasu niż gdybym po prostu tam po ten towar pojechał.Najpierw do info,potem samemu pójść na sklep po towar a potem stać w kolejce do kasy pomimo tego że był już zapłacony a dane do fvat podane!Zobaczcie jak Castorama to rozwiązała. Absurd-nigdy więcej!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
PanKierowca kilkarazychciałpomocprzy rozładunkutowaru-ktoś powinien być!!!!??klikałatsosnowych było uszkodzonych PanKierowca powiedział wrogo że albo biorę cały towar albo nie a Ja chciałam wymienić uszkodzone łaty to nie jest zwrot towaru bo nie leżał u mnie tylko kontrola zakupionego towaru usłyszałam że jak mi się nie podoba to ładuję go z powrotem sama, zadzwoniłam dosklepu bezskutku Pan zadz
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
W związku z pandemią COVID 19 celowo dokonałem zakupów online oraz zapłaciłem przelewem aby jak najkrócej być w sklepie. Niestety. Po pierwsze pomimo otrzymania SMS iż zamówienie jest gotowe do odbioru, po przybyciu na magazyn okazało się, że część trzeba skompletować. Odesłano mnie do POKu i znów na magazyn. Następnie znów do POKu i do kasy odebrać fv. Obsługa uprzejma i miła ale coś tu nie gra.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
W dobie pandemii złożyłam opłacone (!) zamówienie on-line z odbiorem osobistym licząc, że ograniczy to czas kontaktu z innymi osobami. Mocno się przeliczyłam. Musiałam wejść do sklepu, stanąć w kolejce, gdy dotarłam do kasy, okazało się, że pani kasjerka (nie jej wina!) musiała nie tylko wczytać każdy towar, ale jeszcze odnaleźć go i odhaczyć na spisie towarów. Całość trwała 2x dłużej niż zwykl
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
Coś co bez problemu i z uprzejmością dało się załatwić kilka dni temu, dziś już nie jest możliwe bo telefon odebrał "kierownik"(jak sam się przedstawił) działu budowlanego. Zwrócić palet przy okazji kolejnego transportu nie można(mimo że pani zapewniała przy zamówieniu że ok) bo HDS palet nie bierze... Bloczki fundamentowe raz b.dobrej jakości, następnym razem kruszą się przy przenoszeniu.DRAMAT
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Towar zamówiłem przez internet. Do chwili odbioru nie otrzymałem żadnego powiadomienia o przygotowaniu towaru. Dopiero po pół godzinie po odbiorze otrzymałem maile z informacjami, że towar jest w przygotowaniu, a później, że towar został przygotowany do odbioru. Oczywiście towaru nieprzygotowano. Mała awantura przed wejściem.Jakość obsługi jest na żenującym poziomie. Brico powinno się zamknąć.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
6 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie było zlorzone przez internet z odbiorem osobistym . Dostałem informację ze jest skompletowane i czeka do odbioru. Dziś rano o 6.40 odbieram zamówienie na którym mi bardzo zależało a czasie i co słyszę od panaz obsługi ze towar na palecie jest tylko ten który mamy na sklepie resztę prosze sobie odebrać ma dziale budowlanym. Dział budowany natomiast mnie informuje prosze sobie pozbie
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Rozumiem, w jakich realiach się obecnie znaleźliśmy. Ale jaki sens ma opłacone zamówienie online z odbiorem własnym, skoro trzeba czekać 45 min na wejście do sklepu, żeby w 1min potwierdzić swoje zamówienie i czekać 15 min w magazynie na wydanie towaru i 35 min w kolejce do wyjazdu? Towar powinien na mnie czekać zgodnie z tym co jest napisane w sms-ie. I wystarczył by 1 pracownik do wydania go!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Po złożeniu zamówienia był sms, że zamówienie jest gotowe do odbioru. W sklepie okazało się jednak, że musiałem 25 minut czekać aż zamówienie będzie dopiero skompletowane. A piszecie i zachęcacie do zamówień przez internet żeby było szybciej... Szybciej bym te zakupy zrobił wchodząc na sklep po prostu samodzielnie. Poza tym dwie mufy, które miały być ze śrubunkiem, dostałem z półśrubunkiem !
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
5 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie pomimo zapewnień ze strony sklepu nie skompletowane. Ponad godzinne opóźnienie. Pomyłki w dostarczonym towarze. Pracownicy sklepu jakby im ktoś kończyny powiązał. Nikt nic nie wie. Żenada! Nigdy więcej tego sklepu. Zwykły skład budowlany na prowincji lepiej dba o klienta. Straciliście klienta, ale może dzięki tej opinii inni też Was opuszczą. Nie jesteście sami na rynku. Marek.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Skoro zamówione drzwi musiałem odebrać w dziale drzwi i zapłacić za nie w kasie, a nie odebrać i zapłacić w punkcie odbioru zamówień tuż przy wejściu, to równie dobrze mogłem nie zamawiać przez internet, tylko wejść do sklepu, załadować na wózek i stanąć w kolejce do kasy. Na czym miałaby polegać wyższość zamówień przez internet nad tradycyjnymi zakupami???
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
W punkcie odbioru zamowien panowal chaos. Czekalem w 15 minutowej, 3 osobowej kolejce. Po podaniu towaru musialem wrocic z nim do kasy po czym juz po wydaniu rachunku i kolejnych 10 minutach mialem fakture wprost z kolejnego punktu informacji. Liczylem na XXI wiek, a zderzylem sie ze sklepem wprost z czasow komuny.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|