bricoman.plOpinie

: 8 299Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt
bricoman.pl- Logo - Opinie
bricoman.pl- Logo - Opinie

Kategorie

bricoman.pl - Materiały remontowo-budowlane

W Bricomanie dostaniesz wszystko, czego potrzebujesz do budowy i remontu - od materiałów budowlanych po wykończenie. W naszej ofercie znajdziesz produkty wiodących producentów. A wszystko to w niezwykle atrakcyjnych cenach. Zakupy w Bricoman to nie tylko oszczędność, ale także wygoda. Cały towar z naszej oferty jest dostępny od ręki. Zamówienie możesz złożyć przez internet i telefon. Dodatkowo świadczymy usługi transportowe oraz oferujemy dogodne formy płatności. Poznaj wszystkie korzyści, które daje Ci Bricoman.
Kontakt
Bricoman Polska Sp. z o.o.
ul. Murmańska 25
04-203 Warszawa
Polska
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Tomasz Paszylka

Opinie nt. sklepu bricoman.pl

4.70/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (1 800) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

86 %
7 %
3 %
2 %
2 %
Opinie łącznie (8 299)

najbardziej pozytywna opinia


7 miesiące(-ęcy) temu
Jedna gorzka uwaga - zamówiłem towar z dostawą do domu i chciałem jednocześnie zwrócić 2 palety. Niestety okazało się, że musiałbym jeszcze raz opłacić transport - 2 palety koszt 60pln, transport 85pln.... Dziwną macie politykę - przecież, gdyby zwrot palet na powrocie byłby robiony w ramach wykupionego już przecież transportu, zachęciłoby to klientów do ponownych zakupów u was a nie u konkurencji
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


6 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie przez internet i info o odbiorze w miarę OK. Fatalnie z odbiorem. Nie po to zamawiałem towar przez internet, aby stać w ogromnej kolejce klientów kupujących w sklepie. Obsługa w punkcie odbioru w miarę OK. Obsługa w dziale budowlanym gdzie mnie skierowano pod odbiór zaprawy nie była zainteresowana rozwiązaniem mojego problemu. Jeżeli będzie zainteresowanie prześlę dokładny opis sytuacji
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
7 miesiące(-ęcy) temu
Jedna gorzka uwaga - zamówiłem towar z dostawą do domu i chciałem jednocześnie zwrócić 2 palety. Niestety okazało się, że musiałbym jeszcze raz opłacić transport - 2 palety koszt 60pln, transport 85pln.... Dziwną macie politykę - przecież, gdyby zwrot palet na powrocie byłby robiony w ramach wykupionego już przecież transportu, zachęciłoby to klientów do ponownych zakupów u was a nie u konkurencji
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
6 miesiące(-ęcy) temu
Zamówienie przez internet i info o odbiorze w miarę OK. Fatalnie z odbiorem. Nie po to zamawiałem towar przez internet, aby stać w ogromnej kolejce klientów kupujących w sklepie. Obsługa w punkcie odbioru w miarę OK. Obsługa w dziale budowlanym gdzie mnie skierowano pod odbiór zaprawy nie była zainteresowana rozwiązaniem mojego problemu. Jeżeli będzie zainteresowanie prześlę dokładny opis sytuacji
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu bricoman.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(117)
2 miesiące(-ęcy) temu
wszystko ok
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Byly problemy z reklamacją i formą jej realizacji. Sprawa została zakończona pomyślnie z miłym akcentem przeprosin i zadośćuczynienia że strony sklepu .
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Towar dobrej jakości, szybka dostawa. Czekałam 10-15 min zanim ktokolwiek z obsługi w ogóle podszedł do okienka odbioru.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Opakowanie było otwarte, przez co antena była niestabilna w transporcie.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Wszystko zgodnie z oczekiwaniami. Polecam
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Transport za drogi - 99zł za 12 km
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
polecam wszystko było ok
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
Brak uwag
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
4 miesiące(-ęcy) temu
super.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Sklep mógłby zorganizować sprawniejszy system realizacji odbioru zamówień internetowych. Najpierw musiałem czekać w kolejce, żeby w ogóle wejść do sklepu, później znowu, na paragon. W efekcie spędziłem przy i w sklepie tyle samo czasu, co przy zwykłych zakupach. Paragon mógłby już czekać gotowy do odbioru razem z towarem, a zamówienia internetowe mogłyby być realizowane innym wejściem, jak w Leroy
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Kupuję przez portal między innymi dlatego, że chcę zminimalizować kontakt z innymi klientami. Na stronie jest zresztą zachęta: zapłać z góry, odbierz na placu. Dobre intencje, a w sklepie szara rzeczywistość. Po odbiór musiałem pójść do punktu wewnątrz sklepu gdzie w towarzystwie klientów oczekujących do kasy spędziłem dobre 20 minut. Cóż, miałem pecha; ale można było umieścić w widocznym miejscu
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
1. Jestem zadowolona, że mogłam kupić towar, który był mi potrzebny. 2. Jestem NIE zadowolona, że plastykowe "kątowniki" w kolorze BIAŁYM, były owinięte CZARNĄ taśmą. Nie mogę ich użyć przy remoncie-bo muszę udać się do sklepu, po środek który tą taśmę zmyje. po jej usunięciu - zostały ślady. 3. Przy zamawianiu towaru, nie podano mi prawidłowego kosztu transportu. Sumując-dodatkowe koszty,nerw
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
11 miesiące(-ęcy) temu
Wszystko super, poza 47 minutowym oczekiwaniu na Pana Mareczka w Punkcie Obsługi Klienta /podobno miał przerwę/. Nawet nie oczekiwaniu, ponieważ osobiście pofatygowałem się po Niego. Żadnej informacji, że ma przerwę, telefon służbowy zostawiony na biurku, przy laptopie. Twierdził, że nie po to ma przerwę, żeby jeszcze telefony odbierać. Taki prezencik w gratisie na urodziny od Bricomana.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Kierowca makabryczny, młody człowiek najlepiej siedział by za kierownicą, a dostarczony towar rozładował sam klient. zero pomocy Poprzez nie udolność w rozładunku spowodował uszkodzenie worka z zaprawą, powodując rozsypanie zawartości, co skwitował, że tak się zdarza. Powinienem odmówić przyjęcia uszkodzonego produktu, ale nie chciałem robić sobie problemów ze zwrotem dla paru złotych.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Witam, nie rozumiem, dlaczego pudełko z zakupioną baterią zlewozmywakową i opakowanie folii malarskiej były otwarte, kierowca na to zapytanie powiedział, że tak otrzymał, był bardzo miły . Drugie pytanie: cena dostarczenia towaru była dla mnie za wysoka, w innych miastach do 10 km płaci się 45 zł a tu 69 zł (7 km od sklepu mieszkam). Fajnie, że jesteście, na pewno skorzystam nie raz.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
"Okazja cenowa" na stronie internetowej to 15,00 zł za opakowanie. Cena w realu, tj. w sklepie Wilanowska, to 14,80 zł za opakowanie. W dodatku w opisie towaru brak informacji, ile waży kilogramów. Towar wydano mi w pękniętym pudełku. Potem musiałem czekać w kolejce do kasy wraz z pozostałymi klientami. Na dobrą sprawę taka forma zamawiania i odbioru osobistego nie ma żadnego sensu.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Wiele razy kupowałem w Bricomanie przez internet ale dziś pierwszy raz niemiła niespodzianka: dostawa opóźniona o kilka godzin, żadnej wiadomości o tym (dopiero po interwencji telefonicznej dowiedziałem się, że będzie opóźnienie). Do tego jeden z towarów pomylony, drugi w stanie kiepskim. Generalnie jednak polecam ten sklep bazując na poprzednich przesyłkach.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Towar przywieziony i dobrze zapakowany, miły kierowca. Jednak transport był niekompletny: podobno kilka rzeczy się skończyło w międzyczasie. Obsługa klienta mogła mnie o tym poinformować wcześniej- mógłbym wybrać coś innego. Tak, dowiedziałem się dopiero przy odbiorze. Plus za możliwość płatności kartą przy odbiorze transportu w domu.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
10 miesiące(-ęcy) temu
Aby zamówienie internetowe z odbiorem osobistym miało dla klienta jakąś wartość dodaną dobrze byłoby zorganizować dedykowany punkt szybkiego odbioru zamówień bez konieczności oczekiwania na zebranie towaru przez pracownika a potem stania w ogonku do kasy. Proszę przemyśleć temat lub podpatrzeć w sąsiednim sklepie OBI.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Rusztowanie zaskakująco starannie wykonane, jak na swoją cenę. Dlaczego na portalu zapłaciłem 35% drożej niż cena na miejscu w sklepie? Tego nikt nie potrafił mi wyjaśnić. Sprzedawca bohatersko osłaniał swoich pracodawców, ale jego wyjaśnienia czuć było kitem. Cóż, zaufanie do firmy...
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|