Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Opinie nt. sklepu TwojeSoczewki.pl
Filtruj
Opinia
Sortuj
Od najnowszych
19 godzin temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
2 dni temu
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 dni temu
Opinia zweryfikowana
Niestety ale stany magazynowe nie są uaktualnione co powoduje znaczne opóźnienie w realizacji zamówienia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu TwojeSoczewki.pl
3 dni temu
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam słyszeć o zaistniałych niedogodnościach związanych z opóźnieniem w realizacji Pani zamówienia. Chcielibyśmy wyjaśnić, że opóźnienie nie wynika z nieaktualnych stanów magazynowych, lecz jest rezultatem wycofania przez producenta z oferty miesięcznych soczewek z rodziny Clariti (definitywne wycofanie nastąpi z dniem 1 maja) , w tym modelu Clariti Multifocal, który znajduje się w Pani zamówieniu. Aktualnie oczekujemy na produkcję nowej partii tych soczewek, co ma nastąpić niebawem. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej zrealizować Pani zamówienie po otrzymaniu produktów od producenta. Jesteśmy do Pani dyspozycji w razie dodatkowych pytań czy potrzeby uzyskania dalszych informacji.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.