MyGiftDNA.pl- Logo - Opinie

MyGiftDNA.pl
Opinie:

Opinie (3877) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (20 865)

4,77
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 9 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
MyGiftDNA.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Kolejny raz zamawiałam produkt od Państwa i nigdy się nie zawiodłam.Zamówiłam wydruk na szkle akrylowowym z podstawką led. Nie jest to pierwsze moje zamówienie i na pewno nie ostatnie. Polecam z całego serca ten sklep!🩷

najbardziej krytyczna opinia

29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Z przykrością muszę stwierdzić, że jestem bardzo rozczarowana i zniesmaczona realizacją mojego zamówienia nr 1054965 w części Śliwki w czekoladzie w puszce. Puszka wg mojego projektu jest bez zarzutu, ale śliwki w czekoladzie to jakiś żart. Śliwki są po prostu stare (mimo terminu ważności), matowe, z białym nalotem i pokruszoną czekoladą. Nadają się tylko do kosza na śmieci, a nie na personalizowany prezent. W załączeniu przesyłam Państwu zdjęcie ich wyglądu. Uważam, że potraktowano mnie, co najmniej niepoważnie, nie mówiąc o profesjonalizmie, jaki Państwa firma do tej pory prezentowała. Ciekawi mnie tylko, czy osoba, która kompletowała moje zamówienie, chciałaby poczęstować się i zjeść takie śliwki. Iwona
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu MyGiftDNA.pl

 Sortuj  
Trafność
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
W przypadku mojego zamówienia - nic nie możecie zrobić, bo jest już za późno. 60-ta rocznica małżeńska mija jutro. Stwierdzam, że pracujecie bez namysłu, jak roboty. Jednym słowem jesteście niesolidni i tylko narażacie mnie na dodatkowe koszty, związane ze zwrotem towaru z Waszej winy.
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak kompetentnej obsługi i realizacji zamówień

Jeśli o coś proszę to proszę się do tego stosować a nie przesyłać cyniczne buziaczki
Zgłoś opinię
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Obraz przyszedł zniszczony a dokładnie jego ramka także dlatego tak opinia
Zgłoś opinię
8 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Śliwki w czekoladzie w puszce - porażka

Z przykrością muszę stwierdzić, że jestem bardzo rozczarowana i zniesmaczona realizacją mojego zamówienia nr 1054965 w części Śliwki w czekoladzie w puszce. Puszka wg mojego projektu jest bez zarzutu, ale śliwki w czekoladzie to jakiś żart. Śliwki są po prostu stare (mimo terminu ważności), matowe, z białym nalotem i pokruszoną czekoladą. Nadają się tylko do kosza na śmieci, a nie na personalizowany prezent. W załączeniu przesyłam Państwu zdjęcie ich wyglądu. Uważam, że potraktowano mnie, co najmniej niepoważnie, nie mówiąc o profesjonalizmie, jaki Państwa firma do tej pory prezentowała. Ciekawi mnie tylko, czy osoba, która kompletowała moje zamówienie, chciałaby poczęstować się i zjeść takie śliwki. Iwona
Zgłoś opinię
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
w ofercie piszecie o obrazie z lego. nigdzie nie jest napisane, że dostanie się WYDRUKOWANY obraz W STYLU lego
Zgłoś opinię
28 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Przesyłka w której był kubek była bardzo źle zabezpieczona. Doszło do uszkodzenia kubka - pękło ucho
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl .
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

NieZrealizować zamówienie

Zrealizować zamówienie. Ponoć popsuła się drukarka? Zależało mi na czasie, bo miał to być prezent dla znajomych, którzy przylecieli na weekend z Londynu. Niestety do tej pory nie otrzymałem zamówionej spersonalizowanej mapy.
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długi czas oczekiwania na wysyłkę, czekam już kilka dni, przesyłka dalej nie wysłana.
Zgłoś opinię
15 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Kompletna porażka

Ramka kompletnie rozklejona i uszkodzona, obraz porysowany, niedokładnie zapakowane l.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl .
1 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Tragedia ,towar dziadostwo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pan dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pan dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
18 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 mar 2024
Dzień Dobry, jeśli otrzymany produkt nie spełnia oczekiwań może Pan dokonać zwrotu zamówienia przez 365 dni od jego wysyłki. Zależy nam na satysfakcji każdego klienta, dlatego koszt przesyłki zwrotnej jest także po naszej stronie. :)
14 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Braki

Zamówiłem czekoladki do których dopłaciłem żeby były śliwki w czekoladzie oraz pakowanie prezentu. Paczka rzeczywiście bardzo ładna lecz zapłaciłem za śliwki w czekoladzie a dostałem hmm nic . Także nie ma co dopłacać bo i tak nie wyślą .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl.
20 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam personalizowany fotel na prezent z okazji 60 urodzin. Fotel dotarł dość szybko- za to daje 1 gwiazdkę. Otworzyłam paczkę, zobaczyłam jak wygląda fotel/ napis. Włożyłam do tego samego kartonu, który okleiłam kolorowym papierem i wielką kokardą zadowolona, że mam już gotowy prezent😊 Pojechałam na urodziny do szfagra( mężczyzna 60 lat, 175 cm. Wzrostu, waga max 80 kg) Wręczyłam prezent. Jubilat na samym początku imprezy zaczął rozpakowywać prezenty. Myślę super! Z pewnością fotel z napisem będzie elementem zaskoczenia😊 No i rzeczywiście - był!!!!! Jubilat wyjął fotel, rozłożył, przeczytał napis i usiadł. Radość trwała kilkanaście sekund😔 ponieważ fotel się rozpadł, jubilat rąbnął tyłkiem na ziemię a jego ręka która podczas upadku znalazła się między drewnianymi listewkami i została przygnieciona😱 Pomogliśmy mu wstać, goście nawet się uśmiechnęli bo sytuacja wyglądała trochę komicznie, ale mina jubilata była inna! Palce prawej ręki zaczęły sinieć i puchnąć. Przez następną godzinę zamiast zabawiać gości siedział z zimnym okładem. Nie będę już opisywać że szczegółami jak ja się czułam w tym momencie!!! Powiem tylko, że zwyczajnie było mi wstyd!!!! Następnego dnia palce poszkodowanego nadal były spuchnięte i zasinione. Przekonałam go żebyśmy jednak pojechali na Sor w celu prześwietlenia tej ręki. Bałam się że mogło dojść do jakiegoś pęknięcia/ złamania😱 Zdjęcie RTG na szczęście nie wykazało złamania a lekarz stwierdził, że to mocne zbicie/ zgniecenie, przepisał maść i kazał uzbroić się w cierpliwość. Pocieszył, że za tydzień, dwa nie będzie śladu. Reasumując: fotel kosztował mnie- to co zapłaciłam dla waszej firmy+ podróż do szpitala+ maść+ stres i wstyd, którego przeliczyć na pieniądze się nie da😔 Teraz należy zadać pytanie dlaczego fotel się rozpadł skoro w opisie było max 130 kg a nasz jubilat waży około 80 kg.? Oglądajac dokładnie ten fotel stwierdziłam, że cały ten wypadek powstał z winy producenta ponieważ fotel został źle zmontowany. Dokładnie materiał z nadrukiem został odwrotnie założony! Przy rozkładaniu fotela każdy człowiek sugeruje się napisem, który ma być z przodu tzn. pod plecami człowieka, a nie z tyłu. Przez odwrotne zamontowanie materiału, nasz obdarowany rozłożył fotel i nie zwrócił uwagi że plastikowe zaczepy są skierowane ku dołowi. Czyli w momencie kiedy usiadł cały ciężar oparł się na tych plastikach, które pękły a fotel się złożył. Na dowód tego przesyłam zdjęcia. W związku z zaistniałą sytuacją czekam na informację zwrotną z państwa strony z propozycją rekompensaty. Pozdrawiam. Monika Uszyńska.
Zgłoś opinię
29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Słaba jakoś wykonania!!! Zamówiono obraz na płótnie stworzony z zdjęcia z napisami i niestety musze przyznać, że tym razem (a jest to już drugie moje zamówienie na ten produkt) jakość wydruku, obróbki i nawet montażu płótna na drewnianej ramie pozostawia wiele do życzenia. 1. Obróbka graficzna - Od pierwszego kontaktu przekazałam swoje uwagi dot. obróbki graficznej (dot. rozmieszczenia słów, ich wielkości, czcionki itd), ale otrzymałam jedynie informacje, "że nie ma możliwości edycji wybranych wyrazów. Są one generowane automatycznie...." I niby jest opcja zgłaszania uwag, ale nie mam pojęcia w sumie po co skoro jest to tylko program graficzny bez możliwości jakiejkolwiek zmiany aranżacji. A poza tym kontakt ze sklepem tylko e-mailowy i za każdą odpowiedzią trzeba czekać 24h!! 2. Jakość wydruku - zamiast wyraźnie czarno- białego obrazu mam szary odcień i część napisów nie jest w ogólne do odczytania - rozmazane i tak małe że nawet lupa nie pomoże. 3. Montaż na ramie - słabo naciągnięte płótno - obraz zwyczajnie faluje. Generalnie żałuje tego zakupu, mojej akceptacji zdjęcia, ponieważ chyba liczyłam na to, że jakość wykonania będzie zdecydowanie lepsza. Niestety skusiło mnie pierwsze naprawdę udane zamówienie podobnego obrazu. Ale to już było kilka lat temu, jak widać coś się jednak zmieniło. Reasumując nie polecam. Strata pieniędzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl.
12 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Firma potwierdza wysłanie przesyłki która fizycznie nie zostaje wysłana. Wprowadzenie zmian praktycznie nie istnieje, dwa razy wysłany ten sam projekt
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień dobry, bardzo Pana przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pana uwagi zostały przekazane do odpowiednich działów, aby takie problemy się już nie powtórzyły.
15 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
W dalszym ciągu nie otrzymałam zamówienia a firma chce żebym już ankiety wypełniała. Mialo przyjść ma walentynki...... jestem niezadowolona
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu MyGiftDNA.pl
19 lut 2024
Dzień Dobry, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zachęcamy do złożenia reklamacji mailowo na adres kontakt@mygift.pl.