Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
3 kwi 2024
Opinia zweryfikowana
Robię zakupy w tym sklepie niepierwszy raz, ogólnie wszystko jest OK i polecam ale mają problemy z nadawaniem paczek, opóźnienie o jeden to częsta sprawa. Polecam również nadawać paczki w paczkomacie z rana aby kurier odebrał je tego samego dnia. Towar zgodny z opisem. Płatność odroczona jest, polecam
Zamówiony towar ,owszem otrzymałam szybko,o czasie,ewentualnego zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni aby otrzymać zwrot środków.
W moim przypadku,paczkę nadałam 26.01.24r i do dzisiaj tj.do 19.02.24r. nie otrzymałam zwrotu środków,pytam więc dlaczego to tak długo trwa?
Sklep "Sewel" obraca moimi pieniędzmi a ja ponoszę straty!!! Czy otrzymam jakieś wyjaśnienie? i rekompensatę? Szkoda ,że to wydarzenie ma miejsce przy moim pierwszym zakupie...do tej pory nie spotkałam się z taką sytuacją żeby tyle czasu czekać na zwrot środków.
Zamówienie złożone 03.03 po dwóch dniach powiadomienie o przystąpieniu do realizacji. 07.03 informacja o nie pełnym zamówieniu. Jednak 5 dni roboczych to trochę za długo na oczekiwanie na zamówienie.
Zgłoś opinię
19 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Zamówiony towar ,owszem otrzymałam szybko,o czasie,ewentualnego zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni aby otrzymać zwrot środków.
W moim przypadku,paczkę nadałam 26.01.24r i do dzisiaj tj.do 19.02.24r. nie otrzymałam zwrotu środków,pytam więc dlaczego to tak długo trwa?
Sklep "Sewel" obraca moimi pieniędzmi a ja ponoszę straty!!! Czy otrzymam jakieś wyjaśnienie? i rekompensatę? Szkoda ,że to wydarzenie ma miejsce przy moim pierwszym zakupie...do tej pory nie spotkałam się z taką sytuacją żeby tyle czasu czekać na zwrot środków.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sewel.pl
21 lut 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za komplikacje, zwrot został zamknięty, należność rozliczono BLIKiem. W ramach rekompensaty zaproponowano niestandardową zniżkę.
5 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Od tygodnia zamówienie niewysłane! Podczas składania zamówienia komunikat wysyłka jutro?!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sewel.pl
6 cze 2023
Dzień dobry, byliśmy zmuszeni przetransportować nowy egzemplarz jednego z produktów, sytuację wyjaśniono z klientem, zamówienie zrealizowano, za utrudnienia przepraszamy
6 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Krótszy czas wysyłki, zgodny z tym, co widnieje na stronie podczas zakupu.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.