sewel.pl- Logo - Opinie

sewel.pl
Opinie:

Opinie (96) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (352)

4,78
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 28 cze 2013
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
sewel.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 20 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Robię zakupy w tym sklepie niepierwszy raz, ogólnie wszystko jest OK i polecam ale mają problemy z nadawaniem paczek, opóźnienie o jeden to częsta sprawa. Polecam również nadawać paczki w paczkomacie z rana aby kurier odebrał je tego samego dnia. Towar zgodny z opisem. Płatność odroczona jest, polecam

najbardziej krytyczna opinia

19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony towar ,owszem otrzymałam szybko,o czasie,ewentualnego zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni aby otrzymać zwrot środków. W moim przypadku,paczkę nadałam 26.01.24r i do dzisiaj tj.do 19.02.24r. nie otrzymałam zwrotu środków,pytam więc dlaczego to tak długo trwa? Sklep "Sewel" obraca moimi pieniędzmi a ja ponoszę straty!!! Czy otrzymam jakieś wyjaśnienie? i rekompensatę? Szkoda ,że to wydarzenie ma miejsce przy moim pierwszym zakupie...do tej pory nie spotkałam się z taką sytuacją żeby tyle czasu czekać na zwrot środków.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu sewel.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(1)
Resetuj
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiony towar ,owszem otrzymałam szybko,o czasie,ewentualnego zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni aby otrzymać zwrot środków. W moim przypadku,paczkę nadałam 26.01.24r i do dzisiaj tj.do 19.02.24r. nie otrzymałam zwrotu środków,pytam więc dlaczego to tak długo trwa? Sklep "Sewel" obraca moimi pieniędzmi a ja ponoszę straty!!! Czy otrzymam jakieś wyjaśnienie? i rekompensatę? Szkoda ,że to wydarzenie ma miejsce przy moim pierwszym zakupie...do tej pory nie spotkałam się z taką sytuacją żeby tyle czasu czekać na zwrot środków.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu sewel.pl
21 lut 2024
Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za komplikacje, zwrot został zamknięty, należność rozliczono BLIKiem. W ramach rekompensaty zaproponowano niestandardową zniżkę.
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie złożone 03.03 po dwóch dniach powiadomienie o przystąpieniu do realizacji. 07.03 informacja o nie pełnym zamówieniu. Jednak 5 dni roboczych to trochę za długo na oczekiwanie na zamówienie.
Zgłoś opinię
6 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Krótszy czas wysyłki, zgodny z tym, co widnieje na stronie podczas zakupu.
Zgłoś opinię