flytoy.pl- Logo - Opinie

flytoy.pl
Opinie:

Opinie (191) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (475)

4,84
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 4 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
flytoy.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Jestem pod ogromnym wrażeniem zabezpieczenia!!! Produkt zgodny z zamówieniem. Opakowanie nietknięte. Pierwszy raz zamówiłem ale na pewno będę stałym klientem! Polecam!!!
ŁB

najbardziej krytyczna opinia

16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ciężko oceniać zamówienie które nie doszło do skutku ,następnego dnia zostalam poinformowana że produkt , który zamówiłam i opłaciłam jest już niedostępny przez co nie zdążyłam zamówić go na czas w innym sklepie i nie dotrze na święta . Plus za szybki zwrot należności
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu flytoy.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(1)
(2)
(5)
Resetuj
22 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

to jest swinstwo by za te same pieniadze zamiast 20 wyslac 6 szt

uczciwym-zamowilam 20 malych samochodzikow a otrzymalam6 sztuk
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu flytoy.pl
26 mar 2024
Bardzo nam przykro, iż doszło do opisanej przez Państwa sytuacji. Chcielibyśmy bardzo przeprosić za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności, jakie mogły wyniknąć z otrzymania nieprawidłowej ilości zamówionych przedmiotów. Przypuszczamy, iż mogło dojść do pomyłki jeszcze podczas kompletacji Państwa zamówienia. Jeszcze dziś nasz dział obsługi skontaktuje się z Państwem w celu wyjaśnienia powstałego problemu. Liczymy na możliwość naprawienia sytuacji i przywrócenia Państwa zaufania do naszej firmy. Pozdrawiamy Sklep FLYTOY
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu flytoy.pl
26 mar 2024
Dziękujemy za ocenę naszego sklepu. Doceniamy każdą opinię, ponieważ pomaga nam doskonalić nasze usługi. Chcielibyśmy się dowiedzieć, co moglibyśmy zrobić lepiej, aby spełnić Państwa oczekiwania w przyszłości. Niestety nie odnotowaliśmy zgłoszenia od Państwa dotyczącego problemów ze złożonym zamówieniem. Widzimy natomiast, iż po 4 dniach zostało ono przez Państwa anulowane bez dokonania opłaty. Zachęcamy serdecznie do skontaktowania się z nami drogą elektroniczną pod adresem e-mail: sklep@flytoy.pl, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiamy Sklep FLYTOY
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zabawka przyszła uszkodzona, uszkodzenie nie przeszkadza w użytkowaniu.
Zgłoś opinię
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Ciężko oceniać zamówienie które nie doszło do skutku ,następnego dnia zostalam poinformowana że produkt , który zamówiłam i opłaciłam jest już niedostępny przez co nie zdążyłam zamówić go na czas w innym sklepie i nie dotrze na święta . Plus za szybki zwrot należności
Zgłoś opinię
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Nisja jakość produktu

Niska jakość produktu, brakowało pewnych elementów z lego do zestawu!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu flytoy.pl
29 sty 2024
Bardzo nam przykro, że doświadczył Pan niedogodności związanych z naszym produktem. W przypadku klocków niestety czasem zdarzają się sytuacje, w których brakuje pewnych elementów w zestawie. To błąd produkcyjny, którego nie jesteśmy w stanie uniknąć, gdyż dostarczamy produkty nowe, w oryginalnym opakowaniu od producenta. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta poprzez adres e-mail: sklep@flytoy.pl. Zobowiązujemy się do naprawy zaistniałego problemu. Dziękujemy za opinię i czekamy na Państwa wiadomość.
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Model został dostarczony bez kleju do statecznikow
Zgłoś opinię
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
zestaw nie jest kompletny
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu flytoy.pl
29 sty 2024
Przykro nam z powodu niedogodności, których Pan doświadczył. Abyśmy mogli skutecznie rozwiązać tę sprawę, prosimy o kontakt bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: sklep@flytoy.pl. Zapewnimy pełne wsparcie i podjęcie niezbędnych kroków w celu dostarczenia brakujących elementów zestawu. Ponownie przepraszamy za zaistniałą sytuację i liczymy na możliwość jej rozwiązania.
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu flytoy.pl
23 lis 2023
Przykro nam, że doświadczył Pan problemów z naszym produktem. Prosimy o podzielenie się z nami szczegółami, abyśmy mogli rozwiązać problem.