fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (991) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2298)

4,63
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem ogromnie zadowolony z profesjonalizmu i wiedzy pracowników Fotoformy. Pomogli mi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w ostatnim czasie, czyli w wyborze i zakupie nowego sprzętu foto/wideo. Naprawde dawno nie spotkałem się z tak przyjazną i profesjonalną obsługą. Jestem zachwycony. Cieszę się, że Pani pracująca w Fotoforma potrafiła dokładnie wytłumaczyć różnice, zaproponować testy, odpowiadała na miliardy moich pytań. A zdaje sobie sprawę, że nie byłem łatwym klientem, bo wybór sprzetu, na który dość długo odkładałem, nie był dla mnie łatwym zadaniem. Dlatego też miałem mnóstwo pytań, wątpliwości, na które pani z Fotoformy bardzo cierpliwie odpowiadała. I powtórzę to jeszcze raz, ale jestem po prostu zachwycony. Dodam więcej: ludzie z Fotoformy wiedzieli więcej o sprzęcie Canona, niż ludzie na infolinii Canona. Z całego serca polecam i będę wracał. Fotoforma - dzięki!

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

 Sortuj  
Trafność
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zamówione produkty są naprawdę dobrej jakości, ale sama obsługa sklepu jest tragiczna. Przez przypadek zamówiłem produkt, którego nie było w magazynie, dostałem informację, że dostawa będzie zrealizowana do końca tygodnia albo na początku przyszłego (zamówienie było złożone we wtorek). W sobotę się próbowałem dowiedzieć czy jeszcze jest szansa na dostawę w tym dniu, odpowiedź otrzymałem w poniedziałek (rozumiem, weekend, ale still). We wtorek po 13:00 piszę z prośbą o anulowanie zamówienia jeśli nie będzie wysłane max w środę. Po 10 minutach otrzymałem odpowiedź (gdzie wcześniej to było 6 godzin), że cytuje "wyślemy dzisiaj aparat z obiektywem, natomiast karta jeszcze nie dojechała. Możemy ją dosłać, ale jest ona ogólnie bardzo wolna, może chciałby Pan inną wybrać?" Aparat z kartą otrzymałem następnego dnia. Nie rozumiem, dlaczego obsługa sklepu nie mogła zaproponować tego na starcie, nie wchodziła w kontakt, gdzie teoretycznie miało im zależeć na sprzedaży, albo chociaż by dobrej obsłudze i wsparciu. Warto wspomnieć, że aparat wraz z obiektywem, który był na stanie i mogli go wysłać od razu, kosztował 55 razy więcej niż karta pamięci.
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pokrowiec zapinka się nie zapina...
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Oferta jest nas stronie W mailu będzie istotnie ....opóźniona
Zgłoś opinię
27 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Dostępne a niedostępne

Usuńcie państwo ze sklepu towary, których się nie da zamówić lub zmieńcie status na niedostępne
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt super jak to Sigma za 5k, trochę brakowało mi od sklepu informacji kiedy mogę się spodziewać odbioru.... szkopuł w tym że brak indywidualnego podejścia do klijenta, prosiłem o mało ustępstwo w papirologii i niestety się nie doprosiłem a tylko usłyszałem bajkę że tak jest dobrze a miałem wrażenie że to by kosztowało sprzedawcę trochę zaangażowanie i był by to dla mnie najlepszy zakup roku. Jak by nie zniżka to bym kupował w sklepie gdzie miał bym więcej indywidualnego podejścia do klijenta.
Zgłoś opinię
15 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Sprzedawcy we Wrocławiu z kiepskim podejściem do klienta. Panuje tam atmosfera nieprzyjazna dla klienta. Niezbyt chętnie udzielają informacji, a jak już to z podejściem, że wiedzą lepiej i klient i tak nic nie wie. Czułam się jakbym kupowała pomidory w pobliskim warzywniaku a nie sprzęt za 24 000 zł. Smutne.
Zgłoś opinię
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Wirtualne stany magazynowe.

Stany magazynowe niezgodne ze stanem faktycznym. Nie pierwszy raz jest taka sytuacja. Poprzednio czekałem 7 dni na pokrowiec do obiektywu. Teraz czekałem na L-braket mimo że był "na stanie". Nie było kabelka który w końcu był. droga Fotoformo posprzątajcie bałagan. Jedyne co zachęca do zakupów to ceny. Natomiast czas realizacji należy brać z dużą dozą dowolności/dostępności.
Zgłoś opinię
25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

nie polecam

akcja reklamowa na tzw. targach przerosła tę firmę. Opóźnienie w wysyłce towaru i stracona sesja w piatek, sobotę i niedzielę. Kontakt telefoniczny z "paniami z biura" bardzo nieprzyjemny, miałem wrażenie, że przeniosłem się w czasie do PRL-u. Na pewno nic już nie kupię w Fotoformie ! (Kupiłem u nich obiektyw za prawie 11000 zł)
Zgłoś opinię
31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Lakoniczna informacja o opóźnianiach...

Lakoniczna informacja o możliwych opóźnieniach w realizacji zamówienia. Po dopytaniu również lakoniczne stwierdzenie o oczekiwaniu na dostawę. Po tygodniu zamówienie nie zostało zrealizowane i nie wiem kiedy zostanie zrealizowane.
Zgłoś opinię
16 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Warto bylo by rzetelniej oceniać dostępność atykółów. Jak się okazuje w moim przypadku 100 % interesujących mnie obiektywów jest na stronie.. ale ich nie ma i nie będzie.
Zgłoś opinię
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
prze kilka dni brak zamówienia kolejne email nic nie dają, każą pisać na inne adresy odsyłają od Gawła do Pawła - przykre to
Zgłoś opinię
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Od tygodnia czekam na przesyłkę. I niestety nie dostałem jej jeszcze...
Zgłoś opinię
28 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Długi okres oczekiwania

Czekam,czekam i czekam wyślijcie w końcu!
Zgłoś opinię
7 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię