fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (978) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2245)

4,63
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakup był przez internet, wszystko bardzo sprawnie, przekierowano mnie do banku w kwestii rat, też nieźle, następnego dnia rano był kurier z aparatem. Czyli - znakomiacie. Tylko jedem minus: firma oferuje przyjmowanie w rozliczeniu starych aparatów. Zaoferowałam cztery do wyboru - odpowiedziano mi grzecznie, że nie biorą kompaktów. Napisałam, że tylko dwa są kompaktowe. Nie było odpowiedzi. Podejrzewam, że to tylko znęta.

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

 Sortuj  
Trafność
(9)
(16)
(64)
Resetuj
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Brak zamówienia

Paczka zamówiona w Niedzielę aby 9 dni później mieć aparat na wyjazd po kontakcie z mojej strony po 4 dniach w formie mailowej, dopytując o status wysyłki otrzymałem informację, iż przesyłka zostanie przekaza dziś do kuriera, i następnego dnia otrzymam wiadomość mailową. 4 dni później po kontakcie z infolinią ze względu na brak informacji otrzymałem wiadomość że paczka nawet nie wyruszyła. Niestety wyjazd trochę zapusty z ewidentnych powodów logistycznych.
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nieprzemyślany UX w sklepie

Wziąłem leasing na sprzęt, którego sklep nie był w stanie dostarczyć (Elinchrom Three). Moim zdaniem aktywny koszyk, w przypadku braku towaru, wprowadza w błąd. Owszem jest zapis „zapytaj o dostępność”, ale z perspektywy klienta to źle przemyślany proces.
Zgłoś opinię
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Witam.Brak aktualizacji dostepnosci towaru.Po zlożeniu i opłaceniu zamówienia okazało się że towar tj. karta pamięci jest niedostępna.
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Nawet jednego maila z wyjaśnieniem nie otrzymałam. Jedna osoba mi pisała jedno a i tak zrobiliście inaczej niż prosiłam.
Zgłoś opinię
5 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikacji ze strony sklepu, długi okres oczekiwania na produkt który jest w magazynie. (Ponad tydzień
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Pokrowiec zapinka się nie zapina...
Zgłoś opinię
13 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostałam uszkodzony sprzęt!
Zgłoś opinię
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nieporozumienie

Nie rozumiem dlaczego dostaję prośbę o opinię i moje dane zostały wysłane do innego podmiotu - nie wyraziłam na to nigdzie zgody. Poza tym anulowałam swoje zamówienie, bo sklep nie był w stanie dostarczyć mi produktu w ciągu tygodnia.
Zgłoś opinię
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Oferta jest nas stronie W mailu będzie istotnie ....opóźniona
Zgłoś opinię
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
5 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zrealizowane szybko, natomiast przed złożeniem zamówienia miałem kilka pytań, które chciałem doprecyzować na infolinii. Niestety pomimo kilku prób dodzwonienia się nikt telefonu nie odebrał (w godz pracy) i mimo pozostawienia również wiadomości z nr tel z prośbą o kontakt nikt nie oddzwonił. Słabo to wygląda jak na profesjonalną firmę do której Państwo aspirujecie.
Zgłoś opinię
17 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie nie doszło do skutku a co chwilę dostaje e-maile . Jprdl ileż można ? Jak najdalej od firmy bo żyć nie dadzą ,atak meilami notoryczny.
Zgłoś opinię
10 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zakupiłem obiektyw, który na Waszej stronie objęty jest casbackiem. Strona z regulaminu tej promocji nie działa.
Zgłoś opinię
7 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Do chwili obecnej nie otrzymałem zamówienia.
Zgłoś opinię
DK
Derek K.
Poznan
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
brak towaru w sklepie
Zgłoś opinię
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 gru 2023
 Opinia zweryfikowana

Wirtualne stany magazynowe.

Stany magazynowe niezgodne ze stanem faktycznym. Nie pierwszy raz jest taka sytuacja. Poprzednio czekałem 7 dni na pokrowiec do obiektywu. Teraz czekałem na L-braket mimo że był "na stanie". Nie było kabelka który w końcu był. droga Fotoformo posprzątajcie bałagan. Jedyne co zachęca do zakupów to ceny. Natomiast czas realizacji należy brać z dużą dozą dowolności/dostępności.
Zgłoś opinię
3 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Sklep anulował moje zamówienie. Jako powód podał zawieszenie się systemu komputerowego w wyniku czego sprzedało się więcej aparatów niż było dostępnych w sklepie. Sklep nie może też zamówić następnych, ponieważ brak ich u dystrybutora. SONY A6400 to popularny model, który wszedł do produkcji w 2019 r i ciągle jest produkowany.
Zgłoś opinię