fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (978) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2245)

4,63
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zakup był przez internet, wszystko bardzo sprawnie, przekierowano mnie do banku w kwestii rat, też nieźle, następnego dnia rano był kurier z aparatem. Czyli - znakomiacie. Tylko jedem minus: firma oferuje przyjmowanie w rozliczeniu starych aparatów. Zaoferowałam cztery do wyboru - odpowiedziano mi grzecznie, że nie biorą kompaktów. Napisałam, że tylko dwa są kompaktowe. Nie było odpowiedzi. Podejrzewam, że to tylko znęta.

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

 Sortuj  
Trafność
5 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dobra i profesjonalna obsługa. Jedyny problem to kłopot z dodzwonieniem się do placówek
Zgłoś opinię
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi czas wysyłki
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Prawie wszystko dobrze. Ogólnie dobra obsługa, szybka realizacja i szeroki asortyment. Jedynym minusem był sprzedawca, który zachęcał do dokupienia rozszerzonej gwarancji dla obiektywu sony, który to miał rok dodatkowej gwarancji w gratisie. Po wykupieniu gwarancji w sklepie nie mógłbym już skorzystać z gwarancji od sony (info z regulaminu akcji).
Zgłoś opinię
30 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Podobał mi się czas wysyłki. Poprawić możecie komunikację między swoimi oddziałami. Sklep we Wrocławiu nie miał wglądu w zamówienia online i pani nie była mi w stanie udzielić odpowiedzi kiedy mogę się spodziewać przesyłki.
Zgłoś opinię
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Szeroka gama oferowanych produktów. Przydało by się poprawić ich dostępność w sklepach stacjonarnych. Brakuje opcji doręczania pocztą za pobraniem, lub paczkomatami.
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
3 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana

Świetnie, ale...

Zakup był przez internet, wszystko bardzo sprawnie, przekierowano mnie do banku w kwestii rat, też nieźle, następnego dnia rano był kurier z aparatem. Czyli - znakomiacie. Tylko jedem minus: firma oferuje przyjmowanie w rozliczeniu starych aparatów. Zaoferowałam cztery do wyboru - odpowiedziano mi grzecznie, że nie biorą kompaktów. Napisałam, że tylko dwa są kompaktowe. Nie było odpowiedzi. Podejrzewam, że to tylko znęta.
Zgłoś opinię
MK
Marek K.
Poznań
25 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

Wszystko ok. Raty w Santander średnio.

Sklep ok., towar ok., kurier ok. Niestety bank Santander to nadal kombinatorzy (w sumie to nie dziwne jeżeli wziąć pod uwagę, kto był kiedyś dyrektorem...). Raty miały być 20 x 0%. Ale miła pani w telefonie zaczęła od warunków ubezpieczenia i wyższej raty (w sumie zamiast 5900 miałem zapłacić 6400). Na moją uwagę, że są to raty na 0% i że nie zapłacę ani złotówki więcej, uprzejmie poinformowała mnie iż ubezpieczenie nie jest obowiązkowe i mogę z niego zrezygnować, ale że daje to duże korzyści. W żadnym innym banku nie spotkałem się z tak bezczelną próbą wciskania własnych produktów. Pewnie gdybym nie słuchał uważnie to zgodziłbym się na ich warunki. Najlepiej uważać na Santander a najlepiej omijać. Wiadomo, że ryba psuje się od głowy... Reasumując zakupy w sklepie ok., obsługa ratalna nie. Z to odjąłem 1 gwiazdkę.
Zgłoś opinię
ZS
15 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Wszystko byłoby Ok, strona do poprawki

Wszystko byłoby Ok, gdyby sama strona szczególnie część transakcyjna nie były niedopracowane przykład opcja opłać po tym jak się wybierze rodzaj zapłaty nie da się poprawić. Np zmienić szybkie przelewy na raty. Tak samo interfejs nie pamięta ostatnio wyklikanych opcji. W związku z tym wyklikałem 3 transakcje, nim się udało. Próbowałem to wytłumaczyć konsultantce, ale Pani miała taki ton głosu "co mi się będzie klient wymądrzał, ja tu pracuję", że się poddałem. Nadmienię, że jestem programistą.
Zgłoś opinię
2 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Wszystko OK.

Zamówienie ogarnięte szybko i sprawnie. Wprawdzie nie dostałem zniżki gdzie inne sklepy oferowały nawet 500 zł, ale jakiś tam kod na 50 zł zadziałał. Wygrało to, że mają raty 0% i prawdopodobnie dlatego zniżki nie było, a przy zakupie za 14K no jest jednak w innych sklepach standardem. Niemniej ocena pozytywna, pewnie wrócę do tego sklepu jeszcze.
Zgłoś opinię
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obiektyw dostałem dobrze zapakowany. Jedyne co mi się nie podobało, to że informację o realizacji zamówienia dostałem z jednodniowym opóźnieniem. Przez ten dzień nie byłem pewien czy to nie była "podpucha", bo jest wiele przekrętów w internecie. Rozmowa z konsultantem była bez zarzutu i przede wszystkim nie był to robot.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dobra cena, gorzej z przesyłką

Sama transakcja i cena super, jednak problem ze zmianą statusu zamówienia. Firma nie wprowadziła mojego adresu mailowego, dlatego przewoźnik nie poinformował mnie o dacie przesyłki. Musiałam dzwonić i dopytywać, kiedy wyjdzie towar z magazynu a później szukać kuriera, który miał dostarczyć aparat.
Zgłoś opinię
WM
wojtek m.
łódź
30 cze 2023
 Opinia zweryfikowana

Dwa zamówienia ...

Po pewnych nieporozumieniach zamówienie pierwsze zostało zrealizowane i na ten moment wszystko jest ok. Mogę powiedzieć że sprawa zakończyła się happy endem... Drugie zamówienie zostało anulowane przez sklep co niestety mi nie pasuje...
Zgłoś opinię
1 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Ok ale opóźnienie w realizacji zamówienia

Na stronie internetowej pokazuje ze sprzęt jest dostępny a w praktyce go nie maja na stanie. Wszystko dotarło porządnie zapakowane ale trwało to kilka dni dłużej niż myslalem.
Zgłoś opinię
4 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Komunikacja dotycząca statusu zamówienia mogłaby być lepsza - informacja „oczekujemy na dostawę”, która wisi przez 5 dni niewiele daje.
Zgłoś opinię
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość obsługi, niestety zakup dotarł do mnie 4 dni po zamówieniu przez co musiałem przesunąć sesję do której uchwyt był mi niezbędny
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nikt nie kwapił się z powiadomieniem mnie, że mogę odebrać zamówienie.
Zgłoś opinię