fotoforma.pl- Logo - Opinie

fotoforma.pl
Opinie:

Opinie (989) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2299)

4,64
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 3 lis 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
fotoforma.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

31 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Jestem ogromnie zadowolony z profesjonalizmu i wiedzy pracowników Fotoformy. Pomogli mi podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w ostatnim czasie, czyli w wyborze i zakupie nowego sprzętu foto/wideo. Naprawde dawno nie spotkałem się z tak przyjazną i profesjonalną obsługą. Jestem zachwycony. Cieszę się, że Pani pracująca w Fotoforma potrafiła dokładnie wytłumaczyć różnice, zaproponować testy, odpowiadała na miliardy moich pytań. A zdaje sobie sprawę, że nie byłem łatwym klientem, bo wybór sprzetu, na który dość długo odkładałem, nie był dla mnie łatwym zadaniem. Dlatego też miałem mnóstwo pytań, wątpliwości, na które pani z Fotoformy bardzo cierpliwie odpowiadała. I powtórzę to jeszcze raz, ale jestem po prostu zachwycony. Dodam więcej: ludzie z Fotoformy wiedzieli więcej o sprzęcie Canona, niż ludzie na infolinii Canona. Z całego serca polecam i będę wracał. Fotoforma - dzięki!

najbardziej krytyczna opinia

25 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam zamówienie nr 67370 17.10, ale nie dostałam żadnej informacji dotyczącej terminu kiedy je otrzymam. Następnego dnia zadzwoniłam na infolinię i zostałam poinformowana, że dostanę aparat oraz obiektyw 20.10. Tak się nie stało, więc napisałam maila. Dostałam odpowiedź, że zamówienie będzie wysłane na początku następnego tygodnia. Dziś jest już środa, żadnej info nie otrzymałam, zamówienie nie jest wysłane, dzwonię na infolinię ale nikt nie odbiera, napisałam maila ale nie dostałam odpowiedzi. Według mnie to nie jest normalne. Jeśli są jakieś problemy z wysłaniem zamówień w terminie, klient ma być o tym poinformowany. Natomiast zero info ze strony sklepu, a kiedy sama się zwracam albo kłamstwo, że już niedługo towar będzie wysłany, albo ignorowanie.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu fotoforma.pl

Sortuj  
Od najnowszych
24 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
19 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Dobra i profesjonalna obsługa. Jedyny problem to kłopot z dodzwonieniem się do placówek
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Długi czas wysyłki
Zgłoś opinię
28 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Szeroka gama oferowanych produktów. Przydało by się poprawić ich dostępność w sklepach stacjonarnych. Brakuje opcji doręczania pocztą za pobraniem, lub paczkomatami.
Zgłoś opinię
10 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Prawie wszystko dobrze. Ogólnie dobra obsługa, szybka realizacja i szeroki asortyment. Jedynym minusem był sprzedawca, który zachęcał do dokupienia rozszerzonej gwarancji dla obiektywu sony, który to miał rok dodatkowej gwarancji w gratisie. Po wykupieniu gwarancji w sklepie nie mógłbym już skorzystać z gwarancji od sony (info z regulaminu akcji).
Zgłoś opinię
30 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Podobał mi się czas wysyłki. Poprawić możecie komunikację między swoimi oddziałami. Sklep we Wrocławiu nie miał wglądu w zamówienia online i pani nie była mi w stanie udzielić odpowiedzi kiedy mogę się spodziewać przesyłki.
Zgłoś opinię
27 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Dobra cena, gorzej z przesyłką

Sama transakcja i cena super, jednak problem ze zmianą statusu zamówienia. Firma nie wprowadziła mojego adresu mailowego, dlatego przewoźnik nie poinformował mnie o dacie przesyłki. Musiałam dzwonić i dopytywać, kiedy wyjdzie towar z magazynu a później szukać kuriera, który miał dostarczyć aparat.
Zgłoś opinię
26 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Przyspieszyć dostawę.
Zgłoś opinię
4 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Komunikacja dotycząca statusu zamówienia mogłaby być lepsza - informacja „oczekujemy na dostawę”, która wisi przez 5 dni niewiele daje.
Zgłoś opinię
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Jakość obsługi, niestety zakup dotarł do mnie 4 dni po zamówieniu przez co musiałem przesunąć sesję do której uchwyt był mi niezbędny
Zgłoś opinię
ZP
ZBIGNIEW P.
WARSZAWA
30 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
29 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obiektyw dostałem dobrze zapakowany. Jedyne co mi się nie podobało, to że informację o realizacji zamówienia dostałem z jednodniowym opóźnieniem. Przez ten dzień nie byłem pewien czy to nie była "podpucha", bo jest wiele przekrętów w internecie. Rozmowa z konsultantem była bez zarzutu i przede wszystkim nie był to robot.
Zgłoś opinię
27 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
23 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nikt nie kwapił się z powiadomieniem mnie, że mogę odebrać zamówienie.
Zgłoś opinię