bimago.pl- Logo - Opinie

bimago.pl
Opinie:

Opinie (419) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2341)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lip 2014
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bimago.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obrazy które kupuje już od dawna,zawsze są zgodne z opisem i są przepiękne,dobrze zapakowane do wysyłki,więc nie ma mowy o uszkodzeniu.polecam firmę bimago,i napewno jeszcze kupię jakiś obraz

najbardziej krytyczna opinia

31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
oszukuje- sprzedaje poduszki -opis w ofercie, przysyła poszewke! po drugie poszewka nie jest z microfibry tylko poliestru https://www.bimago.pl/tekstylia/poduszki-dekoracyjne/z-mikrofibry/lesny-dywan-roslinna-kompozycja-z-bogatym-detalem-mchu-146817.html?fbclid=IwAR18QRAJ_zasmegJZjMGwoosnAu4wk17sArJ7j9-XBs9SJ3Dr6aUhtJ6RNE
WS
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bimago.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
6 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Nie otrzymałem paragonu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
4 dni temu
Szanowny Kliencie, Z przykrością musimy poinformować, że nie wystawiamy paragonów. W celu minimalizowania użycia zasobów naturalnych i ochrony środowiska zrezygnowaliśmy z papierowych faktur. Faktura wysyłana jest po zrealizowaniu zamówienia na podany przez Klienta e-mail. Pozdrawiamy, Zespół Bimago
25 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Nadruk ozdobny na róży miał być w kolorze złotym a nie żółtym i brązowym.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
27 gru 2023
Drogi Kliencie, Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Cenimy każdy komentarz od naszych klientów, ponieważ to pomaga nam doskonalić nasze usługi i produkty. Jeśli mogę być pomocny w jakikolwiek sposób lub jeśli masz dodatkowe pytania czy uwagi, proszę daj mi znać. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago
16 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
plakat ok, fatalna jakość ramy nie trzyma formy, wygina się, wypada zawartośc, metalowe przyponki do "pleców" się wyginają, przy próbie odpięcia by włożyć plakat odpadają, ranią palce z powody wygięc metalu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
17 sie 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Satysfakcja klienta jest naszym priorytetem i przykro nam słyszeć, że nie była ona na zadowalającym poziomie dlatego skontaktowaliśmy się z Panią mailowo, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności! Mamy jednak nadzieję, że uda nam się rozwiązać zaistniały problem i spełnić Pani oczekiwania. Pozdrawiamy zespół Bimago!
17 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
słabe oprawienie na ramie, zagięcia, fałdy - nie ciekawie to wygląda - nie zdecyduje sią na eksponowanie na ścianie w moim wnętrzu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
18 paź 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że otrzymał Pan produkt w złym stanie. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Skontaktowaliśmy się z Panem mailowo, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że uda nam się przedstawić Panu odpowiednie rozwiązanie oraz, że nie będzie nas Pan źle wspominał w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
12 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Tapeta niestety nie wygląda tak jak na zdjęciu przyszla w dwóch kawałkach kolorystyka ciemnej zieleni mierna
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
13 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
22 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Zniżka na kolejny zakup ? Zapomnij.

Brak możliwości skorzystania z przyznanej zniżki na zakup kolejnego obrazu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
23 lis 2023
Drogi kliencie, sprawdziliśmy stan punktów na Pana koncie klienta i jak najbardziej ma Pan możliwość skorzystania ze zniżki na kolejny zakup. Wysłaliśmy Panu wiadomość mailową z Pana indywidualnym kodem zniżkowym, który dostępny jest również na Pana koncie klienta na naszej stronie internetowej. Zapraszamy do ponownych zakupów! Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Błąd w dedykacji jest karygodny , wiecej z tej strony nic nie zamowie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
5 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pan naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta
6 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
7 wrz 2023
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że nie poleca Pani naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, z chęcią poznamy więcej szczegółów. Informujemy, że można skorzystać z prawa zwrotu w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki, skontaktowaliśmy się z Panią w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Serwis Klienta