bimago.pl- Logo - Opinie

bimago.pl
Opinie:

Opinie (432) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2358)

4,81
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lip 2014
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bimago.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obrazy które kupuje już od dawna,zawsze są zgodne z opisem i są przepiękne,dobrze zapakowane do wysyłki,więc nie ma mowy o uszkodzeniu.polecam firmę bimago,i napewno jeszcze kupię jakiś obraz

najbardziej krytyczna opinia

31 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
oszukuje- sprzedaje poduszki -opis w ofercie, przysyła poszewke! po drugie poszewka nie jest z microfibry tylko poliestru https://www.bimago.pl/tekstylia/poduszki-dekoracyjne/z-mikrofibry/lesny-dywan-roslinna-kompozycja-z-bogatym-detalem-mchu-146817.html?fbclid=IwAR18QRAJ_zasmegJZjMGwoosnAu4wk17sArJ7j9-XBs9SJ3Dr6aUhtJ6RNE
WS
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bimago.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
9 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Obraz mandala 5 części. Niestety zapach okropny- plastiku. Wzór średnio się zgadza. Moje zainteresowanie wzbudził motyw mandali w ciekawej 5 częściowej aranżacji. Inaczej wyobrażałam sobie strukturę. Nie zamówiłabym pobownie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
10 paź 2023
Szanowna Pani Moniko, bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszego produktu. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, i z chęcią poznamy więcej szczegółów. Skontaktowaliśmy się z Panią mailowo w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz przedstawienia odpowiedniego rozwiązania. Mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć porozumienie i w przyszłości nie będzie nas Pani źle wspominać. Pozdrawiamy, Zespół Bimago!
8 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bimago.pl
10 lip 2023
Drogi Kliencie, Jeśli potrzebujesz pomocy lub wsparcia, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Chętnie Ci pomożemy w rozwiązaniu problemu. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół bimago