mennicaskarbowa.plOpinie

: 2152Dobry

4,46

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 1.03.2013
data aktualizacji: 13.08.2022
Sklep mennicaskarbowa.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie mennicaskarbowa.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 20 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 1.03.2013
data aktualizacji: 13.08.2022
Sklep mennicaskarbowa.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie mennicaskarbowa.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 20 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu mennicaskarbowa.pl

Opinie zweryfikowana (831) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2152)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


7 miesiące temu
Generalnie wszystko okay. Towar zgodny z opisem, najwyższa jakość. Na przesyłkę trzeba trochę poczekać, ale to normalne przy złotych monetach. Jedna rzecz mnie tylko zaniepokoiła (stąd tylko 4 gwiazdki). Przesyłkę doręczył mi kurier Poczty Polskiej. Dał mi ją do ręki i tyle... Nie wymagał żadnego podpisu, ani nic, a na kopercie wyraźnie napisane, że przesyłka z Mennicy. Gdybym trafiła na nieuczciwego kuriera, a może bardziej domyślnego, myślę, że przesyłka by po prostu "zaginęła". A ja nie mogłabym udowodnić, że jej nie dostałam.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


6 miesiące temu
Sztabkę zakupiłem 16.01.2022.Do dnia dzisiejszego 18.02.2022 nie otrzymałem zakupionego towaru.Termin realizacji 15 dni roboczych.Właśnie minęło 25 dni roboczych,a ja nie mam ani pieniędzy,ani złota.Na stronie Mennicy Skarbowej otrzymuję info,że zakup zrealizowany.Sprawdzam nr. listu przewozowego na Poczcie Polskiej,a tam okazuje się że został nadany tylko nr.zlecenia,natomiast nikt z firmy nie zamówił kuriera,a dopiero wtedy przesyłka wyruszy w drogę.Kontakt z obsługa sklepu,to jakiś dramat.Nikt nie wie co się dzieje z zamówieniem(mętne tłumaczenie). Uczciwy odpowiedzialny sklep zaproponowałby najbliższy termin dostawy lub zwrot pieniędzy,a tutaj ani jedno,ani drugie rozwiązanie. Zalecają mi abym złożył reklamację.Tylko co mam reklamować??? Towar nie został wysłany!!!Wysłałem już 2 maile po rozmowach telefonicznych o niczym i cisza.W poniedziałek znowu będę dzwonił..Czyżby kolejne małe Amber???. Powtarzające się oceny negatywne nic dobrego nie wróżą. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.Na pewno nie wrócę bez względu jak się zakończy.Szkoda tylko,że nie będę mógł opisać sprawy kiedy się zakończy.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu mennicaskarbowa.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(29)
(19)
(61)
 Opinia zweryfikowana
6 dni temu
Zamówienie miało być zrealizowane do 29.07.2022. Niestety było gotowe później a informacje dostałem dopiero po moim mailu.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
5 dni temu
Szanowny Panie, dziękujemy za ocenę. Po weryfikacji w systemie, faktycznie Pańskie zamówienie zrealizowaliśmy z opóźnieniem 1 dnia roboczego, za co najmocniej przepraszamy. Zakupy z 15 dniowym terminem realizacji są zamawiane u producentów indywidualnie wg Państwa zapotrzebowania i czasami mogą pojawić się opóźnienia w łańcuchu logistycznym. Niemniej jednak dokładamy wszelkich starań, by dochować terminu wskazanego w regulaminie.
 Opinia zweryfikowana
7 dni temu 
Jestem kolekcjonerem i dla mnie oferta jest słaba. Mało ciekawych monet. Brak monet kolekcjonerskich i historycznych.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
6 dni temu
Dziękujemy za pozytywną ocenę. Korzystając z okazji uprzejmie wyjaśniamy, że Mennica Skarbowa specjalizuje się w sprzedaży produktów inwestycyjnych. Numizmaty stanowią jedynie ofertę uzupełniającą.
 Opinia zweryfikowana
9 dni temu
Chciałbym zauważyć że na paczce która otrzymałem do domu , jest napisane co zawiera paczka i jaka jest cenna !! Powinno być to utajnione . Ostatnia sytuacja mnie zaniepokoiła cytuje kuriera który dostarczył moja paczkę "" proszę Pani tu jest Pani złoto "" poprostu mnie zamurowało. To jest niebezpiecznie , niech kurier komuś powie że do tego domu co dwa miesiące dostarcza złoto i niech komuś odbije i napadnie na dom . Paczka i wysyłka nie powinna zawierać cenny i co to jest . Teraz w obecnej sytuacji musimy wszystko z domu przenieś do banków. Przykre
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
8 dni temu
Szanowny Panie, bardzo dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na tą okoliczność. Po weryfikacji ustaliliśmy, że opis towaru jest możliwie dyskretny i nie sugeruje złota. Natomiast do zmiany przekazaliśmy opis etykiet, dot. zadeklarowanej wartości przesyłki. Najmocniej przepraszamy za niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Oszuści, na aukcji oferowana moneta ze zdjęciem i opisem rewersu monety z 2018 roku w rzeczywistości przesłana moneta z 2022 z odmiennym rewersem. Jak na ten rok zawyżoną cena monety w poruwnaniu do innych mennic sprzedających monetę z roku 2022. Przy reklamacji pani na infolini twierdziła iż jasno jest napisane że zdjęcie może być poglądowe jednak opisu rewersu nie potrafiła wytłumaczyć. Z roku 2018 rewers w tle przedstawia dwa ptaki rok 2022 trzy ptaki,
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
Wczoraj
Szanowny Panie, Pańska opinia jest dla nas krzywdząca i niezrozumiała. Zgodnie z informacją zamieszczoną przy każdym produkcie - zdjęcia mają charakter poglądowy, o czym dodatkowo został Pan także poinformowany telefonicznie przez pracownika infolinii. Towar jest dostępny z bieżącego rocznika, sporadycznie zdarza się w sprzedaży rok ubiegły. Wszystko jest zawarte w opisie oferty.
 Opinia zweryfikowana
2 dni temu
Tak drogie monety i to złote powinny być stosowniej opakowane, a nie w plastikowe krążki, powinien być dodany ciekawy opis tych monet.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
2 dni temu
Szanowny Panie, dziękujemy za przekazane sugestie. Informujemy, że monety bulionowe otrzymujemy z mennic w zbiorczym opakowaniu, bez dodatkowego etui. Chcąc zapewnić Państwu towar odpowiednio zabezpieczony przed ewentualnym zarysowaniem, pakujemy monety w plastikowe kapsle. W ofercie sklepu posiadamy stosowne akcesoria do przechowywania, w tym także etui - zarówno na pojedyncze monety, jak również na większe kolekcje. Serdecznie zapraszamy.
 Opinia zweryfikowana
10 dni temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
8 dni temu
Szanowny Panie, dziękujemy za przekazane uwagi. Przekazaliśmy je do dostawcy usługi - Poczty Polskiej. Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że w przyszłości problem się nie powtórzy.
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Wysyłka super extra szybko. Problem polegał na tym, że Obsługa totalnie zlekceważyła moje zamówienie i na konkretny produkt, wysyłając go losowo pod względem pochodzenia (różnica polega na akredytacji giełdy londyńskiej, która niby jest, ale tak nie do końca), i na grawer - bez wcześniejszego kontaktu. Co istotne - przed złożeniem zamówienia kontaktowałam się z Infolinią i obsługa była cudowna, zostałam zapewniona, że po złożeniu zamówienia nastąpi kontakt i w jednej, i w drugiej sprawie. Jak się okazuje - super obsługa kończy się w momencie złożenia zamówienia. Nikt nie napisał nawet e-maila, że moje zamówienie nie zostanie zrealizowane zgodnie z prośbą, a taśmowo. Prezent bez graweru nie zrobił takiego wrażenia estetycznego, jaki miał, a na bieganie po mieście w poszukiwaniu grawermistrza nie mam czasu. Także jeśli chodzi o prezent, ok; ale w sprawie obsługi po złożeniu zamówienia - duże rozczarowanie, w szczególności ze względu na specyfikę miejsca, od którego wymaga się troszkę wyższego standardu obsługi. Na następne zakupy wybiorę inną mennicę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
2 miesiący temu
Dziękujemy za przesłane sugestie. Zostaną one przekazane do odpowiednich jednostek, by w przyszłości uniknąć niekomfortowych sytuacji. Jednocześnie informujemy, że na naszej stronie internetowej, w opisie każdej sztabki jest zamieszczona informacja: „wybór producenta sztabek jest zależny od aktualnych stanów magazynowych Spółki”. Wszystkie sztabki (za wyjątkiem oznaczonych jako niesortowane) posiadają certyfikat London Bullion Market Association, co jest gwarancją i potwierdzeniem najwyższej jakości towaru. Niestety, w tym przypadku nie posiadaliśmy sztabki określonego przez Panią producenta i we wskazanym przez Panią terminie, nie mieliśmy planowanej dostawy od tego producenta. W drugiej poruszonej przez Panią kwestii wyjaśniam, że usługa grawera nie jest aktualnie przez nas realizowana i nie ma możliwości zamówienia jej w naszym sklepie internetowym. Także w Pani zamówieniu nie została naliczona żadna opłata z tego tytułu. Przepraszamy za niedogodności. Jeśli w przyszłości zdecyduje się Pani na ponowne skorzystanie z naszych usług, zachęcam do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości, także po realizacji zamówienia. Zapewniam, że satysfakcja naszych Klientów stanowi dla nas nadrzędny priorytet i jeśli tylko jesteśmy w stanie, szukamy dogodnych rozwiązań by w pełni spełnić Państwa oczekiwania.
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Głównym problemem jest współpraca z pośrednikami w dokonywaniu płasności. Pokłosiem tego problemu był fakt, że zdecydowałem się na realizację zamówienia u konkurencji
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
1 miesiąc temu
Dziękujemy za przekazane uwagi. Przekazaliśmy je do dostawcy usługi. Jest nam bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jednak nie zawsze mamy wpływ na usługi świadczone przez operatorów płatności. Nadmieniam także, że zawsze jest możliwość dokonania zapłaty za zamówienie zwykłym przelewem oraz w Oddziałach - kartą lub gotówką. Mamy nadzieję, że w przyszłości problem się nie powtórzy.
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
2 miesiący temu
Szanowny Panie, Pańska ocena jest dla nas niezrozumiała. Uprzejmie przypominamy, że zamówienie zostało nadane w regulaminowym terminie. Nie zgłaszał Pan również żadnych zastrzeżeń do stanu zachowania towaru czy sposobu jego dostawy. Jeśli jest Pan niezadowolony z realizacji zamówienia, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@mennicaskarbowa.pl, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę i zrekompensować ewentualne niedogodności.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Długi okres oczekiwania na realizację, przesyłka przez kuriera zamiast odbioru w paczkomacie lub wrzutki do skrzynki,brak możliwości płacenia blikiem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
3 miesiący temu
Szanowny Panie, uprzejmie przypominamy, że zamówienie zostało nadane w regulaminowym terminie. Jeśli zależy Panu na szybszej realizacji, na przyszłość zachęcamy do zakupu towarów oznaczonych winietką 24h. Pozostałe spostrzeżenia przekażemy pod rozwagę odpowiedniego Działu. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Otrzymałam nie taką sztabkę jaką wybrałam na zdjęciach propozycji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
3 miesiący temu
Szanowna Pani, uprzejmie przypominamy, że - zgodnie z informacją zawartą na karcie każdego towaru - prezentowane zdjęcia są przykładowe, a wybór producenta sztabek dokonywany jest losowo na etapie realizacji zamówienia i uzależniony jest od aktualnych stanów magazynowych Spółki. Jeśli zależy Pani na konkretnym producencie, na przyszłość prosimy o zawarcie tej informacji w uwagach do zamówienia. Jeśli stany magazynowe na to pozwolą, z pewnością uwzględnimy tę preferencję. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
77 dni od dnia zakupu sztabki czekam na zwrot pieniędzy od Mennica Skarbowa. Dnia 12.03.2022 zakupiłem sztabkę złota. 19.04.2022 dostałem zamówiony towar. Koperta o znacznej wartości upchnięta przez pocztę polską w skrzynce na listy. Odesłana w ten sam dzień. 11.05.2022 informacja że zostaną zwrócone środki. Dzisiaj jest 27 maj a ja dalej czekam na pieniądze. W międzyczasie wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty. Dalej pozostaje tylko sąd. Jest to pierwszy raz kiedy wyjątkowo nie polecam firmy Mennica Skarbowa S.A.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
3 miesiący temu
Szanowny Panie, zwrot wpłaconych środków został dokonany 25/05. Pieniądze powinny być już więc zaksięgowane na Pańskim koncie. Jeśli tak nie jest, prosimy o kontakt mailowy na adres marketing@mennicaskarbowa.pl, abyśmy mogli wyjaśnić całą sprawę. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
NIE MAM ZIELONEGO POJĘCIA GDZIE JEST MOJE ZŁOTO.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
3 miesiący temu
Szanowny Panie, towar został dziś nadany. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja się nie powtórzyła. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
3 miesiący temu
Szanowny Panie, uprzejmie przypominamy, że dokonał Pan zakupu monety inwestycyjnej. Kapsel, w który została zapakowana i co do którego stanu zachowania zgłosił Pan zastrzeżenia, pełni jedynie funkcję ochronną. Mimo wszystko - kierując się zasadami dobrej współpracy i troską o satysfakcję Klienta - Spółka umożliwiła Panu wymianę kapsla w dowolnym z szesnastu Oddziałów w całej Polsce. Wobec powyższego Pańska ocena jest dla nas niezrozumiała.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
4 miesiący temu
Szanowny Panie, raz jeszcze przepraszamy za błąd systemowy powstały podczas realizacji zamówienia. W trosce o satysfakcję i komfort zakupowy naszych Klientów, dołożymy wszelkich starań, aby podobne incydenty nie miały miejsca w przyszłości. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Chciałem kupić sztabkę złota VALCAMBI z opcją do 15 dni roboczych. Nie dotrzymali terminu dostawy o prawie dwa tygodnie tłumacząc się trudną sytuacją geopolityczną. Ale ta sytuacja nie przeszkadza im trzymać tą sztabkę w ofercie cały czas w takiej samej opcji. Nie chciałem już dłużej czekać i zrezygnowałem z zakupu. Jeden plus za sprawnie przeprowadzony zwrot pieniędzy. Jednak całość to była strata czasu i nerwów.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
4 miesiący temu
Szanowny Panie, widoczność towaru w dostawie odroczonej w sklepie internetowym przy jednoczesnym opóźnieniu Pańskiego zamówienia nie jest wynikiem złej woli Spółki, lecz wynika z jej procedur logistyczno-zakupowych i charakterystyki samego towaru, którego ceny podlegają wahaniom. Niemniej, mając na względzie zasady dobrej współpracy i satysfakcję Klienta, środki zostały zwrócone.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Brak realizacji w terminie. Brak informacji o opóźnieniach. Utrudniony kontakt.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
4 miesiący temu
Szanowny Panie, przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dokonaliśmy zwrotu wpłaconych środków. Pieniądze powinny być już zaksięgowane na Pańskim koncie.
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Niedotrzymujecie terminów a to jest najważniejsze w biznesie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
4 miesiący temu
Szanowny Panie, najmocniej przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
Na plus obsługa w placówce stacjonarnej i części pracowników sklepu internetowego, odjęte gwiazdki za sporo przekroczony czas oczekiwania na dostawę i słabe zaangażowanie części personelu obsługi online.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
6 miesiące temu
Dziękujemy za opinię. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za opóźnienie w realizacji Pańskiego zamówienia. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja się nie powtórzyła. Pozdrawiamy.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
"Wysyłka zamówienia do 15 dni" W tej firmie znaczy ,że zamówienie zostanie wysłane 15-go dnia i nic wcześniej.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu mennicaskarbowa.pl
8 miesiące temu
Szanowny Panie, jako że wpłata została zaksięgowana 17/11, a zamówienie wysłano 07/12, jego realizacja nastąpiła 14. dnia roboczego od dnia zaksięgowania wpłaty. Oczywiście staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, niemniej przy wzmożonym popycie i tak dużej liczbie zamówień nie zawsze jest to możliwe. Pozdrawiamy.