Szanowny Kliencie kilka zdań sprostowania. Rozumiemy Pana niezadowolenie ze stosunkowo krótkiego czasu użytkowania zakupionego w naszym sklepie obuwia. Niemniej jednak nie możemy zgodzić się z przedstawioną przez Pana wyjątkowo krytyczną opinią. Po pierwsze reklamacja oczywiście została przez nasz sklep przyjęta. W ustawowym terminie otrzymał Pan na złożona reklamację stosowną odpowiedź z uzasadnieniem. Odpowiedź reklamacyjna nie była dla Pana korzystna ponieważ w opinii producenta buty zostały po prostu mocno zniszczone. Na własny koszt oddaliśmy buty do ponownej analizy do licencjonowanego rzeczoznawcy, który w obszernym uzasadnieniu potwierdził pierwszą opinię, niestety dla Pana była ona również niekorzystna. Niezadowolenie rozumiemy, jednak pisanie o firmie Meindl w tak jednoznaczny i oskarżający o kradzież sposób w zaistniałej sytuacji jest nie tylko nie eleganckie, ale po prostu nieprawdziwe. O buty musimy dbać, czasem na wyprawie dostaną prawdziwie w kość, to normalne, ale wówczas bezwzględnie musimy o nie odpowiednio zadbać - wyczyścić, skórę pielęgnować, również tą wewnątrz buta a buty kompleksowo zabezpieczyć na kolejną wyprawę. Bez tych operacji nawet najdroższe specjalistyczne obuwie pełnego zadowolenia z użytkowania nam nie zapewni. Jako sklep do pierwszych zakupów obuwia proponujemy 30% rabat na 3 dowolne preparaty do pielęgnacji obuwia, w opisie każdego sprzedanego obuwia przedstawiamy sposób jego odpowiedniej pielęgnacji, nie jest to przypadek! Po prostu chcemy, aby każdy potencjalny użytkownik mógł się cieszyć zakupionych w naszym sklepie butów jak najdłużej, aby na końcu był sukces współpraca zawsze musi być obustronna. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.