zlowokazje.plOpinie

: 538Bardzo dobry

4,88

Opinie nt. sklepu zlowokazje.pl

Opinie zweryfikowana (345) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (538)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


6 miesiące temu
profesjonalizm głównie po stronie doradcy handlowego w kwestii zakupu i jego doradztwa,szybka przesyłka,sprzęt dostarczony spełnił moje oczekiwania.Bardzo polecam nikt nie będzie zawiedziony.Mogę śmiało stwierdzić że to będzie mój sklep na pozostałe zakupy.Życzył bym wszystkim sklepom internetowym takiej opieki nad kupującym wówczas codzienność była by prostsza BRAWO tak dalej ZLOWOKAZJE
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


10 miesiące temu
Tragiczna obsługa klienta, dodzwonić się do nich to już w ogóle można zapomnieć. Maila pisze w poniedziałek to może w czwartek lub piątek odpiszą. Jedynie ceny maja konkurencje, poza tym nie polecam. Dużo nerwów straciłem, kupilem nowy kołowrotek za 1000 zł który od samego początku okazał się niesprawny i miesiąc czekania na nowy. Wolałbym dołożyć trochę i kupić gdzie indziej.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu zlowokazje.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(6)
(2)
 Opinia zweryfikowana
25 dni temu
Najlepszą poprawą,było by żetelne informowanie klijenta przed zakupem o terminie dostaw.Czyli termin dostawy od 1-7 dni roboczych.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Brak informacji o wysyłce musiałem sam zadzwonić.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zero kontaktu w celu wyjaśnienia dlaczego przesyłka tydzień nie była wysłana. Towar dotarł z opóźnieniem ale taki jak zamówiony.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Tragiczna obsługa klienta, dodzwonić się do nich to już w ogóle można zapomnieć. Maila pisze w poniedziałek to może w czwartek lub piątek odpiszą. Jedynie ceny maja konkurencje, poza tym nie polecam. Dużo nerwów straciłem, kupilem nowy kołowrotek za 1000 zł który od samego początku okazał się niesprawny i miesiąc czekania na nowy. Wolałbym dołożyć trochę i kupić gdzie indziej.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Przedmioty pomimo sporej wartości zostały zapakowane niechlujnie. Karton uległ uszkodzeniu i tylko cudem drobne elementy w jego wnętrzu nie wypadły.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
w razie problemów z opłaceniem zamówienia nie mozna ponowic płatności po nieudanej płatności. w zamówieniu powinien byc link ponów płatnośc
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Odpowiedzieć na proste pytanie które wysłałem 2 tyg temu.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Zgłoś opinię