naszepaznokcie.pl- Logo - Opinie

naszepaznokcie.pl
Opinie:

Opinie (118) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (409)

4,91
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 20 mar 2020
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
naszepaznokcie.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dlaczego się zdecydowałam? Po rozmowie z moim regionalnym sanepidem, byłam zaszkodziła ilością osobistych wizyt oddalonym od mojego miejsca zamieszkania w ciągu jednego badania, co zabierało by mój cenny czas oraz pieniądze. Z aquatest zaoszczędziłam czas zbędnych wizyt w sanepidzie. Wszytko poszło szybko i prosto co najważniejsze bez wychodzenia z domu. Panie w laboratorium udzielimy wszelkiej pomocy i odpowiedziały na wszystkie moje pytania. A fenomenem tego wszystkiego jest to, iż nie muszę pamiętać o kolejnym badaniu, bo robi to za mnie Aquatest. Z całego serca POLECAM !!!

najbardziej krytyczna opinia

2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Czas wysłania jednego produktu to jakaś porażka czekam już ponad tydzień..
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu naszepaznokcie.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
(2)
(1)
(1)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Czas wysłania jednego produktu to jakaś porażka czekam już ponad tydzień..
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu naszepaznokcie.pl
13 godzin temu
Dziękujemy za przesłaną opinię. W opisie produktu znajduje się informacja, że przy większej ilości zamówień na fartuszki czas wysyłki może się wydłużyć do 14 dni. Po złożeniu zamówienia została Pani poinformowana o dłuższym czasie realizacji za pomocą SMS-a. Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie i prosimy o zapoznawanie się z opisami produktów przed złożeniem zamówienia. Pozdrawiamy
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu naszepaznokcie.pl
13 godzin temu
Dziękujemy za przekazanie swojej opinii. Przykro nam, że realizacja zamówienia nie spełniła Pani/Pana oczekiwań. Pragniemy poinformować, że zamówienie zostało wysłane na drugi dzień roboczy po jego złożeniu, a paczka była odpowiednio przygotowana i zabezpieczona do wysyłki. Bylibyśmy bardzo wdzięczni, gdyby mogła Pani podać więcej szczegółów dotyczących powodów tak niskiej oceny. Chcielibyśmy przeanalizować całą sytuację i sprawdzić, czy rzeczywiście doszło do błędu z naszej strony. Jeśli okaże się, że przyczyna niskiej oceny nie leży po naszej stronie, uprzejmie prosimy o rozważenie zmiany wystawionej opinii. Z góry dziękujemy za Pani pomoc i liczymy na dalszą współpracę.
19 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
24 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię