Atlas For Men PLOpinie

: 3 923Bardzo dobry

Szczegóły
Kontakt

Kategorie

Atlas For Men PL - Specjalista ubrań i akcesoriów Outdoor

Kurtki, polary, spodnie, bermudy, koszule, tuniki.. Stworzona w 1999 roku , marka Atlas For Men, proponuje wszystkim tym, którzy cenią sobie styl życia blisko natury, szeroką gamę odzieży i akcesoriów outdoor . Artykuły Atlas For Men są oryginalnymi kreacjami dla mężczyzn i kobiet wykonanymi z naturalnych materiałów, komfortowych i wytrzymałych, charakteryzujących się swobodnym krojem, w bezkonkurencyjnych cenach, aż do rozmiaru 5 XL (wszystkie rozmiary w tej samej cenie) . Czuj się swobodnie w Twoich ubraniach i wyrusz na spotkanie z przygodą!  
Kontakt
ATLASFORMEN SASU
Atlas For Men, Skr.Pocztowa 766
70-952 Szczecin
Polska
Nr w rejestrze handlowym
Tribunal de Commerce de PARIS 449 149 038
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Alfox Holding

Opinie nt. sklepu Atlas For Men PL

4.70/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (3 923) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

78 %
18 %
3 %
1 %
1 %
Opinie łącznie (3 923)

Doświadczenia innych klientów sklepu Atlas For Men PL

Sortuj Od najnowszych 
3 tygodni(e) temu
Nie ma różnicy w cenie czy 50, 60 70% zniżki cena zakupu ta sama. Wzrost ceny jest przerażający. Towar miernej klasy.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 tygodni(e) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. W takim razie uprzejmie prosimy korzystać tylko z naszych promocyjnych cen. Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie zapewni Panu zadowolenie z zakupów w naszej firmie. Pozdrawiamy serdecznie.
3 tygodni(e) temu
Towar niskiej jakości, wygląd, kolor w realu zupełnie inny niż na zdjęciu w katalogu
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
3 tygodni(e) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że nasze produkty są wykonane ze staranie wyselekcjonowanych materiałów, celem zadowolenia naszych klientów. Jeżeli mimo tego nie jest Pan zadowolony z artykułów, przysługuje Panu prawo do zwrotu produktów, a otrzyma Pan zwrot kosztów zamówienia. Pozdrawiamy.
4 tygodni(e) temu
Towar średniej jakości. Brak możlwiości zmiany adresu dostawy po złożonym zamówieniu
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
3 tygodni(e) temu
Drogi kliencie, bardzo dziękujemy za opinię. W naszej firmie staramy się, aby jakość dostępnych artykułów była jak najlepsza. Jeżeli jakiś artykuł nie spełnił Pani oczekiwań, prosimy o informację pod numerem: 222 069 972. W przyszłości jakość zostanie poprawiona. Zamówienie można modyfikować, dopóki nie zostanie zrealizowane na magazynie. Pozdrawiamy serdecznie.
Kurtka i bluzka są dobre. Co do spodni to w pasie mam 117 cm. więc zamówiłem 120 cm a otrzymałem 135cm.Jak zacząłem czytać proces zwrotu to ode chciało mi się wszystkiego tak że jest to już ostatni zakup.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
4 tygodni(e) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Prosimy Pana o kontakt z naszym działem posprzedażowym pod numerem: 222 069 972. Postaramy się Panu pomóc w dokonaniu zwrotu, dodatkowo rozpatrzymy Pana reklamację. Pozdrawiamy serdecznie.
1 miesiąc temu
Nędzna jakość , ale jaka cena taka też jakość. Prezent, to zegar - wyrzuciłem do kosza. Więcej u Państwa nie zamówię.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, bardzo dziękujemy za opinię. W naszej firmie staramy się, aby jakość dostępnych artykułów była jak najlepsza. Jeżeli jakiś artykuł nie spełnił Pana oczekiwań, prosimy o informację pod numerem: 222 069 972. W przyszłości jakość zostanie poprawiona. Pozdrawiamy serdecznie.
Zamawialem rozmiar S dwóch produktów i dostalem w rozmiarze M. Trzeciego z zamowionych produktów (tym razem M) nie dostalem wcale. A owe dwa produkty w rozmiarze M byly tak wielkimi koszulkami, jak u innych producentow europejskich sa z metkami L albo nawet XL. Moze w takim razie czas pomyslec, zeby wrzucic w asortyment XS? Tak, zeby ludzie normalnie noszacy M lub S mogli znalezc cos pasujacego?
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, dziękujemy za Pana opinię. Uprzejmie informujemy, że w naszej ofercie nie posiadamy w sprzedaży rozmiaru S, o czym oczywiście informujemy naszych klientów. Dziękujemy za przekazane sugestie, dotyczące wprowadzenia nowości w naszej ofercie. Pozdrawiamy serdecznie.
Problemy z zamówieniem przez internet, bardzo niski poziom odpowiedzi na maile, nieprzyjazny sposób rozpatrywania reklamacji, słaba jakość wyrobów 2
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Pozdrawiamy serdecznie.
Zdarzał się towar a błędami, rozmiary odbiegają od rzeczywistych, jakość nie najlepsza
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, bardzo dziękujemy za opinię. W naszej firmie staramy się, aby jakość dostępnych artykułów była jak najlepsza. Jeżeli jakiś artykuł nie spełnił Pana oczekiwań, prosimy o informację pod numerem: 222 069 972. W przyszłości jakość zostanie poprawiona. Pozdrawiamy serdecznie.
1 miesiąc temu
Koń jaki jest , każdy widzi .
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Pozdrawiamy serdecznie.
Mieszają rozmiarami i myślą że wcisną towar
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Wymiary podane w tabeli to wymiary ciała, na które artykuły mają pasować. Naturalnym w takim przypadku jest, że artykuł musi być większy, ponieważ nie może przylegać bezpośrednio do skóry. W przypadku kurtek, brana jest pod uwagę jeszcze ewentualna koszulka lub bluza, nakładana pod spód. Pozdrawiamy serdecznie.
Niestety towar okazał się niezgodny z opisem (za duży), także jego odesłanie było na mój koszt. Musiałem zapłacić 14 zł. Nie polecam
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
1 miesiąc temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Wymiary podane w tabeli to wymiary ciała, na które artykuły mają pasować. Naturalnym w takim przypadku jest, że artykuł musi być większy, ponieważ nie może przylegać bezpośrednio do skóry. W przypadku kurtek, brana jest pod uwagę jeszcze ewentualna koszulka lub bluza, nakładana pod spód. Pozdrawiamy serdecznie.
katalog reklamuje towar na duży mróz a kurtka jest na wiosnę lub jesień
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z naszych usług i jakości towaru, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Pozdrawiamy serdecznie.
Jestem zadowolony z dotychczasowych zamówień.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za Twoją opinię. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z naszych usług, w przyszłości postaramy się poprawić ich jakość. Pozdrawiamy serdecznie.
Otrzymałem towar uszkodzony. Odesłałem z opcją wymiany. Powtórna dostawa - kurtka znowu przecięta. Tym razem odesłałem i żądam zwrotu gotówki. Dwa razy wysyłałem skany opłaty pocztowej za zwrot towaru, za pomocą okna ,,skontaktuj się z nami". Za każdym razem otrzymałem odpowiedź, że moja korespondencja nie dotarła. To jedna wielka lipa ze zwrotami. Ale to jeszcze nie koniec. Zapewniam.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za wszystkie niedogodności z Pana zamówieniem. Prosimy prawidłowo wypełnić formularz kontaktowy, a Pana wiadomości zostaną do nas dostarczone. W naszej firmie nieustannie staramy się podnosić jakość świadczonych usług, więc Pana sytuacja na pewno będzie rozwiązana pomyślnie. Pozdrawiamy serdecznie.
Trudny kontakt. Odpisywanie na maile po długim czasie. Brak konkretnych informacji. Wprowadzenie w błąd. Brak lub ciężko dostępny numer telefonu żeby można było dzwonić z telefonów komórkowych. Najprawdopodobniej nie zrobię więcej zakupów i znajomym też będę odradzać.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, dziękujemy za Twoją opinię,jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych us��ug, w przyszlości postaramy sie poprawić ich jakość.
Otrzymany towar inny niż został zamówiony a miało to miejsce przed GWIAZDKĄ. Dodatkowo Przesyłkę odebrałem pod innym adresem, niż zleciłem przy zamówieniu.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, bardzo dziękujemy za opinię. Towar zostanie Panu wymieniony na właściwy. Serdecznie przepraszamy za niedogodności z Pana zamówieniem. Paczka została wysłana na wskazany przez Pana adres, jeżeli została przekierowana to wynikało to z braku miejsca w paczkomacie. Pozdrawiamy serdecznie.
Otrzymałem inny rozmiar niż zamówiłem.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
2 miesiące(-ęcy) temu
Szanowny kliencie, Bardzo przepraszamy, że produkty nie spełniły Pana oczekiwań. Przypominamy, że ma Pan prawo do zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Pozdrawiamy serdecznie.
Parę dni temu napisałem i wysłałem moją opinię szczegółowo.Powtarzam,że obsługa telefoniczna to kontakt z przedstawicielem firmy i często kontakt jest utrudniony. Bywa oschle, obcesowo i brakuje serdeczności w rozmowie prowadzonej nie wyraźnie..Co do towarów, to wytrzymują średni standard odpowiedni do ceny.Nadmieniam,iż przez parę lat dokonałem wielu zamówień. z poważaniem Maciej Czarnecki
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
3 miesiące(-ęcy) temu
Drogi Kliencie, Informujemy,że nasz serwis klienta oraz obsługa posprzedażowa jest do dyspozycji naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20 oraz w sobote w godzinach 9-16. Ciagle udoskonalamy nasze usługi celem satysfakcji naszych klientów dlatego też Pańska opinia zostanie przekazana do odpowiedniego działu. Pozdrawiamy.
3 miesiące(-ęcy) temu
Wszystko wygniecione.Trudno nadać charakter użytkowy.
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
3 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, Bardzo przepraszamy, że produkty dotarły do Pani w tym stanie. Niestety nie mamy wpływu na to, jak przesyłka zachowa się podczas transportu. Pozdrawiamy serdecznie.
takiej szmaty jak ta czapka nigdy nie widziałem , Przestrzegam przed tą firmą
 
 Opinia zweryfikowana|
 Odpowiedź ze sklepu Atlas For Men PL
3 miesiące(-ęcy) temu
Drogi kliencie, Bardzo przepraszamy, że produkty nie spełniły Pana oczekiwań. Przypominamy, że ma Pan prawo do zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Pozdrawiamy serdecznie.