Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
30 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo dobre markowe produkty rowerowe w wyjątkowo okazyjnych cenach. Bardzo szybka realizacja i dokładne pakowanie. Miałam problem z montażem jednej części i bardzo profesjonalnie uzyskałam odpowiedz od Pana z infolinii. Dawno nie byłam tak zadowolona a zamówiłam około 15 części bo budowałem cały rower od podstaw. Ogromne wyrazy wdzięczności
do dziś nie otrzymałem zamówienia i odpowiedzi na pytanie o przesyłkę.
a przesyłka miała trafić do mnie 26-04-23
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
26 maj 2023
Przepraszamy, że nie jest Pan zadowolony z tego zakupu u nas.
Z tego co widzę, to sprawa została rozwiązana pomyślnie.
Mam nadzieję, że nie będzie już problemów od strony przewoźnika z dostarczaniem paczek na czas.
4 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
26 maj 2023
Dziękujemy za opinię.
Z tego, co widzę to Pańska gwiazdka odnosi się do dostawy. Chcielibyśmy się dowiedzieć, co spowodowało u Pana taką ocenę, abyśmy mogli się poprawić na przyszłość : )
1 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
czas realizacji zamówienia 6 dni - to jest zbyt długi termin realizacji ( 2-3 dni to dobry czas realizacji ) . Podpórka jest bardzo solidna ale nadaje się tylko do rowerów elektrycznych z z przerzutką w piaście koła , przy rowerze z przerzutką zewnętrzna SHIMANO po złożeniu obciera o łańcuch i niestety się nie nadaje z powodu zbyt krótkiego wspornika mocującego do roweru
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Panie Ireneuszu, dziękuję za podzielenie się wrażeniami z zakupu. Pragnę wyjaśnić, że Pana zamówienie zostało zrealizowane w przeciągu 1 dnia roboczego, zgodnie z naszą deklaracją.
Z tego co widzę, złożył Pan zamówienie w piątek 25.08.2023 o godzinie 18:15. Przesyłka była już gotowa do wysyłki w kolejnym dniu roboczym (poniedziałek) o godzinie 10:01 i w tym samym dniu została podjęta przez przewoźnika (Pocztę Polską), by ostatecznie w dniu 29.08.2023 r. trafić fizycznie do Pana (przesyłka o numerze). Tak więc wbrew temu co Pan napisał - zamówienie trafiło do Pana po dwóch dniach roboczych od złożenia zamówienia, a uwzględniając weekend - po 4 dniach kalendarzowych.
Przywiązujemy ogromną wagę do tego, by przesyłki do naszych klientów były realizowane możliwie szybko i jest to dla nas priorytet. Mam jednak poczucie, że pomylił się Pan przy wystawianiu opinii i nie powinna być ona adresowana do nas.
Szczegóły na temat drogi adresowane do Pana przesyłki znajdzie Pan na stronie internetowej przewoźnika pod adresem:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=PX6377750960
15 lip 2023
Opinia zweryfikowana
sklep dostarczył wybrakowany produkt (brak jednej z śrub mocujących), pomimo jasnej komunikacji nie uzupełnił braków
Zgłoś opinię
19 wrz 2023
Opinia zweryfikowana
Masakra
Nie wysłali towaru. Gdybym się nie upomniał nikt by słowa nie powiedział, a przesyłka opłacona…
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Panie Jakubie, bardzo mi przykro, że jest Pan niezadowolony. Faktycznie doszło do błędu ludzkiego w trakcie realizacji Pana zamówienia. Zamówienie zostało skompletowane i zapakowane terminowo, to jest w dniu 13.09.2023 r. i została przygotowana przesyłka o numerze PX6398843295. Jednak w wyniku błędu osoby pakującej przesyłka zamiast do kontenera z przesyłkami przeznaczonymi dla Poczty Polskiej, trafiła do kontenera przeznaczonego dla innego przewoźnika. Niezwłocznie po kontakcie z Pana strony w dniu 18.09.2023 r. przygotowaliśmy dla Pana kolejną przesyłkę i z tego co widzę jest procedowana pod numerem PX6405337735.
Przepraszam za zaistniałą sytuację.
19 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Realizacja i dostawa super.
Niestety nowe koło musiałem centrować, ponieważ było krzywe.
Zgłoś opinię
3 maj 2023
Opinia zweryfikowana
Szanować powierzony towar.
Zgłoś opinię
26 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Jest bardzo drogo
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Panie Grzegorzu, dziękuję za przesłaną opinię. Naszym celem jest zapewnienie produktów w jak najbardziej atrakcyjnych poziomach cenowych. Z tego co widzę, składając zamówienie wybrał Pan jeden drobny produkt i jedną z droższych form dostawy, która być może spotęgowała poczucie, że sumarycznie dało to kwotę nieadekwatną do konkretnego zakupu.
W przyszłości zachęcam do składania zamówień o większej wartości, wtedy też może Pan skorzystać z opcji bezpłatnej dostawy. Od pewnego czasu pracujemy także nad wdrażaniem rabatów ilościowych do poszczególnych produktów.
Przypominam także o programie rabatowym związanym z zapisem na newsletter. Łącząc te wszystkie promocje nasza oferta staje się jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku. Zachęcam zatem do ponownego przejrzenia naszego asortymentu z uwzględnieniem tych wskazówek.
23 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Rowerek.pl
21 wrz 2023
Dziękujemy za przesłaną opinię. Widzę, że całość wrażeń zakupowych ocenił Pan na 3 z 5 gwiazdek. Będziemy wdzięczni za podzielenie wrażeniami i szersze opisanie czego zabrakło po naszej stronie by otrzymać wyższe noty.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.