scandicsofa.pl- Logo - Opinie

scandicsofa.pl
Opinie:

Opinie (229) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (600)

4,88
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 9 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
scandicsofa.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Scandicsofa oferuje bogaty wybór mebli oraz materiałów wykończeniowych (mnóstwo tkanin jeśli chodzi o kolory, faktury, wytrzymałość na ścieranie, łatwość czyszczenia). Przed ostatecznym złożeniem zamówienia otrzymaliśmy fachowe wsparcie i opinie. Zostaliśmy wyposażeni w stosowne próbniki tkanin, które pomogły nam zweryfikować pierwotne założenia estetyczne bezpośrednio w naszym mieszkaniu i uratowały nas przed pierwotnym (jak się okazało - mniej fartowanym) pomysłem. Przez cały okres realizacji sofy byliśmy zaopiekowani i wiedzieliśmy na jakim etapie znajduje się nasza sprawa.

najbardziej krytyczna opinia

29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie mam zastrzeżeń co do sofy lub kontaktu przed realizacją. Moje zapytania otrzymały odpowiedź, potwierdzono mi modyfikację nóżek tak by pasowały do rodzaju podłoża, czekałam cierpliwie na realizację. Kilka dni przed skontaktowała się ze mną Pani z prośbą o potwierdzenie terminu dostawy - wtorek między 11-15. Odpowiedziałam, że możliwe będzie to po godzinie 16:00 - super, otrzymałam wiadomość że nie ma żadnego problemu, będą po 16:00. W dniu dostawy o godzinie 12:00 otrzymałam telefon od dostawcy że będą o 14:00. Powiedziałam że godzina odbioru została ustalona na 16:00 i że wcześniej nie ma takiej możliwości. Odpowiedź brzmiała że oddzwoni. O godzinie 14:00 kolejny telefon że są już pod domem. Kolejne tłumaczenia, że ustalenia były inne, próby szantażu emocjonalnego "że będą musieli czekać 2h" i co to za praca z której nie można się zwolnić xD przy wielkim wysiłku, zamieszaniu i nerwach odebraliśmy kanapę koło godziny 15. Przy montażu okazało się że modyfikacja nóżek nie została uwzględniona. Uważam to wszystko za brak profesjonalizmu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu scandicsofa.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(3)
(1)
Resetuj
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Nieskompletowanie

Wysłano mi mniej próbek niż było napisane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu scandicsofa.pl
3 dni temu
Dziękujemy, że zechcieli Państwo podzielić się z nami swoimi doświadczeniami z zakupów. Przykro nam, że nie otrzymał Pan tylu próbek, ilu oczekiwaliśmy, ale staramy się dostarczać produkty wysokiej jakości i doskonałą obsługę klienta. Doceniamy Państwa opinie i stałe wsparcie.
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Fatalna organizacja i brak przepływu informacji pomiędzy scandicsofa a dostawcą. Firma scandicsofa nie zapewniła montażu pomimo że został opłacony. Bałagan i brak kontaktu. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu scandicsofa.pl
21 godzin temu
Dziękujemy, że poświęcił Pan swój czas, aby przekazać nam swoją opinię. W scandicsofa dbamy o doskonałą obsługę klienta i żałujemy, że Pana ostatnie doświadczenie nie spełniało naszych zwykłych standardów. Rozumiemy, jak ważna jest komunikacja i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom jak najlepsze doświadczenia.
17 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Moim zdanie materiałem są niestety słabej jakości
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu scandicsofa.pl
3 dni temu
Dziękujemy za pozostawienie opinii o Państwa doświadczeniach z nami. Doceniamy Państwa opinie i rozumiemy, że jakość naszych produktów ma dla Państwa ogromne znaczenie. W Scandicsofa staramy się tworzyć najlepsze możliwe meble dla naszych klientów, mając jednocześnie na uwadze zrównoważony rozwój. Wszystkie opinie traktujemy poważnie i zawsze staramy się dostarczać naszym klientom produkty najwyższej jakości.
29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana

Świetny produkt, kiepska realizacja

Nie mam zastrzeżeń co do sofy lub kontaktu przed realizacją. Moje zapytania otrzymały odpowiedź, potwierdzono mi modyfikację nóżek tak by pasowały do rodzaju podłoża, czekałam cierpliwie na realizację. Kilka dni przed skontaktowała się ze mną Pani z prośbą o potwierdzenie terminu dostawy - wtorek między 11-15. Odpowiedziałam, że możliwe będzie to po godzinie 16:00 - super, otrzymałam wiadomość że nie ma żadnego problemu, będą po 16:00. W dniu dostawy o godzinie 12:00 otrzymałam telefon od dostawcy że będą o 14:00. Powiedziałam że godzina odbioru została ustalona na 16:00 i że wcześniej nie ma takiej możliwości. Odpowiedź brzmiała że oddzwoni. O godzinie 14:00 kolejny telefon że są już pod domem. Kolejne tłumaczenia, że ustalenia były inne, próby szantażu emocjonalnego "że będą musieli czekać 2h" i co to za praca z której nie można się zwolnić xD przy wielkim wysiłku, zamieszaniu i nerwach odebraliśmy kanapę koło godziny 15. Przy montażu okazało się że modyfikacja nóżek nie została uwzględniona. Uważam to wszystko za brak profesjonalizmu.
Zgłoś opinię