scandicsofa.pl- Logo - Opinie

scandicsofa.pl
Opinie:

Opinie (226) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (597)

4,88
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 9 lip 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
scandicsofa.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

5 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Scandicsofa oferuje bogaty wybór mebli oraz materiałów wykończeniowych (mnóstwo tkanin jeśli chodzi o kolory, faktury, wytrzymałość na ścieranie, łatwość czyszczenia). Przed ostatecznym złożeniem zamówienia otrzymaliśmy fachowe wsparcie i opinie. Zostaliśmy wyposażeni w stosowne próbniki tkanin, które pomogły nam zweryfikować pierwotne założenia estetyczne bezpośrednio w naszym mieszkaniu i uratowały nas przed pierwotnym (jak się okazało - mniej fartowanym) pomysłem. Przez cały okres realizacji sofy byliśmy zaopiekowani i wiedzieliśmy na jakim etapie znajduje się nasza sprawa.

najbardziej krytyczna opinia

29 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie mam zastrzeżeń co do sofy lub kontaktu przed realizacją. Moje zapytania otrzymały odpowiedź, potwierdzono mi modyfikację nóżek tak by pasowały do rodzaju podłoża, czekałam cierpliwie na realizację. Kilka dni przed skontaktowała się ze mną Pani z prośbą o potwierdzenie terminu dostawy - wtorek między 11-15. Odpowiedziałam, że możliwe będzie to po godzinie 16:00 - super, otrzymałam wiadomość że nie ma żadnego problemu, będą po 16:00. W dniu dostawy o godzinie 12:00 otrzymałam telefon od dostawcy że będą o 14:00. Powiedziałam że godzina odbioru została ustalona na 16:00 i że wcześniej nie ma takiej możliwości. Odpowiedź brzmiała że oddzwoni. O godzinie 14:00 kolejny telefon że są już pod domem. Kolejne tłumaczenia, że ustalenia były inne, próby szantażu emocjonalnego "że będą musieli czekać 2h" i co to za praca z której nie można się zwolnić xD przy wielkim wysiłku, zamieszaniu i nerwach odebraliśmy kanapę koło godziny 15. Przy montażu okazało się że modyfikacja nóżek nie została uwzględniona. Uważam to wszystko za brak profesjonalizmu.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu scandicsofa.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(5)
(1)
Resetuj
3 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu scandicsofa.pl
2 dni temu
Dziękujemy za Państwa opinię. Cieszymy się, że jest Pan ogólnie zadowolony z naszych produktów i usług. Jesteśmy dumni z oferowania wysokiej jakości produktów i obsługi klienta i miło nam słyszeć, że udało nam się to osiągnąć. W scandicsofa staramy się przekraczać oczekiwania i zapewniać naszym klientom najlepsze doświadczenia. Dziękujemy za poświęcenie czasu na podzielenie się opinią - doceniamy to!
21 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu scandicsofa.pl
2 dni temu
Dziękujemy za Państwa przemyślaną recenzję scandicsofa! Cieszymy się, że był Pan zadowolony z dostawy i obsługi klienta. Przykro nam, że nie był Pan w pełni zadowolony z samego produktu, ale doceniamy Pana opinię i mamy nadzieję, że pomoże nam ona ulepszyć naszą ofertę dla przyszłych klientów. W scandicsofa staramy się dostarczać produkty najwyższej jakości, utrzymując jednocześnie wysoki poziom zadowolenia klientów. Dziękujemy za umożliwienie nam służenia Państwu pomocą!
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu scandicsofa.pl
2 dni temu
Dziękujemy za Pana szczerą opinię. Cieszymy się, że miał Pan ogólnie pozytywne doświadczenia ze scandicsofa i doceniamy Pana opinię. Pana opinia jest dla nas bardzo ważna, ponieważ staramy się zapewnić naszym klientom jak najlepsze wrażenia z zakupów. Będziemy nadal ciężko pracować, aby zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę i produkty. Dziękujemy za Państwa czas i wsparcie!
24 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Fatalna organizacja i brak przepływu informacji pomiędzy scandicsofa a dostawcą. Firma scandicsofa nie zapewniła montażu pomimo że został opłacony. Bałagan i brak kontaktu. Nie polecam.
Zgłoś opinię
26 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak komunikacji miedzy klientem i dostawcą. O godzinie dostawy poinformowano 10 minut przed . W informacji było co najmniej godzina.To niestety było bardzo trudne do zrobienia. Warszawa i komunikacja w 10 minut.Nie każdy mieszka pod wskazanym adresem.
Zgłoś opinię
20 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
;)
Zgłoś opinię