Brak dostarczenia w 24 godziny, tak jak było zapewnione, później brak odbioru infolinii (dzwoniłam bardzo dużo razy), oraz brak odpowiedzi na mail, probley z odbiorem opóźnionej 2 dni paczki, zamiawialam do konkretnego punktu, a tak poszło na paczkomat. Kody nie działały, dopiero po około 30 minutach biegania w te i spowrotem do punktu odbioru i paczkomatu, który nim nie był, dziewczyny z punktu odbioru pomogły mi odblokować skrzynkę na inny sposób. Po to zamawiałam do punktu odbioru, a nie do paczkomatu, a i tak zostało to zlekceważone, tak jak ja na infolinii i w mailach. Przy tak drogim zakupie liczyłam na o wiele lepszą obsługę zamówienia. Moim zdaniem zachowanie po stronie sklepu całkowicie naganne, zero przeprosin, ani jakiekolwiek kontaktu. Wątpię czy cokolwiek jeszcze zamowię, a szkoda bo ceny przyzwoite. Jeszcze nie odpalowalam paczek, zobaczymy w ogóle czy się wszystko zgadadza, choćby tyle. Teraz boje się, że jeżeli zabawka za prawie 600 zł mogłaby się zepsuć nie zostanie mi nawet przyjęta reklamacja na gwarancję (podobno dwuletnią, bo pracują tam chyba duchy, lub ludzie, którym w ogóle nie zależy na kliencie). Duże rozczarowanie niestety...
Czytaj dalej