bizuteria-tytanowa.pl- Logo - Opinie

bizuteria-tytanowa.pl
Opinie:

Opinie (111) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (2196)

4,62
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 11 maj 2017
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
bizuteria-tytanowa.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

20 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zdecydowanie polecam! Jest to sklep warty zapamiętania na mapie polskiego interentu. Jakość brelka przewszysza oczekiwania. Jest naprawdę skórzany - o blaszce nie wypowiem się bo nie znam się na stali jednak wygląda bardzo elegancko i efektownie. Zaangażowanie pracowników także zaskakuje - widać że nie jest to masowa robota a sklep nie realizuje zamówień "jak leci" Pani pomogła z poprawką projektu bez żadnej łaski (pomililiśmy słowa).

najbardziej krytyczna opinia

22 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem zbyt dużą obrączkę. Sklep zgodził się ją wymienić. Niestety sklep nie widział nic złego w łamaniu swojego regulaminu i przekazał moje dane osobowe firmie trzeciej, nieujętej w regulaminie (niedozwolona przez regulamin firma kurierska). Sklep zbiera też nadmiarowe dane osobowe w celu wysłania próbnika rozmiarów - zbiera dane do wysyłki pocztowej a wysyła e-mail z instrukcją nawet nie wspominając, że paczka nie przyjdzie. Nie dostałem odpowiedzi co się dzieje dalej z tymi danymi. Po kilkukrotnym wytłumaczeniu problemu, sklep podjął próbę przerzucenia odpowiedzialności na mnie (że ja źle wybrałem kuriera). Po zażądaniu wykazu danych, które zostały przekazane niewłaściwej firmie, sklep przestał odpisywać (już miesiąc brak odpowiedzi). Mimo wszystko dyskusja była kulturalna a obrączka została doręczona - boję się ją odesłać do wymiany, bo przestali odpisywać i nie chcę zostać z niczym ale jeśli komuś nie przeszkadza brak bezpieczeństwa danych osobowych i ryzyko niedokładnych wymiarów, to polecam, bo reszta jest w porządku a jakość produktu wysoka. Niestety to nie na moje nerwy przed ślubem...
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bizuteria-tytanowa.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
13 lut 2024
 Opinia zweryfikowana

Nie polecam

Pierwsza dostawa przebiegła sprawnie. Potem chciałam wymienić rozmiar, odesłałam obrączkę. Na ponowną wysyłkę czekałam ponad 8 tygodni. Musiałam się skontaktować, żeby w ogóle coś wysłali. Pani okłamała mnie, że paczka wysłana wczoraj, potem dostałam w końcu (po mailach i telefonach) numer nadania, i tam w systemie zobaczyłam, że paczkę wysłano dopiero po moim telefonie. Rozmiar znowu był nieodpowiedni. Pani napisała, że w takim razie oni wyślą kolejny, a ja mogę się wstrzymać z odesłaniem towaru póki nie dojdzie nowa. Znowu brak informacji ile będę czekać. Maile i telefony nie pomogły. Sklep ciągle obiecywał podanie terminu, ale go nie podał. Postanowiłam zrezygnować z zakupu całkowicie. Współczuję komuś, kogo goni termin, bo takie 'bezstresowe wymiany', jak to jest napisane na stronie są dalekie od bezstresowych. W dodatku personel mówi, że ja muszę poczekać na info, bo mają dużo zamówień. Hmm, czyli ja nie jestem klientką? Albo może - jestem mniej ważna, bo już zapłaciłam w Listopadzie tak? Stanowczo nie polecam i sama już nigdy nie skorzystam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bizuteria-tytanowa.pl
16 lut 2024
Serdecznie dziękujemy za tak rzeczową opinię, każda jest dla nas niezwykle cenna - zwłaszcza ta konstruktywna, pozwala nam bowiem udoskonalać swoją pracę i eliminować błędy. Oczywiście w związku z Pani niezadowoleniem zwrot mimo upłynięcia regulaminowego terminu został zaakceptowany a środki w trybie natychmiastowym zwrócone. Jest nam niezmiernie przykro z powodu Pani niezadowolenia, zrobiliśmy z naszej strony wszystko aby to nieprzyjemne wrażenie choć odrobinę zatrzeć. Wierzymy, że to doświadczenie pozwoli nam podnieść poziom obsługi, a Panią raz jeszcze przepraszamy za wszystkie niedogodności i dziękujemy za bardzo szczerą opinię. Pozdrawiamy serdecznie, Biżuteria Tytanowa
22 maj 2023
 Opinia zweryfikowana

Sklep złamał swój regulamin powodując wyciek danych osobowych, poza tym ok

Otrzymałem zbyt dużą obrączkę. Sklep zgodził się ją wymienić. Niestety sklep nie widział nic złego w łamaniu swojego regulaminu i przekazał moje dane osobowe firmie trzeciej, nieujętej w regulaminie (niedozwolona przez regulamin firma kurierska). Sklep zbiera też nadmiarowe dane osobowe w celu wysłania próbnika rozmiarów - zbiera dane do wysyłki pocztowej a wysyła e-mail z instrukcją nawet nie wspominając, że paczka nie przyjdzie. Nie dostałem odpowiedzi co się dzieje dalej z tymi danymi. Po kilkukrotnym wytłumaczeniu problemu, sklep podjął próbę przerzucenia odpowiedzialności na mnie (że ja źle wybrałem kuriera). Po zażądaniu wykazu danych, które zostały przekazane niewłaściwej firmie, sklep przestał odpisywać (już miesiąc brak odpowiedzi). Mimo wszystko dyskusja była kulturalna a obrączka została doręczona - boję się ją odesłać do wymiany, bo przestali odpisywać i nie chcę zostać z niczym ale jeśli komuś nie przeszkadza brak bezpieczeństwa danych osobowych i ryzyko niedokładnych wymiarów, to polecam, bo reszta jest w porządku a jakość produktu wysoka. Niestety to nie na moje nerwy przed ślubem...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bizuteria-tytanowa.pl
31 maj 2023
Bardzo dziękujemy za niezwykle rzeczową opinię. W istocie w regulaminie Naszego sklepu pojawił się błąd w nazwie firmy kurierskiej z usług której aktualnie korzystamy - zamiast DHL, widniał przewoźnik UPS - dzięki Pana czujności udało Nam się ten błąd wyeliminować - raz jeszcze bardzo dziękujemy! Zapewniamy dodatkowo, że dane osobowe, niezbędne do prawidłowego dostarczenia przesyłki zostały przekazane tylko i wyłącznie firmie DHL, której usługi zostały zaakceptowane w procesie zakupowym. Dodatkowo z historii korespondencji Naszego serwera wynika, że odpowiedziano na każdą Pana wiadomość - prosimy o sprawdzenie folderu Spam i innych pobocznych katalogów. Jednocześnie jest Nam ogromnie miło, że produkt spełnia Pana oczekiwania, podtrzymujemy oczywiście zgodę na wymianę produktu mimo jego personalizacji - w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Pozdrawiamy serdecznie Biżuteria Tytanowa
10 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana

Kółko do breloczka z grawerem.

Zamówiłem kółko do breloczka z grawerem Dostałem kółko słabej jakości z kompletnie nieczytelnym grawerem. Wielkość liter uniemożliwiająca przeczytanie. W dodatku bez dodatkowej przywieszki. Za którą, nawiasem zapłaciłem. Podsumowując: Zamówienie nie kompletne. Bardzo słabej jakości, nie mające nic wspólnego z jakością ze zdjęć. Nie polecam nikomu. PS. Tak nawiasem Zastanawia mnie kto to robi i dlaczego decyduje sie na wysyłkę do klienta czegoś tak marnego. Miał być piekny prezent do kluczyków nowego auta syna. Totalne rozczarowanie Odsyłam temu kto to "wyrzeźbił"
Zgłoś opinię
2 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Po odesłaniu obrączek nie otrzymałem…

Nie otrzymałem zwrotu środków mimo, że minął ponad miesiąc. Firma nie odpisuje na maile i nie odbiera telefonów. Zwrot dostałem dopiero po wystawieniu negatywnej opinii. Dodatkowo firma bezczelnie kłamie w odpowiedzi mówiąc o wulgarnym zachowaniu. Proszę o jakieś dowody bo w moich mailach jedynym „wulgarnym” zwrotem jest: proszę o pomoc w mojej sprawie.
Zgłoś opinię
26 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Produkt miał być „tytanowy” a tak na prawdę pod zwykłym naciskiem nieśmiertelnik się wygina boje się że jak przyciśnie to się połamie, jak na produkt z grawerem „3D” wypalanie tragiczne za dodatkowe 45zl absolutnie nie warte swojej ceny, nie polecam i przestrzegam przed zakupem.
Zgłoś opinię
8 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak powiadomienia mailem o przyjeciu zamówienia jak i podaniu numeru przesyłki oraz czy została wysłana. Paczka nadal nie dotarła.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bizuteria-tytanowa.pl
22 lis 2023
Dziękujemy za rzeczową opinię, zamówienie jest w trakcie realizacji - czas oczekiwania na wybraną obrączkę to 8 tygodni. Niestety zdarza się, że filtry AntySpamowe blokują pocztę lub umieszczają ją w folderze Spam czy innych pobocznych - już pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu - bardzo dziękujemy za zwrócenie na ten aspekt uwagi. Każda opinia jest dla Nas cenna, zwłaszcza ta, która pozwala nam udoskonalać nasze usługi! Pozdrawiamy www.bizuteria-tytanowa.pl
11 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
NIE DOSTAŁAM BRELOCZKA ,KTÓRY ZAMÓWIŁAM. JESTEM NIEZADOWOLNA I ROZCZAROWANA.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bizuteria-tytanowa.pl
15 cze 2023
Niezmiernie Nam przykro z powodu Pani niezadowolenia, próbowaliśmy czterokrotnie skontaktować się z Panią w celu potwierdzenia projektu grawerowania - niestety bezskutecznie. Nie możemy wykonać produktu z indywidualną personalizacją bez akceptacji ze strony Klienta, zależy Nam bowiem przede wszystkim aby produkt w pełni wpisywał się w oczekiwania każdego odbiorcy. Pozdrawiamy, Biżuteria Tytanowa.
6 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię