EDAXO.pl- Logo - Opinie

EDAXO.pl
Opinie:

Opinie (1303) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (5140)

4,75
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 mar 2013
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
EDAXO.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

30 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Super zakupy w korzystnych cenach, z dobrą i konkurencyjną dla innych sprzedawców ofertą w ramach Black Friday. Szybka darmowa przesyłka, profesjonalnie zapakowana. Ekspresowa i życzliwa obsługa klienta - zarówno telefoniczna, jak i mailowa. Rozpatrzenie reklamacji bezproblemowe, z dnia na dzień, na korzyść klienta. Super doświadczenie konsumenckie - dziękuję i polecam! Lubię Emako na 5 gwiazdek!

najbardziej krytyczna opinia

1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Drewniana szafka na buty z siedziskiem, regał do przedpokoju z praktyczną ławeczką do siedzenia - na zdjęciu szafka wygląda na ładną i praktyczną. Niestety, jej montaż sprawia duże trudności. Element metalowy łączący pokrywę z obudową (rodzaj składanego łącznika) nie jest możliwy do zamontowania z powodu niedopasowanych, za krótkich śrub. Ponadto śruby mocujące zawiasy pokrywy są za delikatne, co może wpłynąć na łatwość wyrwania zawiasów. Poza tym wierzch siedziska jest pokryty zwykłym materiałem, a nie tkaniną tapicerską. Ogólnie jakość tego mebla oceniam bardzo słabo.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu EDAXO.pl

Sortuj  
Od najnowszych
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Obsługa telefoniczna miła jednak przedmiot uszkodzony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 lut 2024
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią oraz przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego drogą mailową. Rozumiemy Pana rozczarowanie. Serdecznie proszę o odpowiedź na naszą wiadomość mailową, abyśmy mogli pozytywnie rozpatrzyć Pana sprawę. Pozdrawiam, Emako.pl
29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar przyszedł o czasie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
30 sty 2024
Szanowna Pani, dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie przebiegu zamówienia. Bardzo się cieszę, że dostawa została zrealizowana zgodnie z oczekiwaniami. Jeżeli z Pani zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek trudności nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji - bardzo prosimy o kontakt. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kiepska samoprzylepnosc
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
23 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Jest nam bardzo przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Dany produkt jest naszym bestsellerem i do tej pory nie spotkaliśmy się z negatywnym zgłoszeniem. Jeżeli z zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek problemy, służymy pomocą. Pozdrawiamy, Emako.pl
20 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Firane otrzymałam że skaza , nie polecę ponieważ spodziewałam się kompletu a otrzymałam 1 sztukę zasłon . W dodatku nie wiem dlaczego dziś przyszła informacja , że jutro otrzymam następna dostawę za pobraniem , której nie zamawiałam .Nie zamawiałam podwójnie , więc nie przyjmuje przesyłki . Pozdrawiam serdecznie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
22 gru 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią na temat zakupionego produktu. Przykro nam, że nie spełnił on Pani oczekiwań. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację, wysłaliśmy do Pani e-mail z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia i rozwiązanie wszelkich niedogodności związanych z Pani zakupem. Jesteśmy do Pani dyspozycji i z niecierpliwością oczekujemy na odpowiedź. Serdecznie pozdrawiamy, Emako.pl
16 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Pisać rzetelnie o cechach produktu i do czego się nadaje a do czego nie i jaki efekt uzyskuje się po użyciu. Np. Sztyft do brodzik ów, umywalek... Dodać zostawia ślad jak korektor na kartce...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
20 gru 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią na temat zamówienia. Uprzejmie informujemy, iż specyfikacja produktów jest dostępna na naszej stronie. W przypadku dodatkowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo. Serdecznie pozdrawiamy, Emako.pl
13 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
jestem rozczarowana rozmiarem desek!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
14 gru 2023
Dzień dobry, Serdecznie dziękujemy za przekazanie nam Pani opinii na temat zakupionego produktu. Przykro nam słyszeć, że nie spełnił on Pani oczekiwań. Wysłaliśmy Pani wiadomość e-mail z prośbą o dodatkowe informacje. Mimo że dotychczasowy odbiór tego produktu był bardzo pozytywny, jesteśmy tutaj, aby pomóc i rozwiązać każdy problem, który mógł pojawić z Pani zakupem. Pozostajemy do Pani dyspozycji i z niecierpliwością czekamy na odpowiedź. Pozdrawiamy, Emako.pl
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 gru 2023
Szanowna Pani, dziękuję za podzielenie się opinią dotyczącą złożonego zamówienia. Uprzejmie informuję, że złożone przez Panią zamówienie nie zostało zrealizowane z powodu jego nieopłacenia. Nasz Doradca drogą mailową przesłał dane do przelewu. W przypadku jakichkolwiek pytań nasi Konsultanci służą pomocą. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Miała być dostawa 9.11,a tu ani widu, ani słychu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
17 lis 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie realizacji zamówienia. Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, iż zamówienie dotarło do Pani dnia 11.11. W razie jakichkolwiek wątpliwości, pozostajemy do Pani dyspozycji. Serdecznie pozdrawiamy, Emako.pl
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Towar powystawowy. Informacja na pudełku porysowane. Na aukcji nie podane informacje
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
17 lis 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Jest nam bardzo przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Dany produkt jest naszym bestsellerem i do tej pory nie spotkaliśmy się z negatywnym zgłoszeniem. Jeżeli z zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek problemy, służymy pomocą. Pozdrawiamy, Emako.pl
31 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 lis 2023
Szanowna Pani, bardzo dziękuję za podzielenie się opinią dotyczącą zamówienia. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pani zadowolona z zakupionego produktu oraz realizacji zamówienia. Czy możemy prosić o więcej szczegółów dotyczących doręczonego produktu? Czy produkt dotarł uszkodzony? Jeżeli w trakcie użytkowania wykryła Pani wady, będziemy bardzo wdzięczni za informację o ich zaistnieniu. Nasz Dział Obsługi Klienta służy pomocą. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
28 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Szafka słabej jakości. W paru miejscach pęknięta
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 lis 2023
Szanowna Pani, jesteśmy bardzo wdzięczni za podzielenie się opinią dotyczącą zakupionej szafki na buty. Bardzo nam przykro, że produkt okazał się być słabej jakości. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową, gdyż zależy nam na wyjaśnieniu oraz rekompensacie zaistniałej sytuacji. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
16 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo sprawna obsługa, szybkość informowania. Na minus-jakosc produktów...
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
25 paź 2023
Dzień dobry, Serdecznie dziękujemy za przekazanie nam Pani opinii na temat zakupionego produktu. Przykro nam słyszeć, że nie spełnił on Pani oczekiwań. Wysłaliśmy Pani wiadomość e-mail z prośbą o dodatkowe informacje. Mimo że dotychczasowy odbiór tego produktu był bardzo pozytywny, jesteśmy tutaj, aby pomóc i rozwiązać każdy problem, który mógł pojawić z Pani zakupem. Pozostajemy do Pani dyspozycji i z niecierpliwością czekamy na odpowiedź. Z wyrazami szacunku, Emako.pl
10 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
20 paź 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Jest nam bardzo przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Dany produkt jest naszym bestsellerem i do tej pory nie spotkaliśmy się z negatywnym zgłoszeniem. Jeżeli z zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek problemy, służymy pomocą. Pozdrawiamy, Emako
4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Wózek wykonany niechlujnie, łączenia klejone byle jak. Poza tym trafił nam się odpad poreklamacyjny, który już przez kogoś był wcześniej skladany.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 wrz 2023
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Jest nam bardzo przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji odnośnie zakupionego produktu. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź Pozdrawiamy, Emako.pl
1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Drewniana szafka na buty z siedziskiem - słaba jakość mebla.

Drewniana szafka na buty z siedziskiem, regał do przedpokoju z praktyczną ławeczką do siedzenia - na zdjęciu szafka wygląda na ładną i praktyczną. Niestety, jej montaż sprawia duże trudności. Element metalowy łączący pokrywę z obudową (rodzaj składanego łącznika) nie jest możliwy do zamontowania z powodu niedopasowanych, za krótkich śrub. Ponadto śruby mocujące zawiasy pokrywy są za delikatne, co może wpłynąć na łatwość wyrwania zawiasów. Poza tym wierzch siedziska jest pokryty zwykłym materiałem, a nie tkaniną tapicerską. Ogólnie jakość tego mebla oceniam bardzo słabo.
Zgłoś opinię
17 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jestem zawiedziona,kurier nie skontaktował się że mną przed dostawa, podałam w zamówieniu dodatkowy adres dostawy i prośbę o kontakt telefoniczny do mnie, tego nie zrobił i tylko dostałam informację o zwrocie do firmy zamówionej przezemnie suszarki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
18 sie 2023
Szanowna Pani, dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie dostawy zakupionej suszarki. Jest nam bardzo przykro, że napotkała Pani problemy związane z dostawą. Uprzejmie informuję, że zostało do Pani przesłane powiadomienie mailowe od firmy kurierskiej. Kurierzy nie są zobowiązani, by kontaktować się telefonicznie. Ze śledzenia paczki wynika, że została podjęta dwukrotna próba doręczenia. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
11 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Zamówienie ok, brak upustu

Zamówienie ok. Termin dostawy zgodny z obietnicą. ładne rzeczy. Nie dostałam 10% upustu chociaż taka obietnica na stronie i newslatterze, nie dostałam też odpowiedzi na e-maila.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
14 sie 2023
Szanowna Pani, dziękuję za przesłaną opinię. Bardzo mi przykro, że nie otrzymała Pani kodu rabatowego związanego z zapisem do Newslettera. W przypadku tego typu wiadomości mailowych najczęściej trafiają one do folderu Spam lub Powiadomienia, dodatkowo także w przypadku branżowych skrzynek mailowych wiadomości te są nieprzepuszczane przez filtr. Uprzejmie informuję, że nie otrzymaliśmy wiadomości od Pani. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który jest zawsze gotów do pomocy. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
7 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zbyt długie oczekiwanie na dostawę. Towar dobrze zapakowany
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
10 sie 2023
Dzień dobry, bardzo dziękuję za podzielenie się opinią dotyczącą przebiegu zamówienia. Przykro mi z powodu wysłużonego czasu oczekiwania na dostawę. Uprzejmie informuję, że dokładamy wszelkich starań, by zamówione produkty były doręczane do Państwa jak najszybciej. Opóźnienie w realizacji zamówienia są najczęściej spowodowane niezależnymi od nas czynnikami: np. oczekiwaniem na przelew, lub opóźnieniem w trakcie transportu. Staramy się na bieżąco informować Państwa o statusie zamówienia. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta, który jest zawsze gotów do pomocy. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
22 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
jest OK
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
24 maj 2023
Dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zamówienia. Skontaktowaliśmy się z Państwem drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji odnośnie zakupu. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Dany produkt jest naszym bestsellerem i do tej pory nie spotkaliśmy się z negatywnym zgłoszeniem. Jeżeli z zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek problemy, służymy pomocą. Pozdrawiamy, Emako
28 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałam komplet półek na wino, każda w innym kolorze. Nie powinno tak być, teraz osobiście muszę je przemalować.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 maj 2023
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionych produktów. Jest nam bardzo przykro, że stojaki nie spełniły Pani oczekiwań. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji odnośnie zakupionych towarów. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Dany produkt jest naszym bestsellerem i do tej pory nie spotkaliśmy się z negatywnym zgłoszeniem. Jeżeli z zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek problemy, służymy pomocą. Pozdrawiamy, Emako