emako.plOpinie

: 1 813Bardzo dobryCertyfikowany sklep

Szczegóły
Kontakt
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie

Kategorie

emako.pl - Opis

Emako.pl - sklep internetowy w którym kupisz praktyczne i oryginalne akcesoria kuchenne, łazienkowe oraz inne wyjątkowe artykuły do domu.
Kontakt
EMAKO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Prologis Park Wrocław V ul. Ryszarda Chomicza 13F
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Polska
Nr w rejestrze handlowym
KRS: 0000696921 NIP: 8992701105, REGON: 021332131
Osoba uprawniona do reprezentowania firmy
Jan Golonka

Opinie nt. sklepu emako.pl

4.64/5.00
Bardzo dobry
Jak obliczana jest ocena?

Opinie (232) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

86 %
5 %
2 %
1 %
6 %
Opinie łącznie (1 813)

najbardziej pozytywna opinia


7 miesiące(-ęcy) temu
Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


7 miesiące(-ęcy) temu
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła 2. chaos informacyjny: - przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc zamówiłam - w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie produktu 3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące: - czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam - kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię

Pozytywne
Krytyczne
7 miesiące(-ęcy) temu
Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
Czytaj dalejPokaż wszystkie pozytywne opinie
7 miesiące(-ęcy) temu
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła 2. chaos informacyjny: - przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc zamówiłam - w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie produktu 3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące: - czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam - kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Czytaj dalejPokaż wszystkie krytyczne opinie

Doświadczenia innych klientów sklepu emako.pl

Filtruj  Sortuj Trafność 
(14)
7 miesiące(-ęcy) temu
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła 2. chaos informacyjny: - przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc zamówiłam - w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie produktu 3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące: - czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam - kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Ten sklep to farsa, Zakupiony produkt nie był dostępny w sklepie, o czym zostałem poinformowany dopiero po 5 dniach. Od 2 dni nie mogę doprosić się o potwierdzenie, kiedy produkt zostanie wysłany. Nikt nie odpowiada na moje maile (już 3 zostały wysłane). Prezent na dzień matki zamówiony 3 tygodnie przed, nie wiadomo co robić, nikt nie odpowiada na maile a telefonicznie nie rozwiązany problem.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, w Państwa zamówieniu znajdują się produkty z przedsprzedaży. Oznacza to, że obecnie oczekujemy na ich dostawę od producenta (taka informacja widniała naszej stronie w w opisie produktu i w podsumowaniu zamówienia). Planowany termin wysyłki zamówienia to: 22.05 Bardzo przepraszamy za odległy termin dostawy, niestety obecna sytuacja miała wpływ na działania naszych dostawców.
 pomocny 
7 miesiące(-ęcy) temu
Towar źle zabiezpieczony do transportu. Po otwarciu paczki liczne defekty w peodukcie, kiepski montaż na bardzo niskim poziomie.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Anastazjo, dziękujemy za dodanie komentarza. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Uprzejmie zachęcamy do przesłania nam reklamacji drogą mailową. Postaramy się zaproponować dogodne rozwiązanie sytuacji. Pozdrawiamy, Emako.pl
 pomocny 
5 miesiące(-ęcy) temu
Wysyłac towar nieotwierany kilkakrotnie , wysyłać towar odpowiednio zabezpieczony , wysyłać towar nieuszkodzony...
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
5 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Czy moglibyśmy uzyskać odpowiedź dlaczego została wystawiona negatywna opinia? Bardzo prosimy o odpowiedź na wiadomość mailową, która została wysłana.
 pomocny 
8 miesiące(-ęcy) temu
Po co firma wystawia jakiś towar na sprzedaż kiedy wogole nie ma go w sprzedaży ani na magazynie!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Doroto, w Pani zamówieniu znajduje się produkty z przedsprzedaży.Oznacza to, że oczekujemy na dostawę od producenta (taka informacja pojawia się na naszej stronie w 2 miejscach - w opisie produktu koło przycisku kup teraz oraz w podsumowaniu zamówienia. Bardzo przepraszamy za długi czas realizacji. Pozdrawiamy, Emako.pl
 pomocny 
7 miesiące(-ęcy) temu
Należy wpierw dostarczyć towar a potem pytać o opinię . Nie otrzymałam zamówienia !!!
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Agnieszko, dziękujemy za opinię. Pani zamówienie zostało złożone w ramach przedsprzedaży i zgodnie z informacją na stronie internetowej oczekiwało na dostawę od producenta, Obecnie jest w trakcie realizacji. Bardzo przepraszamy za odległy termin. Pozdrawiamy, Emako.pl
 pomocny 
6 miesiące(-ęcy) temu
3 czerwca złożyłam zamówienia.Jest 10 czerwca i jeszcze nie mam przesyłki.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Doroto, dziękujemy za opinię. Pani zamówienie zostało złożone w ramach przedsprzedaży, informacje na ten temat są podane na naszej stronie koło przycisku "kup teraz". W praktyce oznacza to, że oczekiwaliśmy na dostawę od producenta, dlatego czas oczekiwania był nieco dłuższy. Bardzo przepraszamy za związane z tym niedogodności. Pani zamówienie jest już w realizacji i niebawem będzie mogła Pani cieszyć się nowym zegarem :). W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Pozdrawiamy, zespół Emako.pl
 pomocny 
6 miesiące(-ęcy) temu
Jeszcze nie otrzymałam zakupionego towaru, więc za co mama ocenić
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Anno, dziękujemy za komentarz. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia oraz związane z tym niedogodności. Przesyłka dziś powinna zostać doręczona. W ramach drobnej rekompensaty za wydłużony czas realizacji mailowo prześlemy Pani kod rabatowy na kolejne zakupy w naszym sklepie. Pozdrawiamy, Emako.pl
 pomocny 
6 miesiące(-ęcy) temu
Radzę sprawdzić ceny u innych dostawców, różnica jest znaczna
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
6 miesiące(-ęcy) temu
Szanowny Panie Januszu, dziękujemy za dodanie opinii. Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Na kwestię ceny wpływa wiele czynników takich jak jakość produktów oraz ich cena u producenta. Kupując w naszym sklepie, mają Państwo gwarancję, że produkty są doskonałej jakości i pochodzą od sprawdzonych dostawców. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem marek, które posiadamy w naszej ofercie, dlatego zakupy w naszym sklepie wiążą się z gwarancją oryginalności produktów. Pozdrawiamy, zespół Emako.pl
 pomocny 
7 miesiące(-ęcy) temu
OCENIAM TYLKO DOSTAWE BO TOWARU NIE OTRZYMALEM JESZCZE
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
komentarz będzie po zwrocie pieniędzy za ten bubel
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
nie otrzymałam do tej pory zamówionego towaru
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Danuto, bardzo nam przykro z powodu negatywnego komentarza. Zgodnie z informacjami w systemie nie otrzymaliśmy wpłaty za zamówienie, dlatego nie trafiło ono do realizacji. Pozdrawiamy, zespół Emako.pl
 pomocny 
5 miesiące(-ęcy) temu
Jeszcze nie dostałam zamówionego produktu
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
1 rok temu
Na razie niedostateczny,za brak towaru.
 pomocny 
 Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
1 rok temu
Szanowna Pani Ewo, dziękujemy za opinię. Nadmieniamy jednak, że informacja o tym, iż wybrany przez Panią produkt jest na liście towarów oczekujących na dostawę, była widoczna w dwóch miejscach w momencie składania przez Panią zamówienia. Bardzo nam przykro, że jest Pani zmuszona czekać odrobinę dłużej, niestety w przypadku towarów z przedsprzedaży czas realizacji jest trochę dłuższy.
 pomocny