Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię
Pozytywne
Krytyczne
9 miesiące(-ęcy) temu
Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Paczka wciąż nienadana - zamówienie z 12 grudnia 2020 r.
pomocny
Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Jeszcze nie dostałam zamówionego produktu
pomocny
Opinia zweryfikowana|
7 miesiące(-ęcy) temu
Wysyłac towar nieotwierany kilkakrotnie , wysyłać towar odpowiednio zabezpieczony , wysyłać towar nieuszkodzony...
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry,
dziękujemy za opinię. Czy moglibyśmy uzyskać odpowiedź dlaczego została wystawiona negatywna opinia? Bardzo prosimy o odpowiedź na wiadomość mailową, która została wysłana.
pomocny
7 miesiące(-ęcy) temu
Jeszcze nie otrzymałam zakupionego towaru, więc za co mama ocenić
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Anno,
dziękujemy za komentarz. Bardzo przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia oraz związane z tym niedogodności. Przesyłka dziś powinna zostać doręczona. W ramach drobnej rekompensaty za wydłużony czas realizacji mailowo prześlemy Pani kod rabatowy na kolejne zakupy w naszym sklepie.
Pozdrawiamy,
Emako.pl
pomocny
8 miesiące(-ęcy) temu
Radzę sprawdzić ceny u innych dostawców, różnica jest znaczna
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Szanowny Panie Januszu,
dziękujemy za dodanie opinii. Bardzo nam przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupów w naszym sklepie.
Na kwestię ceny wpływa wiele czynników takich jak jakość produktów oraz ich cena u producenta. Kupując w naszym sklepie, mają Państwo gwarancję, że produkty są doskonałej jakości i pochodzą od sprawdzonych dostawców. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem marek, które posiadamy w naszej ofercie, dlatego zakupy w naszym sklepie wiążą się z gwarancją oryginalności produktów.
Pozdrawiamy,
zespół Emako.pl
pomocny
8 miesiące(-ęcy) temu
3 czerwca złożyłam zamówienia.Jest 10 czerwca i jeszcze nie mam przesyłki.
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Doroto,
dziękujemy za opinię. Pani zamówienie zostało złożone w ramach przedsprzedaży, informacje na ten temat są podane na naszej stronie koło przycisku "kup teraz". W praktyce oznacza to, że oczekiwaliśmy na dostawę od producenta, dlatego czas oczekiwania był nieco dłuższy. Bardzo przepraszamy za związane z tym niedogodności. Pani zamówienie jest już w realizacji i niebawem będzie mogła Pani cieszyć się nowym zegarem :). W razie jakichkolwiek pytań służymy pomocą.
Pozdrawiamy,
zespół Emako.pl
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
pomocny
Opinia zweryfikowana|
8 miesiące(-ęcy) temu
Ten sklep to farsa,
Zakupiony produkt nie był dostępny w sklepie, o czym zostałem poinformowany dopiero po 5 dniach. Od 2 dni nie mogę doprosić się o potwierdzenie, kiedy produkt zostanie wysłany.
Nikt nie odpowiada na moje maile (już 3 zostały wysłane).
Prezent na dzień matki zamówiony 3 tygodnie przed, nie wiadomo co robić, nikt nie odpowiada na maile a telefonicznie nie rozwiązany problem.
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Dzień dobry,
w Państwa zamówieniu znajdują się produkty z przedsprzedaży. Oznacza to, że obecnie oczekujemy na ich dostawę od producenta (taka informacja widniała naszej stronie w w opisie produktu i w podsumowaniu zamówienia). Planowany termin wysyłki zamówienia to: 22.05
Bardzo przepraszamy za odległy termin dostawy, niestety obecna sytuacja miała wpływ na działania naszych dostawców.
pomocny
9 miesiące(-ęcy) temu
Należy wpierw dostarczyć towar a potem pytać o opinię . Nie otrzymałam zamówienia !!!
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
9 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Agnieszko,
dziękujemy za opinię. Pani zamówienie zostało złożone w ramach przedsprzedaży i zgodnie z informacją na stronie internetowej oczekiwało na dostawę od producenta, Obecnie jest w trakcie realizacji. Bardzo przepraszamy za odległy termin. Pozdrawiamy,
Emako.pl
pomocny
9 miesiące(-ęcy) temu
OCENIAM TYLKO DOSTAWE BO TOWARU NIE OTRZYMALEM JESZCZE
pomocny
Opinia zweryfikowana|
9 miesiące(-ęcy) temu
Towar źle zabiezpieczony do transportu. Po otwarciu paczki liczne defekty w peodukcie, kiepski montaż na bardzo niskim poziomie.
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
9 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Anastazjo,
dziękujemy za dodanie komentarza. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. Uprzejmie zachęcamy do przesłania nam reklamacji drogą mailową. Postaramy się zaproponować dogodne rozwiązanie sytuacji.
Pozdrawiamy,
Emako.pl
pomocny
9 miesiące(-ęcy) temu
nie otrzymałam do tej pory zamówionego towaru
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
9 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Danuto,
bardzo nam przykro z powodu negatywnego komentarza. Zgodnie z informacjami w systemie nie otrzymaliśmy wpłaty za zamówienie, dlatego nie trafiło ono do realizacji.
Pozdrawiamy,
zespół Emako.pl
pomocny
9 miesiące(-ęcy) temu
Po co firma wystawia jakiś towar na sprzedaż kiedy wogole nie ma go w sprzedaży ani na magazynie!
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
9 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Doroto,
w Pani zamówieniu znajduje się produkty z przedsprzedaży.Oznacza to, że oczekujemy na dostawę od producenta (taka informacja pojawia się na naszej stronie w 2 miejscach - w opisie produktu koło przycisku kup teraz oraz w podsumowaniu zamówienia. Bardzo przepraszamy za długi czas realizacji. Pozdrawiamy, Emako.pl
pomocny
9 miesiące(-ęcy) temu
komentarz będzie po zwrocie pieniędzy za ten bubel