Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
30 lis 2023
Opinia zweryfikowana
Super zakupy w korzystnych cenach, z dobrą i konkurencyjną dla innych sprzedawców ofertą w ramach Black Friday.
Szybka darmowa przesyłka, profesjonalnie zapakowana. Ekspresowa i życzliwa obsługa klienta - zarówno telefoniczna, jak i mailowa. Rozpatrzenie reklamacji bezproblemowe, z dnia na dzień, na korzyść klienta.
Super doświadczenie konsumenckie - dziękuję i polecam! Lubię Emako na 5 gwiazdek!
Drewniana szafka na buty z siedziskiem, regał do przedpokoju z praktyczną ławeczką do siedzenia - na zdjęciu szafka wygląda na ładną i praktyczną. Niestety, jej montaż sprawia duże trudności. Element metalowy łączący pokrywę z obudową (rodzaj składanego łącznika) nie jest możliwy do zamontowania z powodu niedopasowanych, za krótkich śrub. Ponadto śruby mocujące zawiasy pokrywy są za delikatne, co może wpłynąć na łatwość wyrwania zawiasów. Poza tym wierzch siedziska jest pokryty zwykłym materiałem, a nie tkaniną tapicerską. Ogólnie jakość tego mebla oceniam bardzo słabo.
Produkt na stronie jest inny od tego który zamawiałem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
28 mar 2024
Szanowni Państwo,
dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie otrzymanego produktu.
Serdecznie przepraszam, że dostarczona miska jest niezgodna z opisem produktu. Skontaktowaliśmy się z Państwem drogą mailową, gdyż zależy nam, aby wyjaśnić powstałą niezgodność. Będziemy wdzięczni za odpowiedź.
Pozdrawiamy serdecznie,
Edaxo.pl
Szanowna Pani,
dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią na temat zakupionego produktu. Przykro nam, że nie spełnił on Pani oczekiwań. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację, wysłaliśmy do Pani e-mail z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia i rozwiązanie wszelkich niedogodności związanych z Pani zakupem.
Jesteśmy do Pani dyspozycji i z niecierpliwością oczekujemy na odpowiedź.
Serdecznie pozdrawiamy,
Edaxo.pl
13 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Sprawna dostawa, jakość produktu do lekkiej poprawy
Sprawna dostawa. Jakość wykończenia produktu (lustra) trochę pozostawia do życzenia (uszczerbienia w drewnianej ramie), ale stosunek tej jakości do ceny jest OK.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Slaby kontakt z kurierem. Nie dostarczyl przesylki nie odpisal na sms po czym wyslal maila ze nikogo bie bylo w domu i odesłał przesyłkę do nadawcy😣
Zgłoś opinię
8 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Krzesełko piękne. Natomiast drewniane elementy z drobnymi mankamentami.
Zgłoś opinię
26 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Od zamówienia do dostarczenia OK
Zgłoś opinię
23 lut 2024
Opinia zweryfikowana
Za duże opakowanie
Zgłoś opinię
17 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
14 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Firma ma "problemy techniczne" i nie zwraca pieniędzy
Firma ma "problemy techniczne". O zwrot pieniędzy za odesłany towar trzeba się upominać samemu. Towar odsyłany na koszt klienta. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 mar 2024
Szanowna Pani Karolino,
dziękujemy za udzieleni opinii na temat zamówienia. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, które napotkała Pani w związku z zaistniałymi problemami technicznymi związanymi z procesem zwrotu. Rozumiemy, że sytuacja ta mogła być dla Pani bardzo niekomfortowa. Chcielibyśmy zapewnić, że zaraz po zgłoszeniu problemu podjęliśmy natychmiastowe działania i zleciliśmy zwrot należności na Pani konto. Jesteśmy wdzięczni za Pani cierpliwość i zrozumienie. Zapewniamy, że pracujemy nad poprawą naszych procesów, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji.
Z wyrazami szacunku,
Emako.pl
4 mar 2024
Opinia zweryfikowana
Macie słabej jakości produkty które po pierwszym użyciu się psują.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 kwi 2024
Szanowna Pani,
dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie zamówionego produktu. Jest nam niezmiernie przykro w przypadku zaistniałej sytuacji.
Chcielibyśmy poinformować, iż Pani sprawa została pozytywnie rozwiązana.
Jesteśmy wdzięczni za Pani uwagę, która pozwala nam poprawiać nasze usługi i dbać o zadowolenie naszych klientów.
Pozdrawiamy,
Edaxo.pl
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.