Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię
Pozytywne
Krytyczne
9 miesiące(-ęcy) temu
Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
brak rzetelnych informacji o dostępności produktu, długi czas oczekiwania na realizację zamówienia, zamówienie nie zostało zrealizowane, po moich zapytaniach dotyczących realizacji tego zamówienia został zmieniony numer zamówienia (nie wiem o co chodzi?)
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Lidio,
raz jeszcze najmocniej przepraszamy za niedogodności związane z błędem na naszych stanach magazynowych. Numer zamówienia został zmieniony ze względów systemowych. Z informacji dostępnych w śledzeniu paczki wynika, że przesyłka została odebrana 28 maja. Bardzo przepraszamy za wszelkie zawirowania. w ramach rekompensaty na Pani adres mailowy zostanie przesłany kod rabatowy na kolejne zakupy.
Pozdrawiamy,
Emako.pl
Dużo dłuższy czas realizacji niż deklarowany przy składaniu zamówienia bez kontaktu ze strony firmy.
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowny Panie Tomaszu,
dziękujemy za opinię.
W Pańskim zamówieniu znajdowały się produkty z przedsprzedaży, a takim wypadku czas oczekiwania jest zawsze nieco dłuższy. Informację na temat spodziewanego terminu doręczenia jest zawsze podana koło przycisku "KUP TERAZ" oraz w podsumowaniu koszyka. Bardzo nam przykro z powodu wydłużonego czasu oczekiwania. Mamy nadzieję, że jakość produktu nieco zrekompensuje niedogodności z tym związane.
Pozdrawiamy,
Emako.pl