Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Przeczytaj najbardziej pozytywną lub najbardziej krytyczną opinię
Pozytywne
Krytyczne
9 miesiące(-ęcy) temu
Już 3-ci raz zamówiłam ! Robiłam zabudowe kuchni....nie mogłam się pomieścić w szafkach, a dzięki półkom (wiszacym i stojącym ) uzyskałam prawie 2 x więcej miejsca! Poczatkowo zamówiłam po 2 ale okazały sie tak rewelacyjne, że dokupiłam jeszcze kilka... i teraz wszystko się pomieściło, do wszystkiego jest swobodny dostęp. Jestem b. zadowolona ! Do tego świetna jakość....i nie do zniszczenia! Polecam!
1. w dniu 19.05.2020r. e-mail dotyczący rozpoczęcia realizacji zamówienia
nr 1162826, do dnia 25.05.2020r. przesyłka nie dotarła
2. chaos informacyjny:
- przy zamawianiu produktu informacja, że produkt jest dostępny więc
zamówiłam
- w dniu 21.05.2020 r. e-mail ze sklepu, że brak zamawianego przeze mnie
produktu
3. do dnia 25.05.2020r. brak odpowiedzi na moje pytanie dotyczące:
- czy otrzymam drugi produkt, który zamówiłam
- kiedy otrzymam zwrot pieniędzy
Dużo dłuższy czas realizacji niż deklarowany przy składaniu zamówienia bez kontaktu ze strony firmy.
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
7 miesiące(-ęcy) temu
Szanowny Panie Tomaszu,
dziękujemy za opinię.
W Pańskim zamówieniu znajdowały się produkty z przedsprzedaży, a takim wypadku czas oczekiwania jest zawsze nieco dłuższy. Informację na temat spodziewanego terminu doręczenia jest zawsze podana koło przycisku "KUP TERAZ" oraz w podsumowaniu koszyka. Bardzo nam przykro z powodu wydłużonego czasu oczekiwania. Mamy nadzieję, że jakość produktu nieco zrekompensuje niedogodności z tym związane.
Pozdrawiamy,
Emako.pl
brak rzetelnych informacji o dostępności produktu, długi czas oczekiwania na realizację zamówienia, zamówienie nie zostało zrealizowane, po moich zapytaniach dotyczących realizacji tego zamówienia został zmieniony numer zamówienia (nie wiem o co chodzi?)
pomocny
Opinia zweryfikowana|
emako.pl- Logo - Opinie
Odpowiedź ze sklepu emako.pl
8 miesiące(-ęcy) temu
Szanowna Pani Lidio,
raz jeszcze najmocniej przepraszamy za niedogodności związane z błędem na naszych stanach magazynowych. Numer zamówienia został zmieniony ze względów systemowych. Z informacji dostępnych w śledzeniu paczki wynika, że przesyłka została odebrana 28 maja. Bardzo przepraszamy za wszelkie zawirowania. w ramach rekompensaty na Pani adres mailowy zostanie przesłany kod rabatowy na kolejne zakupy.
Pozdrawiamy,
Emako.pl