EDAXO.pl- Logo - Opinie

EDAXO.pl
Opinie:

Opinie (1303) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (5140)

4,75
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 mar 2013
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
EDAXO.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

30 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Super zakupy w korzystnych cenach, z dobrą i konkurencyjną dla innych sprzedawców ofertą w ramach Black Friday. Szybka darmowa przesyłka, profesjonalnie zapakowana. Ekspresowa i życzliwa obsługa klienta - zarówno telefoniczna, jak i mailowa. Rozpatrzenie reklamacji bezproblemowe, z dnia na dzień, na korzyść klienta. Super doświadczenie konsumenckie - dziękuję i polecam! Lubię Emako na 5 gwiazdek!

najbardziej krytyczna opinia

1 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Drewniana szafka na buty z siedziskiem, regał do przedpokoju z praktyczną ławeczką do siedzenia - na zdjęciu szafka wygląda na ładną i praktyczną. Niestety, jej montaż sprawia duże trudności. Element metalowy łączący pokrywę z obudową (rodzaj składanego łącznika) nie jest możliwy do zamontowania z powodu niedopasowanych, za krótkich śrub. Ponadto śruby mocujące zawiasy pokrywy są za delikatne, co może wpłynąć na łatwość wyrwania zawiasów. Poza tym wierzch siedziska jest pokryty zwykłym materiałem, a nie tkaniną tapicerską. Ogólnie jakość tego mebla oceniam bardzo słabo.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu EDAXO.pl

 Sortuj  
Trafność
(22)
(9)
(46)
Resetuj
10 dni temu
 Opinia zweryfikowana
oferować produkty o lepszej jakości ten ostatni produkt pokazuje jakie tandety oferujecie jestem zdegustowany tym produktem i myślę że to ostatni zakup w tej firmie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 dni temu
Szanowny Panie, jesteśmy bardzo wdzięczni za podzielenie się opinią odnośnie otrzymanej półki na buty. Dostarczony do Pana stojak na buty cieszy się ogromnym zainteresowaniem naszych Klientów, wcześniej nie zgłaszali nam oni podobnych sytuacji, dlatego też jesteśmy bardzo zaskoczeni tą sytuacją. Skontaktowaliśmy się z Panem drogą mailową, gdyż zależy nam, aby wyjaśnić i rozwiązać zaistniały problem. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Firma ma "problemy techniczne" i nie zwraca pieniędzy

Firma ma "problemy techniczne". O zwrot pieniędzy za odesłany towar trzeba się upominać samemu. Towar odsyłany na koszt klienta. Nie polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 mar 2024
Szanowna Pani Karolino, dziękujemy za udzieleni opinii na temat zamówienia. Chcielibyśmy przeprosić za wszelkie niedogodności, które napotkała Pani w związku z zaistniałymi problemami technicznymi związanymi z procesem zwrotu. Rozumiemy, że sytuacja ta mogła być dla Pani bardzo niekomfortowa. Chcielibyśmy zapewnić, że zaraz po zgłoszeniu problemu podjęliśmy natychmiastowe działania i zleciliśmy zwrot należności na Pani konto. Jesteśmy wdzięczni za Pani cierpliwość i zrozumienie. Zapewniamy, że pracujemy nad poprawą naszych procesów, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku, Emako.pl
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Macie słabej jakości produkty które po pierwszym użyciu się psują.
Zgłoś opinię
3 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar uszkodzony. Proponuję sprawdzać towar przez wysłaniem.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
10 dni temu
Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią na temat zakupionego produktu. Przykro nam, że nie spełnił on Pani oczekiwań. Abyśmy mogli lepiej zrozumieć sytuację, wysłaliśmy do Pani e-mail z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia i rozwiązanie wszelkich niedogodności związanych z Pani zakupem. Jesteśmy do Pani dyspozycji i z niecierpliwością oczekujemy na odpowiedź. Serdecznie pozdrawiamy, Emako.pl
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Produkt na stronie jest inny od tego który zamawiałem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 dni temu
Szanowni Państwo, dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie otrzymanego produktu. Serdecznie przepraszam, że dostarczona miska jest niezgodna z opisem produktu. Skontaktowaliśmy się z Państwem drogą mailową, gdyż zależy nam, aby wyjaśnić powstałą niezgodność. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
5 dni temu
w trakcie sprawdzania
Zamówienie do tej pory niezrealizowane.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
2 dni temu
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią, jest ona dla nas bardzo cenna. Jest nam bardzo przykro, że czas oczekiwania na realizację zamówienia jest wydłużony, jest to spowodowane faktem, że jeden z zamówionych przez Panią produktów został zakupiony w przedsprzedaży. Zgodnie z ustaleniami zamówienie zostało podzielone i dostępne produkty już do Pani wysłaliśmy. Jeśli z zamówieniem pojawiły się jakieś inne problemy nasz Dział Obsługi Klienta służy pomocą. Pozdrawiamy serdecznie, Edaxo.pl
12 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
misy przyszły uszkodzone
Zgłoś opinię
4 mar 2024
w trakcie sprawdzania
Potłuczone szkło
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
10 dni temu
Szanowna Pani, uprzejmie informujemy, iż Pani sprawa została rozwiązana. Dziękujemy za wszelkie uwagi dotyczące zamówienia i produktów. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Serdecznie pozdrawiamy, Emako.pl
11 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
10 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Kłamstwo kuriera

Nie otrzymałam towaru. Kurier nie odbieral telefonu, kiedy dzwoniłam, żeby spytać o godziny dostawy. Dostałam mail, że towaru nie dostarczyl, bo podałam zły adres. To głupie kłamstwo, bo w zamówieniu widać, że adres podałam prawidłowo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
31 sty 2024
Szanowna Pani, dziękuję za przesłanie opinii dotyczącej problemów z dostawą. Bardzo mi przykro, że kurier nienależycie wypełnił swoje obowiązki. Skontaktowaliśmy się z firmą DPD, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową, będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
28 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Zakup to porażka

Dzień dobry, Przesłany korkociąg kompletnie nie działa, to jest żart. Nigdy więcej. Zaraz składam reklamacje i zdecydowanie odradzam zakupu. Pozdrawiam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
29 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Uprzejmie informujemy, iż wciąż oczekujemy wiadomości zwrotnej w sprawie reklamacji. Będziemy wdzięczni za odpowiedź. Pozdrawiamy, Emako.pl
4 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Obsługa telefoniczna miła jednak przedmiot uszkodzony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
5 lut 2024
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się opinią oraz przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego drogą mailową. Rozumiemy Pana rozczarowanie. Serdecznie proszę o odpowiedź na naszą wiadomość mailową, abyśmy mogli pozytywnie rozpatrzyć Pana sprawę. Pozdrawiam, Emako.pl
29 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Towar przyszedł o czasie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
30 sty 2024
Szanowna Pani, dziękuję za podzielenie się opinią odnośnie przebiegu zamówienia. Bardzo się cieszę, że dostawa została zrealizowana zgodnie z oczekiwaniami. Jeżeli z Pani zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek trudności nasz Dział Obsługi Klienta jest do Pani dyspozycji - bardzo prosimy o kontakt. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
26 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
26 lut 2024
Szanowni Państwo, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie zamówienia. Uprzejmie informujemy, iż Państwa sprawa została pozytywnie rozwiązana. Dziękujemy za wszelkie uwagi dotyczące zamówienia i produktów. Serdecznie pozdrawiamy, Emako.pl
3 sty 2024
w trakcie sprawdzania
Paczka przyszla bardzo szybko. Niestety donice są pobite. Próbowałam zwrobuc reklamację na formularzu, ale mam komunikat ,że nie mam takiego zamówienia mimo,że wpisuję dobry nr zamówienia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
4 sty 2024
Szanowna Pani, dziękuję za przesłaną opinię dotyczącą otrzymanych doniczek. Uprzejmie informujemy, iż Pani sprawa została pozytywnie rozwiązana. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość oraz zrozumienie. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Sprzedawać towar zgodnie z opisem jego jakosci
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
23 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za przekazanie nam Pani opinii na temat zakupionego produktu. Przykro nam słyszeć, że nie spełnił on Pani oczekiwań. Uprzejmie informujemy, iż Pani sprawa została pozytywnie rozwiązana. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Obsługi Klienta. Pozdrawiamy, Emako.pl
22 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Kiepska samoprzylepnosc
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
23 sty 2024
Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami oceną odnośnie zakupionego produktu. Jest nam bardzo przykro, że produkt nie spełnił Pani oczekiwań. Skontaktowaliśmy się z Panią drogą mailową z prośbą o udzielenie szczegółowych informacji. Będziemy bardzo wdzięczni za odpowiedź. Dany produkt jest naszym bestsellerem i do tej pory nie spotkaliśmy się z negatywnym zgłoszeniem. Jeżeli z zamówieniem wystąpiły jakiekolwiek problemy, służymy pomocą. Pozdrawiamy, Emako.pl
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu EDAXO.pl
3 sty 2024
Szanowny Panie, dziękuję za podzielenie się opinią. Jest nam bardzo przykro, że nie jest Pan zadowolony z zakupionego produktu oraz realizacji zamówienia. Czy możemy prosić o więcej szczegółów dotyczących doręczonego produktu? Czy produkt dotarł uszkodzony? Jeżeli w trakcie użytkowania wykrył Pan wady, będziemy bardzo wdzięczni za informację o ich zaistnieniu. Dodatkowo informuję, że zgodnie z Pana prośbą przesłaną drogą mailową usunęliśmy Pana dane osobowe z naszej bazy. Pozdrawiamy serdecznie, Emako.pl