Złożyłem zamówienie na towar z outletu. Zapłaciłem. Okazało się, że "nie ma jednak towaru w outlet, ale mogę kupić ten sam towar w regularnej cenie tj x3 drożej...nie chciało mi się walczyć o prawa nabywcy towaru w e-commerce, nie szanują klienta za 500 PLN, to nie wróci z 25.000...ale czekanie tydzień na zwrot kasy to już przegięcie.
Złożyłem zamówienie na towar z outletu. Zapłaciłem. Okazało się, że "nie ma jednak towaru w outlet, ale mogę kupić ten sam towar w regularnej cenie tj x3 drożej...nie chciało mi się walczyć o prawa nabywcy towaru w e-commerce, nie szanują klienta za 500 PLN, to nie wróci z 25.000...ale czekanie tydzień na zwrot kasy to już przegięcie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu gont123.pl
31 paź 2023
Niekiedy zdarza się, że towar z outletu jest uszkodzony i okazuje się to dopiero przy pakowaniu. W tym przypadku dokładnie tak było. Nie mamy możliwości zastąpienia towaru, który jest na wyprzedaży. Pieniądze zostały zwrócone z najszybszym możliwym terminie.
17 paź 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Bardzo duży wybór gontów, fachowa obsługa i szybka realizacja, wszystko bez zarzutów :)
Zgłoś opinię
18 lip 2023
Opinia zweryfikowana
Polecam!
Gonty bardzo dobrej jakości w przystępnej cenie. Obsługa i doradztwo w zakresie zakupu na najwyższym poziomie. Polecam w 100%.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.