hop-sport.pl- Logo - Opinie

hop-sport.plOpinie

: 1021Bardzo dobry

4,85

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 29 paź 2012
data aktualizacji: 7 paź 2022
Sklep hop-sport.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie hop-sport.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 29 paź 2012
data aktualizacji: 7 paź 2022
Sklep hop-sport.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie hop-sport.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu hop-sport.pl

Opinie zweryfikowana (618) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (1021)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


24 lut 2022
Za tą cenę, naprawdę dobra siłka, rozłożyłem sprzęt, (instrukcja czytelna) sztanga, gryf łamany 1-sza klasa, odważniki również, ciężaru ok. 130 kg. towar przyszedł zapakowany jak się patrzy, nie wiem jak się będzie sprawować ławeczka, bo jest trochę ,,delikatna,, ale w razie czego to można ją udoskonalić, domówiłem wczoraj jeszcze gryf mocno łamany, dzisiaj, godz, 10.27 kurier jest już pod bramą, wrócę jeszcze do ławeczki, do 120 kg. można i więcej, dawać ognia, później zobaczymy, polecam dla początkujących i średnio zaawansowanych, oczywiście tylko ławeczkę, resztą może się bawić nawet zawodowiec.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


6 paź 2021
Drążek zamontowałem dwa razy i spadł już dwa razy, niestety łącznie ze mną. Nie wykluczam że popełniam błąd przy montażu ale przy drążku nie ma żadnej instrukcji zatem montowałem go na wyczucie - jak widać błędnie. Szukałem sposobu montażu również na YT i również nie ma. Może wydawać się to nawet śmieszne - ja też się uśmiałem może też dlatego że nic mi się nie stało. Oczywiście montowałem już niejeden drążek (choć innych firm) i wszystko było ok. Tym razem nie jest. Sam drążek wygląda niezwykle estetycznie, jest fajnie wykończony, uchwyty w dobrej jakości piance, wygląda solidnie. Jest naprawdę ok oprócz tego że chyba go już nie zamontuję bo jak spadnę trzeci raz to faktycznie coś mi się może stać. Obecnie szukam na niego przeznaczenia, chciałem początkowo zrobić z niego karnisz ale za krótki. Szukam inspiracji... Teraz co do firmy - jeśli sprzedaje się sprzęt którego korzystanie może być w jakimś momencie niebezpieczne dla użytkownika - sposób montażu powinien być bardzo dokładnie opisany. Brak takiego - to lekceważenie klienta jak również brak przewidywania skutków. Z tego powodu z pewnością już nic nie kupię w tym sklepie. Nawet jeśli towar może być wadliwy, popsuty ale jakość obsługi a do tego zaliczam precyzyjną instrukcję powinien być ok a to już zadanie sprzedawcy. Poprawcie się - jeden stracony klient biznesu Wam nie zrujnuje ale ścieżkę macie kolizyjną
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu hop-sport.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(3)
(9)
 Opinia zweryfikowana
15 sie 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
9 sie 2022
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
21 lip 2022
Aktualnie oczekuje na odpowiedź, w sprawie uszkodzonej paczki. Paczka dotarła cała zalana domestosem.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
24 cze 2022
Zamówienie nie dotarło, nikt się nie kontaktował
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 gru 2021
Nie podoba mi sie spam "zachecajacy" do oceny. Sklep super, ale spam w postaci 5 wiadomosci "oceń!" moglibyscie sobie darowac.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
10 gru 2021
Mimo telefonicznej jak i mailowej próby kontaktu z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji ,nie udało nam się niestety osiągnąć porozumienia . Klient w uzasadnieniu wskazał nadmierną ilość otrzymanych wiadomości na temat oceny transakcji. Zostały przez Klienta złożone 3 zamówienia ( tylko jedno z nich zostało opłacone). Podczas składania zamówienia Klient dobrowolnie zaznaczył pole dotyczące zgody na wysłanie prośby o podzielenie się opinią ( nie jest to obowiązkowe pole ). Prośba dotyczącą wystawienia opinii, wysyłana jest automatycznie poprzez panel Ceneo .Sam produkt jak i obsługę sklepu Klient ocenił pozytywnie, tym bardziej jest nam bardzo przykro, iż Klient tak nisko ocenił całą transakcję, skoro jego niezadowolenie dotyczyło jedynie wysłania prośby o podzielenie się opinią, na którą sam wyraził wcześniej zgodę.
 Opinia zweryfikowana
17 sty 2022
Sklep nie oddał pieniędzy pomimo odstąpienia od umowy
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
18 maj 2022
dostawa niekompletna ,brak jednej poduszki na fotel
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
15 sty 2022
Nie otrzymałem produktu nie polecam strony
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
7 lut 2022
Opinia niska, bo sprzęt niesprawny.
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
4 lis 2021
Zgłoś opinię
 Opinia zweryfikowana
3 lis 2021
Zgłoś opinię