hop-sport.pl- Logo - Opinie

hop-sport.pl
Opinie:

Opinie (2744) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (4706)

4,84
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 29 paź 2012
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
hop-sport.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dostawa błyskawiczna, co z pewnością przerosło moje oczekiwania. Rower, który otrzymałem, był doskonale zapakowany, co świadczy o profesjonalizmie sklepu. Najważniejsze jednak, że po wyciągnięciu go z opakowania, nie znalazłem żadnych usterek - stan techniczny i wizualny na najwyższym poziomie. Kontakt ze sklepem był niezwykle profesjonalny. Pracownicy byli gotowi udzielić wszelkich informacji i odpowiedzi na moje pytania. Dodatkowo, otrzymałem pomoc przy montażu, co sprawiło, że korzystanie z nowego roweru było jeszcze łatwiejsze. Ogólnie rzecz biorąc, sklep prezentuje się bardzo solidnie i godny jest polecenia. Pełen profesjonalizm w obszarze obsługi klienta, szybka dostawa i doskonała jakość produktu to elementy, które z pewnością zmotywują mnie do ponownego zakupu w tym sklepie. Dziękuję za doskonałe doświadczenie zakupowe! Podsumowując, ten rower treningowy łączy w sobie zaawansowane funkcje, komfort i solidną konstrukcję, co sprawia, że jest doskonałym narzędziem do efektywnego treningu w domowym otoczeniu.

najbardziej krytyczna opinia

15 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówiliśmy meble tarasowe… nie wiem co mogłabym na ich temat dobrego powiedzieć… tragedia. Jedyny plus całej tej sytuacji jest taki, że Pan na infolinii sklepu bardzo uprzejmy i pomocny, bez problemu meble zostały zwrócone na koszt firmy.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu hop-sport.pl

 Sortuj  
Trafność
(29)
(20)
Resetuj
2 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
7 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Poprawić proces anulowania zamówienia po godzinie 16. Zamówiłam wasz produkt, opłaciłam, ale musiałam z niego zrezygnować. Niemal natychmiast od złożenia zamówienia dzwoniłam i pisałam na info i sklep. Działo się to wszystko po 16 Kurier i tak dostarczył produkt.
Zgłoś opinię
3 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Delikatna konstrukcja Brak kilku śrub i nakrętek na szczęście miałem w warsztacie Gąbki przy ćwiczeniach wysuwają się z uchwytów i trzeba je poprawiać .
Zgłoś opinię
29 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Mało precyzyjnie wykonany sprzęt po skręceniu jest krzywo, ławeczka dobrze wygląda ale element do robienia nóg to tragedia...
Zgłoś opinię
11 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Ramą od siodełka porysowana mechanicznie
Zgłoś opinię
1 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Rower w miarę ok. Jakość adekwatna do relatywnie niskiej ceny..czyli może być. Bardzo duży mankament to fakt, że na stronie napisano, iż rower działa z apka fitShow co okazuje się nieprawdziwe. Na zgłoszenie tego faktu producent (a właściwie importer) napisał, że faktycznie nie działa i nic z tym nie są w stanie zrobić. Na tę okoliczność dostałem co prawda jakieś marne 100zl rabatu, ale fakt że na stronie nadal widnieje info o współpracy z fitshow. Kinomap też nie widzi urządzenia... Jedynie ta ich nadziewana apka iconsele działa.vsle jest wyjątkowa marna. Brak jakichkolwiek możliwości personalizacji treningu. Można korzystać z gotowych treningów. Jedynie interwały można tworzyć wedle własnego schematu, ale też w ograniczonym zakresie bo nie da się dla takiego interwału zaplanować rozgrzewki etc. Jedynie cykle z małym i dużym obciążeniem. Tak więc dla osób które liczą na porządny trening w oparciu o apke fitshow która daje bardzo duże możliwości będą zawieszone. .
Zgłoś opinię
16 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
po złożeniu brakuje 8 wkrętów ławka wygląda na fajną te śruby sobie dokupię
Zgłoś opinię
30 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

brak srubek zgodnie z iloscia do…

brak śrubek zgodnie z ilością do zmontowania
Zgłoś opinię
17 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Bardzo długa dostawa
Zgłoś opinię
31 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zamówienie zostało nie do końca zrealizowane, nawet nie została wysłana informacja że w całości nie przyjdzie. Podczas zamówień wszystko było dostępne od ręki. Gdybym wiedział to nie robiłbym zamówienia 🙈
Zgłoś opinię
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Stół do bilarda przyjechał w komplecie, natomiast brak jest możliwości wniesienia do domu. Kurier przyejchał sam, więc musiałem się urwać z pracy, aby pomóc mu znieść stoł z samochodu.
Zgłoś opinię
3 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Problem z wyświetlaczem.

Problem z wyświetlaczem oraz instrukcją. Według instrukcji wyświetlacz powinien działać automatycznie po uruchomieniu natomiast nie działa, nie ma baterii ani informacji jaką dokupić.
Zgłoś opinię
21 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Poprawić wysyłkę towaru. Aby klient otrzymywał ja następnego dnia jeśli towar jest na stanie oraz poprawić śledzenie przesyłek aby było płynniejszy status
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
23 sty 2024
Dzień dobry, Dziękujemy za pozytywną opinię i docenienie naszej pracy. Życzymy dobrego dnia! Zespół Hop-Sport
2 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu z kurierem pomimo dzwonienia i wysyłanych sms-ów.Zero kontaktu. Klient też pracuje i nie może być uziemiony w domu na cały dzień.
Zgłoś opinię
6 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Poobijane obciążenia
Zgłoś opinię
15 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
9 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
4 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Dostałam złą część. Na infolinii się tym nie zajmują, a na maile odpowiada jakiś bot który nie rozumie w czym jest problem i próbuje mnie przekonać ze wszystkie części są dobre. Wysyłałam chyba z siedem maili plus zdjęcia zanim ten bot zgodził sie wysłać mi właściwą cześć, a i tak nie wiedział nadal jaką i musiałam podać numer części z instrukcji, pomimo ze powtórzyłam wcześniej ze 20 razy o która cześć chodzi. Oczywiście zadzwonić tam nie można, widocznie w firmie brak jest bota telefonicznego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
25 maj 2023
Szanowna Pani​, ​ Na wstępie pragniemy Panią najmocniej przeprosić za zaistniałą sytuację. Usiłowaliśmy się z Panią skontaktować telefonicznie, by bezpośrednio wyjaśnić tę sprawę, jednak niestety nie udało nam się to. Zweryfikowaliśmy dokładnie całą prowadzoną korespondencję i bardzo ubolewamy nad tym, iż nie przebiegała ona modelowo - zgłoszeniem reklamacyjnym zajmował się nowy pracownik, który dopiero zdobywa doświadczenie w profesjonalnej obsłudze Klienta. Proszę nam wierzyć, iż nie było to celowe działanie. Pracownik został oczywiście pouczony, jak należy zajmować się takimi zgłoszeniami. Jeżeli zaś chodzi o kontakt telefoniczny z naszą firmą, to odsłuchaliśmy rozmowę, w której jedynie przekazaliśmy Pani informację o konieczności mailowego złożenia reklamacji (niestety zgłoszeń reklamacyjnych nie możemy przyjmować ani rozpatrywać telefonicznie - o czym Panią poinformowaliśmy w przedmiotowej rozmowie). ​ Reasumując, doceniamy obdarzenie nas zaufaniem i wybór oferty naszego sklepu dlatego bardzo zależy nam na wypracowaniu wspólnie porozumienia i zatarciu tego negatywnego wrażenia o naszej firmie. ​ Uprzejmie Panią prosimy o odpowiedz na naszą ostatnią wiadomość mailową i potwierdzenie, że po wysłaniu przez nas nowego elementu wszystko jest już w porządku. Zależy nam na Pani zadowoleniu i raz jeszcze najmocniej przepraszamy za wszystkie niedogodności. Liczymy, iż uda nam się jeszcze nawiązać dialog. Z wyrazami szacunku, zespół Hop-Sport ​ ​
1 cze 2023
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem wadliwy nowy produkt ( meble ogrodowe). Nóżki sofy Krzywe i nie dające się wypoziomować. Grzebiąc w internecie wychodzi na to ze jest to nie pierwszy taki przypadek odnośnie tego konkretnego zestawu ogrodowego. Wiec sprzedawany jest wadliwy produkt. W rezultacie Brak odpowiedniej komunikacji z serwisem Hop-Sport. Ciągnąca się komunikkacja mailowa zamiast telefoniczna.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu hop-sport.pl
18 lip 2023
Szanowny Panie, Bardzo nam przykro, iż produkt okazał się być wadliwy. Niestety takie sytuacje czasami się zdarzają i nie mamy na nie wpływu, ale zawsze staramy się priorytetowo zrealizować reklamację, aby Klient jak najszybciej mógł korzystać z produktu. W tej sprawie uczyniliśmy wszystko, co było w naszej mocy aby jak najszybciej sfinalizować Pana zgłoszenie. Przykro nam, ale rozpatrywanie reklamacji możliwej jest jedynie drogą mailową. Z wyrazami szacunku, zespół Hop-Sport