tamo.design- Logo - Opinie

tamo.design
Opinie:

Opinie (11) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (41)

4,82
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 27 wrz 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
tamo.design spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu tamo.design

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
28 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamówiłam biurko z litego drewna dębowego. Mebel identyczny jak na zdjęciu. Świetnie wykonany
Zgłoś opinię
26 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana

Taki półka crosset

Szybka wysyłka, bardzo dobrze zabezpieczony towar, świetna jakość i wykonanie towaru
Zgłoś opinię
24 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Szafka RTV piękna, solidna, jakość- pierwsza klasa.
Zgłoś opinię
15 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo ładne meble terminowo
Zgłoś opinię
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Lampa

Swietna jakosc i design
Zgłoś opinię
28 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Piękny design .
Zgłoś opinię
17 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
:)
Zgłoś opinię
10 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
18 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
26 paź 2023
 Opinia zweryfikowana

Dobra jakość produktów, średnia jakość firmy

Plusy: + jakość wykonania + jakość materiałów + design + stosunek jakości do ceny + generalnie szybki czas odpowiedzi na maile Minusy: - łamanie własnych zasad i obietnic: w momencie zakupu firma obiecywała dostawę do krajów UE, która miała być darmowa dla zamówień powyżej 250€. Na początku powiedziano mi, że dostawa do mojego kraju (członka UE) jest niemożliwa. W końcu zgodzono się na wysłanie produktów, ale musiałam opłacić dostawę, mimo że moje zamówienie spełniało kryteria darmowej dostawy. - duże opóźnienia: w momencie zakupu obiecywano dostawę w ciągu 8 tygodni, przesyłkę dostarczono po blisko 19 tygodniach - komunikacja z klientem: kilkakrotnie dostawałam informacje o tym, że moje zamówienie będzie wysłane „w połowie września”, „pod koniec września”, „w przyszłym tygodniu”. Po wysyłaniu zapytań o status zamówienia dostawałam informacje o kolejnych opóźnieniach - otrzymane zamówienie było niekompletne
Zgłoś opinię