bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.pl
Opinie:

Opinie (172) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (3154)

4,63
Bardzo dobry
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

4 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Firma rzetelnie wykonuje oferowane warunki zamówienia. Proponuję poszerzenie oferty o dostawę rowerów wzmocnionych konstrukcyjnie dla osób o zwiększonej wadze własnej . Są np. firmy KALKHOFF rowery z ramą wzmocnioną dla wersji elektrycznego wspomagania . Tego typu ramy opcja unisex nie jest dostępna dla standardu zwykły model

najbardziej krytyczna opinia

24 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
MP
Mariusz P.
Chrzanów
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
20 lip 2023
 Opinia zweryfikowana

status WYSŁANO, a nieWYSŁANO

nie wolno wystawiać statusu zamówienia WYSŁANO, jesli przesyłka nie została odebrana przez przewoźnika. Samo wystawienie etykiety adresowej nie jest wysłaniem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
21 lip 2023
Widzimy, że paczka doszła do Państwa w ciągu obiecanych 3 dni roboczych. Nasi pracownicy przygotowują paczkę, aby mogła zostać jak najszybciej odebrana przez firmę kurierską i już w momencie jej umieszczenia w magazynie nadawczym udostępniamy link do śledzenia przesyłki. Kurierzy odbierają paczkę zwykle do 12 godzin od tego momentu. Pozdrawiamy, Bikester Team
25 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Rower dojechał lekko uszkodzony w transporcie - nienależycie zabezpieczony. Ostatecznie nie zdecydowałem się na zwrot, bo dziecko zadowolone. Poza tym ok.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
26 kwi 2023
Poprosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Poprosimy o przesłanie zdjęć roweru dokumentujących w jakim stanie został on doręczony. Zaproponujemy Państwu rekompensatę w związku z tą niefortunną sytuacją. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
1 kwi 2023
 Opinia zweryfikowana
Paczka idzie tydzień i jeszcze jej nie otrzymałem
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 kwi 2023
Zamówienie zostało złożone 27.03 o 19 i zostało dostarczone 3.04 o 14. Oznacza to, że wywiązaliśmy się z obiecanego czasu 5 dni roboczych. Pozdrawiamy, Bikester Team