Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:
najbardziej pozytywna opinia
25 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Zamówiony rower dostarczono w deklarowanej specyfikacji. Co prawda od chwili zamówienia minął prawie miesiąc, ale związane to było z okresem przedświątecznym i "czarno piątkowym". Cena natomiast w pełni zrekompensowała wydłużony czas oczekiwania. Za rower zapłaciłem tyle ile kosztował dwa lata temu. Jedyny problem jaki wystąpił, to był kontakt z infolinią.Natomiast na e-maile firma odpowiada bardzo szybko. Reklamacja pedałów przebiegła bardzo szybko. Po niecałym tygodniu od zgłoszenia, nowe pedały miałem już u siebie. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie, i oczywiście miałem obawy co do puszczenia kilku tys złotych w nieznanym kierunku, szczególnie po przeczytaniu niektórych komentarzy,ale moje obawy okazały się nieuzasadnione. Warto zaglądać do tego sklepu. Można upolować naprawdę potężna promocję
Po raz pierwszy Bikester się nie popisał. Zamówiłem dwie rzeczy z których jedna okazało była jednak niedostępna i całe zamówienie czekało na wyjaśnienie. Niestety Bikester sam ze swej strony nie kontaktował się pierwszy, że jest problem z jedną rzeczą. Po moim meilu wyjaśniliśmy, że ma zostać wysłana jedna ta dostępna. Do tej pory zamówienie nie zostało wysłane. Dalej oczekuje na wysłanie zamówionego towaru. Dodatkowo nie działają kupony rabatowe z Koomot. Kiepsko. Popraw się Bikester.
Zamówiłem rower i pedały, doszły same pedały, roweru nie ma i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Kontakt z firmą jest absolutnie zerowy, nie można się z nimi skontaktować ani dogadać. Na zamówienie czekam już ponad miesiąc więc już nawet nie wierzę że coś się wydarzy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
10 dni temu
Obecnie znajdujemy się pod zarządem upadłościowym, co ma wpływ na nasze procesy wysyłkowe. W rezultacie niektórzy dostawcy usług spedycyjnych tymczasowo zawiesili współpracę i wstrzymują wysyłki.
Z powodzeniem przywróciliśmy już współpracę z większością dostawców usług, aby kontynuować wysyłkę zamówień. Nadal jednak prowadzimy negocjacje z usługodawcą odpowiedzialnym za dostawę zamówienia.
Na tym etapie nie jesteśmy w stanie podać dokładnego czasu dostawy. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem i dostarczyć zamówienie.
2 lis 2023
Opinia zweryfikowana
nie przyjmuja zwrotów
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 lis 2023
Przepraszamy, że nie byliśmy jeszcze w stanie odpowiedzieć lub pomóc.
W ciągu najbliższych kilku dni mogą wystąpić pewne ograniczenia, ale spodziewamy się, że wszystkie nasze usługi będą wkrótce ponownie dostępne.
W międzyczasie,
- niektóre zamówienia będą opóźnione,
- tymczasowo nie będziemy w stanie rozpatrywać reklamacji i zwrotów,
- tymczasowo nie możemy wysyłać voucherów.
Nadal ciężko pracujemy nad Państwa sprawą, przepraszamy, jeśli odpowiedź zajmie nam trochę więcej czasu. Dziękujemy za zrozumienie i prosimy o cierpliwość.
27 sie 2023
Opinia zweryfikowana
Firma nie interesuje się klientem. Opóźnienia w wysyłce.
TL;DR - Nie polecam. Opóźniona wysyłka. Kiepska obsługa klienta. Przepisy obowiązują jedynie klienta, a firma robi co che.
Cała historia:
Gdy składałem zamówienie (14.06.2023), dostarczenie przesyłki było oferowane na kilka dni przed moim wyjazdem do Turcji.
Po złożeniu zamówienia, przez kilka dni towar (buty i czapka) nie został wysłany. Pod koniec dnia 19.06.2023 poprosiłem o anulowanie zamówienia, ponieważ nie było już szansy aby dotarło ono przed moją podróżą. Zostałem poinformowany, że nie ma takiej możliwości. Kilka dni później (21.06.2023), po tygodniu od złożenia zamówienia, wysłano je.
Niestety, gdy bylem już poza Polską, moja mama była akurat pod adresem dostawy i odebrała paczkę.
Po powrocie z podróży po 6 tygodniach okazało się, że rozmiary nie pasują. Odmówiono mi zwrotu, ponieważ na zwrot jest limit 30 dni.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 sie 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Niestety termin zwrotu 30-dniowy mimo Państwa wyjazdu jest terminem obowiązującym wszystkich klientów.
23 mar 2023
Opinia zweryfikowana
Od tygodnia nie mogę dowiedzieć się czy zamówiony i zapłacony rower jest na stanie i czy został wysłany
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
24 mar 2023
Przepraszamy za utrudnienia z komunikacją i opóźnienia w dostawie roweru.
Rower powinien dotrzeć do Państwa w następnym tygodniu.
Pozdrawiamy,
Bikester Team
20 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Sklep tworzy niesamowite problemy z wystawieniem faktury. Żadnej informacji podczas składania zamówienia o tym co trzeba zrobić żeby ją otrzymać. Brak telefonu, kontakt tylko mailowy. Wszystkie odpowiedzi wyglądają mniej więcej tak samo. "Dziękujemy za kontakt, niestety nic nie zrobimy, nic nie pomożemy.". Generalnie nie polecam i na pewno nie wrócę.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
23 sty 2023
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności z nią związane.
Faktura jest wystawiana automatycznie na podstawie danych wprowadzonych podczas składania zamówienia i znajduje sie ona do pobrania na naszej stornie internetowej.
Niestety nie możemy dokonać korekty faktury.
12 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Nie polecam! Sklep nie odpowiada na zgłoszoną reklamację, pod numerem telefonu zgłasza się automatyczna sekretarka, moje e-maile wysyłane z meila, z którego składałem zamówienie do nich nie docierają, natomiast na wiadomości wysyłane z innych e-maili nie odpowiadają. Czekam już miesiąc na rozpatrzenie reklamacji i dalej nie dostałem odpowiedzi.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
13 cze 2023
Po sprawdzeniu maili od Państwa informujemy, że zaproponowaliśmy Państwu rozwiązanie w maili z 16.05 tego roku - widzę, że dzisia skontaktowali się Państwo z naszym działem obsługi klienta w celu akceptacji kosztów - otrzymaja Państwo odpowiedź od naszego technika w ciągu 24 godzin.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
6 cze 2023
Opinia zweryfikowana
brak kontaktu ze strony sklepu. Nie ma możliwości zadzwonić i porozmawiać, bo na stronie nie podają żadnego numeru telefonu a na wysyłane maile nikt nie odpowiada. Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie!!!!!!
Radzę omijać ten sklep z daleka
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 cze 2023
Widzimy, że otrzymali już Państwo odpowiedź na zadaną w mailu prośbę o wystawienie faktury.
Staramy się jak najszybciej odpowiedzieć w mailach na Państwa zapytania, jednak przy zwiększonej ilości maili, czasem może potrwać to nieco dłużej.
Pozdrawiamy, Bikester Team
1 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Rower mial byc po 2 dniach a minal juz tydzien i toweru nie ma. Wyslalem maila we wtorek zero odpowiedzi po 2 dniach tragedia
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
Podczas składania zamówienia informujemy, że czas realizacji zamówienia na rower może trwać 5 dni roboczych, nie ma nigdzie informacji o 2 dniach na realizację zamówienia.
Rower musi zostać złożony, wyregulowany i przygotowany do jazdy.
Pozdrawiamy, Bikester Team
19 gru 2022
Opinia zweryfikowana
Zamówiłem towar 22.11.2022 r-do dzisiaj tj.19.12.0222 r.niestety nie otrzymałem przesyłki
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
20 gru 2022
Po sprawdzeniu w naszym systemie informujemy, że zamówienie BPL299631 zostało złozone 11.12.2022 roku - zostało ono doręczone 15.12.2022 roku. Jesli nie otrzymali Państwo paczki prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta - skontaktujemy sie z kurierem w Państwa imieniu. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności z nią związane.
4 cze 2023
Opinia zweryfikowana
Obsługa reklamacji to jakieś nieporozumienie. Proszę w końcu o rozpatrzenie reklamacji.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 cze 2023
3 tygodnie temu otrzymali Państwo od nas wiadomość, gdzie poprosiliśmy o odpowiedź. Niestety, nie otrzymaliśmy od Państwa wciąż wiadomości zwrotnej, dlatego reklamacja nie ruszyła.
Prosimy o odpowiedź, a zaproponujemy rozwiązanie reklamacji.
Pozdrawiamy,
Bikester Team
29 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Brak kontaktu z kurierem. Nie dostarczono paczki.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
30 sty 2023
Po sprawdzeniu na stronie przewoźnika informujemy, że nastąpiła odmowa przyjecia przesyłki i paczka wróci teraz do nas.
Niestety z przyczyn technicznych nie możemy nadać ponownie zwróconego zamówienia.
Jak tylko otrzymamy przesyłkę, zostaną Państwu zwrócone pieniądze.
W przypadku, jeżeli chcieliby Państwo otrzymać produkt/produkty, prosimy o ponowne złożenie zamówienia.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i wszelkie niedogodności z nią związane.
27 gru 2022
Opinia zweryfikowana
strasznie długo trwa proces zwrotu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
29 gru 2022
Razem z naszymi dostawcami, pracujemy nad tym, aby paczki mogły jak najszybciej trafić z powrotem do naszego magazynu, abyśmy mogli dokonać zwrotu.
Informujemy, że zwrotu dokonaliśmy po 6 dniach roboczych od odesłania paczki. Związane jest to z dużą ilością paczek i opóźnieniami firm kurierskich w okresie świątecznym. Już następnego dnia po otrzymaniu paczki, dokonaliśmy zwrotu środków.
Pozdrawiamy,
Bikester Team
12 sty 2023
Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
13 sty 2023
Najmocniej przepraszamy, jeśłi wystąpiły jakiekolwiek problemy z tym zamówieniem.
W razie potrzeby, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.
Pozdrawiamy, Bikester Team.
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.