Dobra cena, koszt przesyłki w cenie - suuuper!
W mirę sprawna dostawa.
Do poprawy: warto podać przewoźnikowi (PDP) adres mailowy odbiorcy - umożliwia to zarządzanie przesyłką (np przekierowanie do punku odbioru "pickup". bez adresu email odbiorcy nie jest to możliwe). Po bardzo długich i wielokrotnych probach udało się dodzwonić do PDP ale jedyne co można zrobić to zmienić dzień dostawy przesyłki
Czytaj dalej
Zgłoś opinię
Pokaż wszystkie pozytywne opinie
najbardziej krytyczna opinia
5 miesiące temu
Nie polecam. Zamowienie zostało podobno wysłane - wg systemu sklepu - a firma kurierska oczekuje na paczke do wysłania. Typowy sposob na przeciaganie tematu i przytrzymanie klienta, kiedy nie ma się towaru. Żenujące. Testowo zrobiłem male zamowienie. Potwierdza sie to to w innych opiniach. Czyli mozna trafić, ze towaru nie na na stanie trzeba czekać, pomimo, że sklep informuje ze towar ma w magazynie.
Czytaj dalej
Zgłoś opinię
Pokaż wszystkie krytyczne opinie
Opinie nt. sklepu bikester.pl
Filtruj
SortujTrafność
(10)
Opinia zweryfikowana
22 dni temu
obsługa klienta na nagannym poziomie. Omyłkowo przy zamówieniu podałem swój stary adres. Gdy chciałem przekierować paczkę w DPD, okazało się, że do ... paczki jest przypisany jakiś obcy niemiecki numer telefonu, więc nie mogę przekierować paczki (na numer telefonu przychodzi PIN do przekierowania). Nie polecam, obsługa nie zapewnia żadnego wsparcia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
21 dni temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Niestety nie możemy z naszej strony zmienić adresu dostawy, gdy przesyłka zostanie nadana.
Pozdrawiamy, Bikester Team.
Najmocniej przepraszamy za negatywne doświadczenia związane z zakupami w naszym sklepie.
Pozdrawiamy, Bikester Team.
Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Nie otrzymałam towaru. Dodatkowo, mimo zapewnienia o zwrocie środków i upływie deklarowanego terminu wpływu zwracanych środków na moje konto, nadal ich nie otrzymałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 miesiący temu
Informowaliśmy Panią, że zwrot środków został zlecony z naszej strony poprawnie.
Prosimy o kontakt ze swoim bankiem.
Pozdrawiamy, Bikester Team.
Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Zostałem oszukany ponieważ nie otrzymałem faktury za zakup. UWAGA ! Przy realizacji zamówienia na formatce do wypełnienia nie ma pól umożliwiających podanie danych firmowych do faktury. Po dokonaniu zakupu otrzymałem rachunek imienny, na moje wielokrotne prośby o wystawienie faktury otrzymuje w kółko informacje, że już nie mogą zrobić korekty, przepraszają i zapraszają do kontaktu. Zgłosiłem sprawę do Urzędu Skarbowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 miesiący temu
Najmocniej przepraszamy za utrudniony proces wystawienia faktury.
Aby otrzymać fakturę, muszą Państwo uzupełnić dane w danych rozliczenia. Natomiast w danych dostawy mogą znajdować się Państwa dane osobiste.
Nie mamy możliwości edycji już wystawionego dokumentu.
Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Nie polecam. Zamowienie zostało podobno wysłane - wg systemu sklepu - a firma kurierska oczekuje na paczke do wysłania. Typowy sposob na przeciaganie tematu i przytrzymanie klienta, kiedy nie ma się towaru. Żenujące. Testowo zrobiłem male zamowienie. Potwierdza sie to to w innych opiniach. Czyli mozna trafić, ze towaru nie na na stanie trzeba czekać, pomimo, że sklep informuje ze towar ma w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 miesiące temu
Dostawa Państwa zamówienia została przerwana i paczka zostanie zwrócona do nas przez naszego dostawcę. Prosimy o zrozumienie, że nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej przyczyny zwrotu zamówienia. Nasz zespół magazynowy zapewnia, że wszystkie zamówienia są wysyłane z niezbędną dokumentacją, więc może się zdarzyć, że paczka została uszkodzona w transporcie. Inny powód może być związany z błędem załadunku. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.
Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Zakup dokonany 12dni roboczych temu, deklarowany czas dostawy 3-5 dni, otrzymałem również info o przedłużeniu okresu dostawy o 2 do 3 dni ale roweru dalej nie ma, a nawet nie wyjechał z magazynu sprzedawcy, oczywiście w odpowiedzi napiszą, że przepraszają itp. Omijać szarokim łukiem albo się uzbroić w cierpliwość anielską, nie polecam!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
1 rok temu
Najmocniej przepraszamy za długi czas dostawy.
Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
I ordered and payed two electric bikes Cube Hybrid. Next day they cancel my order.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 miesiące temu
Unfortunately, due to a system error, we cannot offer you the ordered goods at the given price.
For this reason we had to cancel your order.
We are very sorry for this situation.
Brak możliwości otrzymania f-ry VAT jest co najmniej dziwny w obecnych czasach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
9 miesiące temu
Mamy prawo ograniczyć grono klientów sklepu internetowego do konsumentów (tj. wyłączając sprzedaż na rzecz przedsiębiorców). W takiej sytuacji nie dojdzie do sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy (podatnika VAT), w związku z czym obowiązek wystawienia faktury VAT na rzecz przedsiębiorcy nie powstanie. Nie wiąże się to z odmową wystawienia faktury na rzecz przedsiębiorcy, ale z odmową sprzedaży na rzecz takiego podmiotu, której konsekwencją będzie brak obowiązku wystawienia faktury.
Opinia zweryfikowana
9 miesiące temu
Zamówienie złożone 29.11, od 01.12 wciąż w transporcie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
9 miesiące temu
Ze względu na wzmożoną ilość zamówień, mamy opóźnienia w wysyłce, za co najmocniej przepraszamy.
Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 miesiące temu
Dzień dobry,
po sprawdzeniu w naszym systemie informujemy, że Państwa reklamacja związana z zamówieniem BPL268872
została pomyslnie rozwiązana.
Przepraszamy za niedogodności spowodowane tą sytuacją i dziękujemy za wyrozumiałość.
W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji.
Z wyrazami szacunku
Bikester Team
Podjęto stosowne środki , aby zapewnić, że publikowane opinie pochodzą wyłącznie od konsumentów, którzy rzeczywiście użyli lub zakupili dane produkty lub usługi.
Zaimportowane opinie:
Nie wlicza się ich do ogólnej (łącznej) oceny. Nie podjęto żadnych środków weryfikacji.