bikester.pl- Logo - Opinie

bikester.plOpinie

: 2662Bardzo dobry

4,82

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

Znak jakości
Ważny

z Ochroną Kupującego

ważny od: 4.02.2022
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep bikester.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie bikester.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej


ważny od: 4.02.2022
data aktualizacji: 28.06.2022
Sklep bikester.pl został sprawdzony i uzyskał certyfikat zgodnie z kryteriami jakości Trusted Shops
  • Sprawdzona tożsamość
  • Ochrona danych osobowych
  • Zrozumiały proces składania zamówienia

Zabezpieczenie ochroną kupującego

W sklepie bikester.pl można skorzystać z gwarancji Trusted Shops i zabezpieczyć zakupy do kwoty 10 000 zł. Dowiedz się więcej

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Opinie zweryfikowana (448) w ciągu ostatnich 12 miesięcy

Opinie łącznie (2662)
W ten sposób mamy pewność, że opinie pochodzą od prawdziwych konsumentów.

najbardziej pozytywna opinia


4 miesiący temu
Polecam! Towar w doskonałej cenie! Wysokiej jakości! Ciągły kontakt ze sprzedawcą - otrzymywana jest informacja o statusie zamówienia. Towar bardzo dobrze zapakowany, dotarł do mnie dość szybko. Pomimo początkowego stresu związanego z zamówieniem, moje obawy okazały się bezpodstawne. Sklep profesjonalnie podchodzi do realizacji zamówień. Na pewno nie jest to moje ostatnie zamówienie.
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie pozytywne opinie

najbardziej krytyczna opinia


5 miesiące temu
Rower w pełni sprawny. Przesyłka dotarła bez uszkodzeń. Niezrozumiały dla mnie jest jednak trudny kontakt z serwisem lub biurem obsługi po złożeniu zamówienia w kluczowych sprawach dotyczących zakresu gwarancji, możliwości wykonania przeglądów gwarancyjnych poza siecią Bikester u innych dystrybutorów Cube. Wysłałem w tej sprawie dwa maile z prośbą o wskazanie postępowania, na które do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Dość długi okres oczekiwania na dostawę jest dla mnie zrozumiały ze względu na panującą pandemię. Stąd tak niska ocena jak na firmę niemiecką. Pozdrawiam, Janusz Rekowski
Zgłoś opinię

Pokaż wszystkie krytyczne opinie

Opinie nt. sklepu bikester.pl

Filtruj 
 Sortuj Trafność 
(7)
(4)
(9)
 Opinia zweryfikowana
1 miesiąc temu
Nie otrzymałam towaru. Dodatkowo, mimo zapewnienia o zwrocie środków i upływie deklarowanego terminu wpływu zwracanych środków na moje konto, nadal ich nie otrzymałam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
1 miesiąc temu
Informowaliśmy Panią, że zwrot środków został zlecony z naszej strony poprawnie. Prosimy o kontakt ze swoim bankiem. Pozdrawiamy, Bikester Team.
 Opinia zweryfikowana
2 miesiący temu
Awful packaging. Just awful. 👎🏼
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
2 miesiący temu
We do apologise most sincerely if the way in which the parcels were packed did not meet your expectations. Our employees always try their best to protect the products in the parcel. If you are unhappy with the way the parcel was packed and the product may have been damaged as a result, please contact us by email: service@bikester.pl
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zostałem oszukany ponieważ nie otrzymałem faktury za zakup. UWAGA ! Przy realizacji zamówienia na formatce do wypełnienia nie ma pól umożliwiających podanie danych firmowych do faktury. Po dokonaniu zakupu otrzymałem rachunek imienny, na moje wielokrotne prośby o wystawienie faktury otrzymuje w kółko informacje, że już nie mogą zrobić korekty, przepraszają i zapraszają do kontaktu. Zgłosiłem sprawę do Urzędu Skarbowego.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 miesiący temu
Najmocniej przepraszamy za utrudniony proces wystawienia faktury. Aby otrzymać fakturę, muszą Państwo uzupełnić dane w danych rozliczenia. Natomiast w danych dostawy mogą znajdować się Państwa dane osobiste. Nie mamy możliwości edycji już wystawionego dokumentu.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
po otrzymaniu przesyłki zgłosiłam, ze niektore czesci plastikowe zostały połamane i do dnia dzisiejszego nie było żadnej reakcji z Waszej strony.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 miesiący temu
Niestety, ale nie posiadamy żadnej próby kontaktu z nami w sprawie tego zamówienia. Wysłaliśmy do Pani email z prośbą o przesłanie zdjęć, a następnie zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązanie.
 Opinia zweryfikowana
3 miesiący temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
3 miesiący temu
Dzień dobry, po sprawdzeniu w naszym systemie informujemy, że Państwa reklamacja związana z zamówieniem BPL268872 została pomyslnie rozwiązana. Przepraszamy za niedogodności spowodowane tą sytuacją i dziękujemy za wyrozumiałość. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Z wyrazami szacunku Bikester Team
 Opinia zweryfikowana
4 miesiący temu
Nie polecam. Zamowienie zostało podobno wysłane - wg systemu sklepu - a firma kurierska oczekuje na paczke do wysłania. Typowy sposob na przeciaganie tematu i przytrzymanie klienta, kiedy nie ma się towaru. Żenujące. Testowo zrobiłem male zamowienie. Potwierdza sie to to w innych opiniach. Czyli mozna trafić, ze towaru nie na na stanie trzeba czekać, pomimo, że sklep informuje ze towar ma w magazynie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
4 miesiący temu
Dostawa Państwa zamówienia została przerwana i paczka zostanie zwrócona do nas przez naszego dostawcę. Prosimy o zrozumienie, że nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej przyczyny zwrotu zamówienia. Nasz zespół magazynowy zapewnia, że wszystkie zamówienia są wysyłane z niezbędną dokumentacją, więc może się zdarzyć, że paczka została uszkodzona w transporcie. Inny powód może być związany z błędem załadunku. Zwrot pieniędzy zostanie przetworzony na konto, z którego dokonano płatności. Proszę zrozumieć, że przychodzące zwroty są oddzielone od przesyłek wychodzących. Dlatego nie jest możliwe ponowne wysłanie zamówienia, gdy zostało ono do nas zwrócone. Monitorujemy sytuację, aby sprawdzić, jak możemy poprawić nasze procesy, aby wyeliminować ten problem w przyszłości. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sytuacją.
 Opinia zweryfikowana
5 miesiące temu
Rower w pełni sprawny. Przesyłka dotarła bez uszkodzeń. Niezrozumiały dla mnie jest jednak trudny kontakt z serwisem lub biurem obsługi po złożeniu zamówienia w kluczowych sprawach dotyczących zakresu gwarancji, możliwości wykonania przeglądów gwarancyjnych poza siecią Bikester u innych dystrybutorów Cube. Wysłałem w tej sprawie dwa maile z prośbą o wskazanie postępowania, na które do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi. Dość długi okres oczekiwania na dostawę jest dla mnie zrozumiały ze względu na panującą pandemię. Stąd tak niska ocena jak na firmę niemiecką. Pozdrawiam, Janusz Rekowski
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
5 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Cały czas staramy się o ulepszenie jakości naszych usług. Z wyrazami szacunku Bikester Team
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu 
Dostawa bardzo szybka. Niestety, zamówiony trenażer, wbrew opisowi, nie pasuje do rowerów z osią przelotową. Kontaktowałem się bezpośrednio z producentem, przyznał się do błędu, podesłał części ale nadal nie można było zamocować roweru. Po rezygnacji z zakupu wygenerowana etykieta DPD miała źle oznaczony ciężar paczki i nie paczka nie została przyjęta. Po dwukrotnym kontakcie w końcu odesłałem UPS
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
7 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację, oraz wszelkie niedogodności z nią związane.
 Opinia zweryfikowana
10 miesiące temu
Zakup dokonany 12dni roboczych temu, deklarowany czas dostawy 3-5 dni, otrzymałem również info o przedłużeniu okresu dostawy o 2 do 3 dni ale roweru dalej nie ma, a nawet nie wyjechał z magazynu sprzedawcy, oczywiście w odpowiedzi napiszą, że przepraszają itp. Omijać szarokim łukiem albo się uzbroić w cierpliwość anielską, nie polecam!!!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
9 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za długi czas dostawy.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Deklarowany czas dostawy 3-5 dni, a po 8 dniach towar nawet nie opuścił sklepu, telefoniczny serwis klienta nie działa w deklarowanych godzinach, kontakt online też kulawy, proszą o 3 dni, a jak się nic nie będzie działo to o ponowny kontakt - niewiem jak się sprawa zakończy ale nie polecam
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
1 rok temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Aby przesyłka zawsze dotarła na miejsce, przeprowadzamy inspekcję przed wysyłką produktu. W naszej ocenie brakowało ulicy, gdyż podano tylko miejscowości numer domu, dlatego przesyłka została przetrzymana. Po sprostowaniu adresu, paczka zostanie nadana. Pozdrawiamy, Bikester Team
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu 
Nie polecam, kontakt z obsługą bardzo ograniczony, jakość obsługi i konkretne odpowiedzi na poziomie zera, a wszystko to w odniesieniu do prośby o fakturę VAT. Sklep odmawia jej wystawienia, w regulaminach nie ma słowa o tym że zakupów na firmę nie można robić, a faktur b2b nie wystawiają i nikt nie jest w tym temacie w stanie pomóc. Ogólnie sprawa dla rzecznika praw konsumenta.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 miesiące temu
Mamy prawo ograniczyć grono klientów sklepu internetowego do konsumentów (tj. wyłączając sprzedaż na rzecz przedsiębiorców). W takiej sytuacji nie dojdzie do sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy (podatnika VAT), w związku z czym obowiązek wystawienia faktury VAT na rzecz przedsiębiorcy nie powstanie. Nie wiąże się to z odmową wystawienia faktury na rzecz przedsiębiorcy, ale z odmową sprzedaży na rzecz takiego podmiotu, której konsekwencją będzie brak obowiązku wystawienia faktury.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu 
Szybkość realizacji zlecenia był ok. Towar trudno ocenić ostatecznie, bo oczekiwania były inne. Zbyt luźny, ale może dlatego, że osoba, która mierzyła jest szczupła. Serwis dla klientów zerowy. Pisaliśmy dwa razy prośbę o kontakt poprzez formularz, zero odpowiedzi. Dołączony list przewozowy zwrotu dpd w przesyłce nie był akceptowany przez dpd.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
1 rok temu
Najmocniej przepraszamy, 12.07 odpowiedzieliśmy Państwu na maila. Maile mogą trafić czasem automatycznie do skrzynki Spam. Pozdrawiamy, Bikester Team
 Opinia zweryfikowana
11 miesiące temu
Nie polecam. Zamieścili niepoprawny opis produktu i nie chcą uwzględnić reklamacji. Twierdzą, że to wina klienta że przed zakupem nie przeczytał instrukcji obsługi, a oni mogą sobie pisać co chcą. Pracownik bardzo niemiły. Na odpowiedź na email czekałem tydzień.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
11 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z nią związane. Pozdrawiamy, Bikester Team.
 Opinia zweryfikowana
6 miesiące temu
I ordered and payed two electric bikes Cube Hybrid. Next day they cancel my order.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
6 miesiące temu
Unfortunately, due to a system error, we cannot offer you the ordered goods at the given price. For this reason we had to cancel your order. We are very sorry for this situation.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu 
Brak możliwości otrzymania f-ry VAT jest co najmniej dziwny w obecnych czasach
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
7 miesiące temu
Mamy prawo ograniczyć grono klientów sklepu internetowego do konsumentów (tj. wyłączając sprzedaż na rzecz przedsiębiorców). W takiej sytuacji nie dojdzie do sprzedaży na rzecz przedsiębiorcy (podatnika VAT), w związku z czym obowiązek wystawienia faktury VAT na rzecz przedsiębiorcy nie powstanie. Nie wiąże się to z odmową wystawienia faktury na rzecz przedsiębiorcy, ale z odmową sprzedaży na rzecz takiego podmiotu, której konsekwencją będzie brak obowiązku wystawienia faktury.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Zamówienie złożone 29.11, od 01.12 wciąż w transporcie
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
7 miesiące temu
Ze względu na wzmożoną ilość zamówień, mamy opóźnienia w wysyłce, za co najmocniej przepraszamy.
 Opinia zweryfikowana
1 rok temu
Długi czas oczekiwania na przesyłkę
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
1 rok temu
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia w dostawie Państwa przesyłki. Niestety nie mamy pełnej kontroli nad wysyłką, po tym, jak opuści ona nasz magazyn. Nie posiadamy własnej firmy dostawczej, dlatego współpracujemy z DPD. Pozdrawiamy, Bikester Team.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu
Opona wadliwa
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
7 miesiące temu
Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
 Opinia zweryfikowana
7 miesiące temu 
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
7 miesiące temu
.
 Opinia zweryfikowana
8 miesiące temu
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu bikester.pl
8 miesiące temu
.