07. Grudzień 2017 , Trusted Shops

3 najczęściej pomijane wskaźniki efektywności w branży e-commerce

Sporo mówi się o tym, jakie dane należy śledzić: współczynnik konwersji, współczynniki odrzuceń, wskaźniki porzuconych koszyków, zwrot z inwestycji itp.  Naturalnie są one bardzo ważne i warto je śledzić, jest jednak kilka kluczowych wskaźników efektywności stosowanych w branży e-commerce, które zwykle są pomijane. Czytaj dalej  
07. Grudzień 2017 , Marcin Jedrzejak

Zakaz handlu w niedzielę szansą dla e-commerce?

Zdaniem większości analityków zakaz handlu w niedzielę może spowodować wzrost przychodów w branży e-commerce.  Wskazywany jest przykład Węgier, gdzie po wprowadzeniu zakazu, handel internetowy żywnością rósł z kwartału na kwartał nawet o 30 proc. Docelowo osiągnął wartość 40 mld forintów, czyli około 540 mln złotych. Czytaj dalej  
05. Grudzień 2017 , Johannes Lemm

Skuteczne stosowanie kuponów rabatowych w okresie bożonarodzeniowym

Kupony rabatowe to klasyczna metoda pozyskiwania klienta. W okresie bożonarodzeniowym konsumenci są szczególnie podatni na atrakcyjne oferty, a w przypadku niezdecydowanych klientów kupony rabatowe stanowią kolejny argument przemawiający za dokonaniem zakupu. Jednak, aby kupony były jednakowo atrakcyjne zarówno dla kupującego, jak i sprzedawcy, warto przestrzegać kilku zasad. Czytaj dalej  
21. Listopad 2017 , Marcin Jedrzejak

Black Friday i Cyber Monday zgodnie z prawem – 7 wskazówek dla e-sprzedawców

Black Friday oraz Cyber Monday – zakupowe święto ze Stanów Zjednoczonych co roku zyskuje na popularności również w polskich sklepach. Zasada jest prosta: w tym dniu w sklepach tradycyjnych jak i internetowych przez krótki okres czasu dostępne są produkty w znacznie obniżonej cenie. Sprzedawcy powinni przy tym przestrzegać kilku ważnych zasad uczciwej konkurencji Czytaj dalej  
19. Listopad 2017 , Daniel Heller

3 wskazówki, jak zapewnić optymalne wsparcie klientom na Facebooku

Facebook jest wykorzystywany nie tylko do wrzucania filmików z kotami czy fotek z urlopu, ale także do kontaktowania się ze sklepami internetowymi. Jak zasygnalizować klientom, że Twój sklep działa sprawnie w social media i tutaj też można się z Tobą skontaktować? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na to pytanie! Czytaj dalej  
09. Listopad 2017 , Johannes Lemm

Skuteczna analiza konkurencji

Badanie rynku jest częścią działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także sprzedawcom internetowym opłaca się przyjrzeć poczynaniom konkurentów. Prowadząc sklep internetowy, nie działasz w pustce, a rynek e-commerce ulega ciągłym zmianom. Czytaj dalej  
09. Listopad 2017 , Daniel Heller

3 sposoby na zwiększenie satysfakcji klientów

Zadowoleni klienci – życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów? Te trzy sposoby pozwolą Ci zwiększyć ich satysfakcję, a w rezultacie także Twój obrót. Czytaj dalej  
08. Listopad 2017 , Marcin Jedrzejak

Reklamacja – ile razy sprzedawca może naprawiać rzecz?

W sytuacji wystąpienia wady w zakupionym produkcie, klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie obowiązującej ustawowo na mocy przepisów kodeksu cywilnego „rękojmi za wadę” lub na podstawie gwarancji (o ile została ona udzielona). Czytaj dalej