Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?

Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncepcję zwiększania konwersji

Shopify usunie aplikację Product Reviews w maju 2024

Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.

Czytaj dalej
shopify usuwa aplikację product reviews

Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?

Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?

Czytaj dalej
customer_reviews

Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

Czytaj dalej
rich snippets

Porady marketingowe na Dzień Matki

Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

Czytaj dalej
dzień matki

Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

Czytaj dalej
blogTitle-How_to_handle_negative_reviews

5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

Czytaj dalej
pisanki

7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

Czytaj dalej
grafika przedstawiająca koncepcję przyciągania klientów

Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

Czytaj dalej

Szukaj na blogu

      Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?

      Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.

      6min. czytania  |  27.03.2024

      Shopify usunie aplikację Product Reviews w maju 2024

      Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.

      2min. czytania  |  13.03.2024

      Jak optymalnie wykorzystać opinie klientów?

      Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?

      4min. czytania  |  13.03.2024

      Rich snippets, czyli jak wyróżnić się w wyszukiwarce Google

      Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.

      6min. czytania  |  06.03.2024

      Porady marketingowe na Dzień Matki

      Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?

      7min. czytania  |  27.02.2024

      Jak radzić sobie z negatywnymi opiniami klientów?

      Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.

      7min. czytania  |  20.02.2024

      5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

      Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.

      4min. czytania  |  07.02.2024

      7 skutecznych sposobów na zatrzymanie klienta na stronie

      Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?

      4min. czytania  |  31.01.2024

      Trusted Talks: budowanie zaufania i bezpieczeństwa w e-commerce

      W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.

      3min. czytania  |  25.01.2024

      © 2024 Trusted Shops AG  |  Informacje o firmie  |  Polityka prywatności  |  Cookies