Co to jest współczynnik konwersji i jak go obliczyć?
Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.
Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.
Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.
Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?
Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.
Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?
Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.
Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.
Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?
W dobie rozwoju e-commerce, zaufanie i bezpieczeństwo stały się kluczowymi elementami w relacji między sprzedawcami a kupującymi.
Optymalizacja wskaźnika konwersji to temat ważny dla właścicieli sklepów. Dzięki niej możesz przyjąć uporządkowaną strategię, by poprawić wydajność strony.
Zbierasz opinie z Product Reviews od Shopify? 6 maja 2024 r. utracisz je, jeśli nie przeniesiesz ich do nowego dostawcy.
Samo zbieranie opinii nie wystarcza. Jak wykorzystywać feedback klientów, by ulepszyć swój sklep internetowy i podnieść marketing na wyższy poziom?
Rich snippets to dodatkowe elementy w wynikach wyszukiwania. Za ich pomocą możesz pokazać m.in. opinie, cenę i dostępność produktu.
Dzień Matki to jedna z najpopularniejszych okazji do obdarowywania swoich najbliższych. Jak przypomnieć klientom o tym dniu i zwiększyć sprzedaż?
Opinie klientów to dla właścicieli firm cenna lekcja. To od nich może zależeć czy klient kupi nasze produkty czy też kliknie znaczek „x”.
Nie tylko duże e-sklepy mogą pozwolić sobie na wielkanocną promocję. Oto 5 wskazówek marketingowych, które warto wdrożyć na Wielkanoc.
Mało intuicyjna nawigacja, niepraktyczny układ strony... to niektóre z czynników sprawiających, że klient decyduje się opuścić witrynę. Jak temu zapobiec?