21. Listopad 2016 , Marcin Jedrzejak

Nowe obowiązki informacyjne dot. polubownego rozwiązywania sporów w e-sklepach

Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, która implementuje do polskich przepisów prawnych unijną dyrektywę ADR, wejdzie w życie 10 stycznia 2017 roku. Oznacza to, że od nowego roku polscy konsumenci i przedsiębiorcy będą mogli również w większym zakresie korzystać z powstałej z inicjatywy Komisji Europejskiej internetowej platformy ODR służącej polubownemu rozstrzyganiu sporów przez internet. Czytaj dalej  
16. Listopad 2016 , Joanna Berger

Wywiad z przedstawicielem sklepu iKlik.pl

Na nasze pytania odpowiada Mateusz Jeske, Członek Zarządu ds. Sprzedaży w internetowym sklepie iKlik.pl. Zachęcamy do lektury 🙂 Jakie kroki podjęli Państwo, aby zwiększyć zaufanie konsumentów? Nasze działania skupiają się przede wszystkim na byciu fair w stosunku do naszych klientów – dbamy o przejrzystość naszej witryny, właściwe przekazanie informacji o produkcie oraz o wszystkich aspektach […] Czytaj dalej  
08. Listopad 2016 , Joanna Berger

Jak zmienia się e-commerce?

Rynek e-commerce w Unii Europejskiej rozwija się dynamicznie, ale istnieje jeszcze wiele nieuzasadnionych barier dla e-handlu transgranicznego. Mają dwojaki charakter prawny i ekonomiczny. Przykładem jest geoblocking. O tym, jak zmienia się e-handel w Polsce i UE, ECK Polska dyskutowało wspólnie z UOKiK, Trusted Shops, Izbą Gospodarki Elektronicznej oraz innymi partnerami podczas debaty  „E-commerce na miarę […] Czytaj dalej  
07. Listopad 2016 , Alexander Legge

Mobilna wersja sklepu – 5 wskazówek dla lepszej optymalizacji strony

Zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych z roku na rok zyskują na popularności. Przyczynia się do tego m.in. fakt, że coraz więcej osób korzysta ze smartfonów. Poniżej prezentujemy pięć wskazówek, które warto wziąć pod uwagę przy tworzeniu mobilnej wersji sklepu internetowego. Według ostatniego raportu Gemius dla e-Commerce Polska „E-commerce w Polsce 2016” aż 41% respondentów korzysta ze […] Czytaj dalej  
07. Listopad 2016 , Marcin Jedrzejak

Uszkodzenie towaru powstałe podczas przesyłki do klienta

Zakres odpowiedzialności i obowiązki sprzedawcy internetowego w przypadku uszkodzenia towaru powstałego podczas dostawy do klienta różni się w zależności od tego, czy kupującym jest klient biznesowy (przedsiębiorca), czy też konsument. Warto znać swoje prawa oraz obowiązki w sytuacji uszkodzenia przesyłki podczas transportu – ułatwi to posprzedażową obsługę klienta w tym zakresie. Czytaj dalej  
07. Listopad 2016 , Joanna Berger

Trusted Shops na Fashion Business Congress w Łodzi!

Już 22 listopada po raz kolejny odbędzie się Fashion Business Congress, czyli impreza dla firm działających w branży modowej. W tym roku tematem przewodnim wydarzenia będą sposoby na zwiększenie sprzedaży w internecie. Fashion Business Congress składa się z dwóch części: konferencyjnej oraz wystawienniczej. Czytaj dalej