29. Marzec 2017 , Marcin Jedrzejak

Wyjątki w prawie do odstąpienia od umowy – część 1

Co do zasady konsumentowi kupującemu towar na odległość np. w sklepie internetowym przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy. W celu skorzystania z tego uprawnienia konsument musi przesłać sprzedawcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni liczonych od dnia otrzymania towaru. Czytaj dalej  
29. Marzec 2017 , Joanna Berger

5 powodów, dla których e‑commerce i Instagram idealnie do siebie pasują

Instagram jest coraz popularniejszym serwisem społecznościowym wykorzystywanym w branży e-commerce i online marketingu. Dobrze zaplanowane działania w tym kanale to olbrzymi potencjał do pozyskania nowych klientów, a tym samym do zwiększenia sprzedaży. W poniższym artykule przedstawimy 5 powodów, dlaczego warto poświęcić więcej uwagi działaniom na Instagramie. Czytaj dalej  
21. Marzec 2017 , Britta Kristin Böhle

8 wskazówek, jak przygotować skuteczne reklamy Google AdWords

Reklamy tekstowe Google AdWords są głównym elementem każdej płatnej kampanii bazującej na wynikach wyszukiwania. Są one aktywowane poprzez zdefiniowane przez użytkownika słowa kluczowe, ale potencjalny odwiedzający kliknie w nie tylko wówczas, gdy ich tekst został odpowiednio przygotowany. Źle przygotowane reklamy tekstowe to utrata kliknięć i wysokie koszty (cost per click, CPC). Czytaj dalej  
17. Marzec 2017 , Trusted Shops

E-mail marketing, jak uzyskać lepszy współczynnik otwarć?

Wystarczy użyć nieodpowiedniego nagłówka, aby czytelnicy zrezygnowali z otwarcia newslettera. Czy przydarzyła się Wam taka sytuacja? Temat wiadomości często decyduje o współczynniku otwarć lub przekierowaniu e-maila do spamu. Dobry i chwytliwy nagłówek, użycie właściwych słów kluczowych mogą sprawić, że odpowiednio skonstruowana wiadomość będzie skutecznym narzędziem marketingowym. Czytaj dalej  
16. Marzec 2017 , Joanna Berger

Zagłosuj na prezentację Trusted Shops podczas Targów eHandlu!

10 maja w Gdańsku odbędzie się kolejna edycja największej polskiej imprezy e-commerce, Targów eHandlu. Z naszymi ekspertami będzie można spotkać się na stoisku Trusted Shops. Zachęcamy jednak także do głosowania na naszą prezentację, poświęconą obsłudze klientów w sklepach internetowych. Jak zagłosować na prezentację Trusted Shops? Czytaj dalej  
15. Marzec 2017 , Marcin Jedrzejak

Reklamacje w sklepie internetowym – rękojmia i gwarancja

Reklamacje w sklepach internetowych to ważny element posprzedażowej obsługi klienta. Warto znać podstawowe zasady ich rozpatrywania oraz kluczowe różnice pomiędzy często mylonymi uprawnieniami konsumenta wynikającymi z ustawowej rękojmi i dobrowolną gwarancją. Czytaj dalej