15. Luty 2017 , Joanna Berger

Czy „influencer marketing” jest skuteczny?

Według najnowszych badań aż 84% marketerów zamierza zainwestować w tym roku w co najmniej w jedną kampanię polegającą na współpracy z influencerem. Aż 94% marketerów stosujących tę taktykę postrzega influencer marketing jako bardzo skuteczną strategię. Czytaj dalej  
15. Luty 2017 , Marcin Jedrzejak

Zgoda konsumenta na opłaty dodatkowe

Konsument musi zostać poinformowany przez przedsiębiorcę o wszystkich opłatach związanych z zawieraną umową. Jeżeli oprócz uzgodnionego wynagrodzenia, przedsiębiorca przewiduje jakiekolwiek dodatkowe opłaty – konsument musi się wyraźnie zgodzić na ich pobranie, jeszcze przed zawarciem transakcji. Sprzedawcy nie wolno zakładać zgody klienta tylko na tej podstawie, że nie zgłosił on sprzeciwu w zakresie dodatkowych płatności. Czytaj dalej  
15. Luty 2017 , Joanna Berger

Jak odnieść sukces w online marketingu w 2017 roku?

Początek roku to dobry moment, aby bliżej przyjrzeć się trendom i strategiom dla marketingu cyfrowego na 2017 rok. Doświadczenia zdobyte w minionych latach warto potraktować jako cenną lekcję i na tej podstawie opracować działania na nadchodzące miesiące. Czytaj dalej  
15. Luty 2017 , Joanna Berger

Klauzule niedozwolone w e-handu 2016 – raport Trusted Shops

Sprzedawcy internetowi często stają się celem skarg z powodu stosowania w regulaminach sklepów tzw. klauzul niedozwolonych, czyli zapisów sprzecznych z prawami konsumentów. Kary finansowe nakładane na nich przez UOKiK za takie klauzule sięgają nawet kilku tysięcy złotych. Eksperci Trusted Shops przygotowali raport “Klauzule niedozwolone w e-handlu 2016”. Zachęcamy do zapoznania się z jego treścią. Z […] Czytaj dalej  
02. Luty 2017 , Joanna Berger

10 rad dla sprzedawców na 2017 rok

Początek roku to dobry moment na postanowienia i plany. Poniżej prezentujemy 10 porad ekspertów, jak dobrze rozpocząć nowy rok w branży e-commerce i wykorzystać wszystkie możliwości przekucia swoich działań w sukces finansowy. Czytaj dalej  
31. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Wywiad z przedstawicielem sklepu Maleomi.pl

Na nasze pytania odpowiada Maksymilian Olek, Dyrektor Generalny w sklepie internetowym Maleomi.pl. Zachęcamy do lektury 🙂 Jak powstał Twój sklep internetowy? Co skłoniło Cię do sprzedaży oferowanego asortymentu przez internet? Uwielbiam o tym opowiadać 🙂 Sklep Maleomi.pl to moje oczko w głowie. Pomysł zrodził się podczas mojej spontanicznej przeprowadzki do Warszawy. Musiałem się zwolnić ze […] Czytaj dalej  
30. Styczeń 2017 , Johannes Lemm

Styczniowa aktualizacja produktów

W styczniu przygotowaliśmy dla Was szereg aktualizacji naszych produktów dotyczących m.in. wyglądu elementu Trustbadge, sprawdzania prawidłowości jego integracji, maili z prośbą o ocenę sklepu oraz konfiguracji pokazującego opinie klientów elementu Review Sticker. Czytaj dalej  
27. Styczeń 2017 , Marcin Jedrzejak

Relacja przepisów ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich do ustawy o prawach konsumenta

W jednym z naszych ostatnich wpisów na blogu informowaliśmy o wejściu w życie nowej ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów, która obowiązuje od 10 stycznia 2017 roku. W związku z nowymi przepisami i aktualizacją naszego regulaminu dla e-sklepów otrzymaliśmy od sprzedawców internetowych wiele pytań dotyczących relacji nowej ustawy do ustawy o prawach konsumenta, która nakłada na […] Czytaj dalej  
19. Styczeń 2017 , Joanna Berger

Trendy w branży SEO na 2017 rok

Optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarki jest stosunkowo młodą gałęzią marketingu, ale w ciągu ostatnich lat zaszły w niej rewolucyjne zmiany. Z tego względu regularnie informujemy naszych czytelników o wszelkich zmianach i aktualizacjach Google, jak również innych przeglądarek. Początek roku jest dobrą okazją do zastanowienia się, co przyniesie przyszłość, czyli co nas czeka w branży SEO […] Czytaj dalej