06. Kwiecień 2018 , Daniel Heller

Dzięki tym 7 wskazówkom zoptymalizujesz swoje reklamy na Facebooku

Reklamy na Facebooku to rewelacyjny sposób na przyciągnięcie uwagi nowych klientów. Wielu sprzedawców internetowych już teraz używa ich skutecznie, innym natomiast trudno jest zwiększyć obroty za ich pomocą. W tym artykule poznasz 7 wskazówek, dzięki którym możesz zoptymalizować swoje reklamy na Facebooku. Czytaj dalej  
28. Marzec 2018 , Marcin Jedrzejak

Reklamacje w sklepie internetowym – rękojmia i gwarancja

Reklamacje w sklepach internetowych to ważny element posprzedażowej obsługi klienta. Warto znać podstawowe zasady ich rozpatrywania oraz kluczowe różnice pomiędzy często mylonymi uprawnieniami konsumenta wynikającymi z ustawowej rękojmi a dobrowolnie udzielanej gwarancji. Czytaj dalej  
27. Marzec 2018 , Trusted Shops

Wysoki współczynnik konwersji i pełna zgodność z prawem: W ten sposób unikniesz rezygnacji z newslettera

Newsletter nadal należy do skutecznych i popularnych narzędzi marketingowych w branży e-commerce. Sprzedawcy internetowi poświęcają dużo pracy, by namówić możliwie największą liczbę zainteresowanych do subskrypcji newslettera oraz jego regularnej lektury. Tym bardziej bolesna staje się utrata z trudem uzyskanych rejestracji w wyniku rezygnacji. Pokażemy, jak uniknąć rezygnacji z newslettera, postępując zgodnie z prawem. Czytaj dalej  
23. Marzec 2018 , Alon Eisenberg

Jak zmienić domenę i uniknąć negatywnego wpływu na pozycjonowanie Twojej witryny?

Jeśli zastanawiasz się nad zmianą domeny Twojej witryny, z pewnością obawiasz się utraty jej obecnej wartości w wyszukiwarce Google. Jeśli po wpisaniu głównych słów kluczowych, Twoja witryna pojawia się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google, masz całkowite prawo się bać. Jest jednak sposób, aby przenieść domenę i zminimalizować „straty”, jakie może ponieść Twoja witryna. Czytaj dalej  
14. Marzec 2018 , Alon Eisenberg

5 marketingowych pomysłów na Wielkanoc

Masz małą firmę i chcesz ją wypromować w okresie wielkanocnym? Nawet jeśli nie sprzedajesz czekolady, i tak warto zasygnalizować klientom, że w handlu zaczyna się nowy sezon. Przypomnij wszystkim, że w powietrzu czuć już wiosnę, słychać ptasi świergot, a lato jest tuż-tuż. Czytaj dalej  
08. Marzec 2018 , Trusted Shops

Kiedy wybrać dropshipping?

Własny biznes – brzmi świetnie! Kojarzymy go z prestiżem, pieniędzmi, niezależnością, samorealizacją i satysfakcją. Własny sklep internetowy to jednak także spore wydatki i ryzyko finansowe. Inwestujesz środki na start, kupujesz produkty, wynajmujesz magazyny, nie wiedząc jeszcze, jaki jest realny potencjał Twojego biznesu. Czytaj dalej