15. Styczeń 2018 , Alon Eisenberg

Jak przyciągnąć klientów dzięki prostemu trikowi SEO

Jako właściciel dobrze prosperującej firmy z pewnością zmagasz się z konkurencją. Jeśli konkurenci są liderami w Twojej niszy rynkowej, przekonywanie do siebie ludzi może być trudnym zadaniem. Pewnie zastanawiasz się, jak odebrać innym firmom ich potencjalnych (i obecnych) klientów. Czytaj dalej  
10. Styczeń 2018 , Daniel Heller

Pięć najważniejszych czynników rankingowych SEO na 2018 r.

Nowy rok, nowe wyzwania. Jeżeli również w tym roku chcesz zdobywać nowych klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google, w trakcie pracy nad swoim sklepem internetowym musisz uwzględnić pięć najważniejszych czynników rankingowych. Dowiedz się, o jakie czynniki chodzi! Czytaj dalej  
20. Grudzień 2017 , Daniel Heller

5 porad, jak zwiększyć wartość koszyka

Chcesz zwiększyć obrót w swoim sklepie? W tym artykule znajdziesz 5 praktycznych porad, które pomogą zrealizować ten cel. Istnieją trzy podstawowe techniki zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym: Czytaj dalej  
20. Grudzień 2017 , Alon Eisenberg

Jak otrzymywać więcej opinii klientów

Nie każdy klient jest skłonny zostawić swoją opinię po zakupach w Internecie. Nie ma w tym nic zaskakującego. Jednak dobra reputacja firmy, oparta na rekomendacjach i pozytywnych recenzjach, ma dla sprzedawców kolosalne znaczenie. Jak zatem zachęcić klientów do dodawania opinii po zakupach? Czytaj dalej  
14. Grudzień 2017 , Marcin Jedrzejak

Polacy chętnie kupują świąteczne prezenty online

Według wyników badania przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte – Polacy zostawią aż 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty w sklepach internetowych. To o 5,5 proc. więcej niż rok temu. Ponad połowa ankietowanych osób szuka pomysłów na upominki dla najbliższych w internecie, gdzie najchętniej płaci za pomocą elektronicznych serwisów płatności i karty debetowej. Czytaj dalej  
07. Grudzień 2017 , Trusted Shops

3 najczęściej pomijane wskaźniki efektywności w branży e-commerce

Sporo mówi się o tym, jakie dane należy śledzić: współczynnik konwersji, współczynniki odrzuceń, wskaźniki porzuconych koszyków, zwrot z inwestycji itp.  Naturalnie są one bardzo ważne i warto je śledzić, jest jednak kilka kluczowych wskaźników efektywności stosowanych w branży e-commerce, które zwykle są pomijane. Czytaj dalej  
07. Grudzień 2017 , Marcin Jedrzejak

Zakaz handlu w niedzielę szansą dla e-commerce?

Zdaniem większości analityków zakaz handlu w niedzielę może spowodować wzrost przychodów w branży e-commerce.  Wskazywany jest przykład Węgier, gdzie po wprowadzeniu zakazu, handel internetowy żywnością rósł z kwartału na kwartał nawet o 30 proc. Docelowo osiągnął wartość 40 mld forintów, czyli około 540 mln złotych. Czytaj dalej  
05. Grudzień 2017 , Johannes Lemm

Skuteczne stosowanie kuponów rabatowych w okresie bożonarodzeniowym

Kupony rabatowe to klasyczna metoda pozyskiwania klienta. W okresie bożonarodzeniowym konsumenci są szczególnie podatni na atrakcyjne oferty, a w przypadku niezdecydowanych klientów kupony rabatowe stanowią kolejny argument przemawiający za dokonaniem zakupu. Jednak, aby kupony były jednakowo atrakcyjne zarówno dla kupującego, jak i sprzedawcy, warto przestrzegać kilku zasad. Czytaj dalej