24. Październik 2017 , Daniel Heller

Jak zadbać o sprzedaż w okresie świątecznym

Kto powinien pomyśleć o świętach Bożego Narodzenia w pierwszej kolejności? Sprzedawcy internetowi tacy jak Ty. Ma to swoje uzasadnienie – w okresie świątecznym wskaźniki sprzedaży są największe, dlatego warto odpowiednio się do niego przygotować. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak zwiększyć skuteczność przedświątecznego marketingu. Czytaj dalej  
20. Październik 2017 , Marcin Jedrzejak

Allegro pod lupą UOKIK

Największa i najpopularniejsza platforma handlu internetowego w Polsce stała się obiektem skarg przedsiębiorców sprzedających na Allegro swoje produkty. Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wpłynęło wiele uwag sprzedawców zarzucających Allegro faworyzowanie swojego sklepu kosztem innych sprzedawców. Czytaj dalej  
17. Październik 2017 , Johannes Lemm

Uczciwe sposoby na uniknięcie negatywnych opinii

Negatywne opinie spędzają sen z powiek wszystkim sprzedawcom. Warto jednak pamiętać, że istnieje kilka prostych i przede wszystkim legalnych sposobów, aby ich uniknąć. Ze statystycznego punktu widzenia sprzedawca jest i tak na bezpiecznej pozycji, ponieważ większość opinii klientów jest pozytywna. Czytaj dalej  
11. Październik 2017 , Marcin Jedrzejak

Zaliczka i zadatek – czyli jak zabezpieczyć swoje interesy?

Zaliczka i zadatek mimo wielu wspólnych cech to dwie różne formy przedpłaty. Gdy skorzystanie z usługi lub wydanie drogiego produktu ma odbyć się nie od razu, lecz w jakimś dalszym terminie, sprzedawca może zabezpieczyć swoje interesy pobierając przedpłatę na poczet późniejszej zapłaty. Czytaj dalej  
09. Październik 2017 , Daniel Heller

Co to są wskaźniki KPI?

Każdy sprzedawca powinien znać najważniejsze wskaźniki KPI, aby zapewnić rentowność swojego sklepu internetowego zarówno dziś, jak i w przyszłości. Ale czym właściwie są wskaźniki KPI i dlaczego to pojęcie jest tak ważne? Odpowiedź znajdziesz w tym artykule. Czytaj dalej  
09. Październik 2017 , Johannes Lemm

Optymalny sposób kontaktu z klientem — spersonalizowane wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii

Jako sprzedawca najlepiej znasz swoich klientów i wiesz, jaki sposób kontaktu przynosi najlepsze efekty. Dlatego od teraz możesz samodzielnie redagować wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie opinii na swoim koncie w serwisie My Trusted Shops. Ponadto we wrześniu dodaliśmy funkcję Net Recommendation Score, która pozwala na sprawdzenie, jak bardzo prawdopodobne jest polecenie Twojego sklepu przez […] Czytaj dalej  
27. Wrzesień 2017 , Marcin Jedrzejak

E-Commerce w Polsce 2017 – wyniki raportu Gemius

Liczba klientów sklepów internetowych systematycznie rośnie. Według najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”, już 54% polskich internautów kupuje online. Wartość całego rynku e-commerce w Polsce szacowana jest obecnie na 36-40 mld złotych. Eksperci są zgodni, że rynek e-commerce w Polsce ma bardzo duży potencjał rozwojowy i w najbliższych latach będzie rosnąć […] Czytaj dalej