24. Lipiec 2017 , Trusted Shops

10 wskaźników efektywności w e-commerce, które trzeba obserwować

Biznes działa, a narzędzia analityczne są perfekcyjnie skonfigurowane. Osoba podejmująca decyzje jest bombardowana setkami wskaźników, które mają objaśnić efektywność biznesu. Jednak przeładowanie liczbą danych może spowodować „paraliż analityczny”, który tylko dezorientuje, zamiast ułatwiać podejmowanie decyzji. Czytaj dalej  
19. Lipiec 2017 , Marcin Jedrzejak

UOKiK sprawdza, czy Allegro ogranicza konkurencje

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w ramach prowadzonego postępowania wyjaśniającego przeszukał główną siedzibę Grupy Allegro. Postępowanie ma na celu sprawdzenie, czy serwis Allegro ogranicza konkurencję poprzez faworyzowanie własnego oficjalnego sklepu internetowego kosztem innych przedsiębiorców, korzystających z serwisu Allegro. Czytaj dalej  
13. Lipiec 2017 , Trusted Shops

Urlop i sklep internetowy? 3 możliwości w przypadku nieobecności przedsiębiorcy

Internet działa bez przerwy, przez 24 godziny na dobę. Użytkownicy kupują nie tylko w ciągu dnia, ale także w weekendy albo w środku nocy. Zamówienia są jednak zwykle przetwarzane tylko w standardowych godzinach pracy. Ale co się dzieje, kiedy właściciel sklepu wyjeżdża na urlop i przez dłuższy czas nie może zajmować się realizacją zamówień? Czytaj dalej  
04. Lipiec 2017 , Britta Kristin Böhle

Jak wyróżnić się w wynikach wyszukiwania Google?

Gwiazdki oceny w wynikach wyszukiwania Google skuteczne przyciągają uwagę, a ponieważ objętość pierwszej strony wyników jest ograniczona, warto skorzystać z nich w celu wyróżnienia swojego sklepu. Oto kilka porad, jak zyskać lepszą widoczność w Google. SEO SEO (skrót od Search Engine Optimization, czyli optymalizacji mechanizmu wyszukiwania) odnosi się do bezpłatnych lub „organicznych” wyników w wyszukiwarce […] Czytaj dalej  
04. Lipiec 2017 , Trusted Shops

Millenialsi: jak do nich dotrzeć?

Jesteśmy pokoleniem, które ma wiele imion: millennialsi, 90’s kids, pokolenie Y. Dorastaliśmy wraz z internetem i możliwościami, które stwarza. Jesteśmy pokoleniem, które nie reaguje na klasyczną formę reklamy. To generacja, która będzie decydować o przychodach jutra, ale kupuje inaczej niż dotychczas. Czytaj dalej  
20. Czerwiec 2017 , Trusted Shops

Nowe informacje o wyniku jakości AdWords

Zagadnienie tzw. wyniku jakości AdWords często pojawia się w poradach dotyczących płatnych reklam Google. Im ten współczynnik jest wyższy, tym więcej kliknięć powinna generować reklama i tym samym niższy powinien być koszt kliknięcia (cost per click, CPC). Czym jest wynik jakości, jak jest obliczany i co ma na niego wpływ? Czytaj dalej  
16. Czerwiec 2017 , Britta Kristin Böhle

W jaki sposób featured snippet kradnie najwyższe miejsce w wyszukiwarce Google?

O najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania Google zawsze toczy się zażarta walka. Od pewnego czasu Google przydziela także „miejsce 0” – oznacza to, że nad właściwymi wynikami wyszukiwania znajduje się tzw. fragment z odpowiedzią. W tym artykule wyjaśniamy, co to takiego i jaka strona może pojawić się na tej pozycji. Czytaj dalej