19. Wrzesień 2017 , Trusted Shops

Skuteczne landing pages w czterech krokach

Co to są strony docelowe (ang. landing pages) i jak w efektywny sposób wykorzystać je do zbudowania sieci klientów? Z tego artykułu dowiesz się więcej o skutecznych stronach docelowych. Czytaj dalej  
17. Wrzesień 2017 , Trusted Shops

Prawda o treściach generowanych przez użytkowników

Chciałbyś otrzymywać treści dobrej jakości bez kiwnięcia palcem? Takie, które zwiększą Twój obrót oraz współczynnik konwersji? Jeżeli tak, to treści generowane przez użytkowników (UGC) to właśnie to, czego potrzebujesz. Jako doświadczony sprzedawca internetowy wiesz, jak ważne są treści na stronie sklepu. Począwszy od wysokiej jakości zdjęć oraz opisów produktów aż po opinie klientów, a także […] Czytaj dalej  
13. Wrzesień 2017 , Daniel Heller

5 porad, jak zwiększyć wartość koszyka

Chcesz zwiększyć obrót w swoim sklepie? W tym artykule znajdziesz 5 praktycznych porad, które pomogą zrealizować ten cel. Istnieją trzy podstawowe techniki zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym: Czytaj dalej  
13. Wrzesień 2017 , Marcin Jedrzejak

Reforma ochrony danych osobowych w UE – poradnik Trusted Shops

  25 maja 2018 r. zacznie obowiązywać RODO, czyli unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych, które wprowadza nowe wymogi dotyczące przetwarzania danych. Unijne rozporządzenia są prawem bezpośrednio obowiązującym we wszystkich państwach Unii Europejskiej i nie wymagają wdrożenia do krajowych przepisów państw członkowskich. Czytaj dalej  
08. Wrzesień 2017 , Johannes Lemm

Nowe, bardziej czytelne wersje Trustbadge

Za pośrednictwem Trustbadge® sprzedawcy prezentują opinie klientów, a w razie otrzymania certyfikatu – także znak jakości. Nowy układ graficzny widżetu sprawia, że przekaz skierowany do konsumentów jest bardziej przejrzysty. Od 14.09.2017 r. będą dostępne trzy wersje tego elementu. Czytaj dalej