21. Listopad 2017 , Marcin Jedrzejak

Black Friday i Cyber Monday zgodnie z prawem – 7 wskazówek dla e-sprzedawców

Black Friday oraz Cyber Monday – zakupowe święto ze Stanów Zjednoczonych co roku zyskuje na popularności również w polskich sklepach. Zasada jest prosta: w tym dniu w sklepach tradycyjnych jak i internetowych przez krótki okres czasu dostępne są produkty w znacznie obniżonej cenie. Sprzedawcy powinni przy tym przestrzegać kilku ważnych zasad uczciwej konkurencji Czytaj dalej  
19. Listopad 2017 , Daniel Heller

3 wskazówki, jak zapewnić optymalne wsparcie klientom na Facebooku

Facebook jest wykorzystywany nie tylko do wrzucania filmików z kotami czy fotek z urlopu, ale także do kontaktowania się ze sklepami internetowymi. Jak zasygnalizować klientom, że Twój sklep działa sprawnie w social media i tutaj też można się z Tobą skontaktować? W tym artykule znajdziesz odpowiedź na to pytanie! Czytaj dalej  
09. Listopad 2017 , Johannes Lemm

Skuteczna analiza konkurencji

Badanie rynku jest częścią działalności każdego odnoszącego sukcesy przedsiębiorstwa. Także sprzedawcom internetowym opłaca się przyjrzeć poczynaniom konkurentów. Prowadząc sklep internetowy, nie działasz w pustce, a rynek e-commerce ulega ciągłym zmianom. Czytaj dalej  
09. Listopad 2017 , Daniel Heller

3 sposoby na zwiększenie satysfakcji klientów

Zadowoleni klienci – życzy ich sobie każdy sprzedawca internetowy, ponieważ to oni napędzają obrót. Co trzeba zrobić, by uszczęśliwić klientów? Te trzy sposoby pozwolą Ci zwiększyć ich satysfakcję, a w rezultacie także Twój obrót. Czytaj dalej  
08. Listopad 2017 , Marcin Jedrzejak

Reklamacja – ile razy sprzedawca może naprawiać rzecz?

W sytuacji wystąpienia wady w zakupionym produkcie, klient może złożyć reklamację i dochodzić swoich roszczeń na podstawie obowiązującej ustawowo na mocy przepisów kodeksu cywilnego „rękojmi za wadę” lub na podstawie gwarancji (o ile została ona udzielona). Czytaj dalej  
08. Listopad 2017 , Alon Eisenberg

7 wskazówek, jak rozpocząć prowadzenie swojego biznesu w domu

Zdobycie się na tak ważny krok jak rozpoczęcie własnej działalności z pewnością wiąże się ze stresem, ale równocześnie jest niezwykle ekscytujące. Prowadzenie własnej firmy w domu może być wspaniałym doświadczeniem. Kto nie lubi pracować w piżamie? Dla wielu osób ulubiony strój roboczy. Aby jednak odnieść sukces i sprawnie prowadzić firmę w zaciszu swojego domu, warto […] Czytaj dalej  
02. Listopad 2017 , Britta Kristin Böhle

Jak Google RankBrain zmienia wyniki wyszukiwania

Na scenie SEO pojawiło się nowe pojęcie, które długofalowo wpłynie na mechanizm rankingowy Google: Google RankBrain. Wdrożony zostanie inteligentny system, który ma poprawić wyniki wyszukiwania. Sprawdź, na czym polega RankBrain i czego mogą się po nim spodziewać e-przedsiębiorcy. Czytaj dalej  
25. Październik 2017 , Alon Eisenberg

7 sposobów na zoptymalizowanie kampanii remarketingowych

Kampanie remarketingowe (retargetingowe) są jednym z najskuteczniejszych sposobów zwiększania sprzedaży. Jeśli dopiero zaczynasz zajmować się marketingiem internetowym, pewnie zastanawiasz się, czym jest remarketing. Każdy, kto korzysta z internetu, szczególnie robiąc zakupy, na pewno widział reklamy remarketingowe. Czytaj dalej