14. Czerwiec 2017 , Marcin Jedrzejak

Usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach e-sklepu

Zdarza się, iż sprzedawcy internetowi oferujący w swoim sklepie wyłącznie produkty nie są świadomi, iż świadczą oni jednocześnie usługi elektroniczne w rozumieniu przepisów ustawy o świadczeniu usług elektronicznych. Taką usługą jest np. newsletter lub możliwość rejestracji w e-sklepie i stworzenie konta klienta. Czytaj dalej  
07. Czerwiec 2017 , Trusted Shops

Google & HTTPS: czy Twój sklep jest zagrożony?

Gigant branży internetowej Google szacuje, że dwie trzecie zasobów internetu nie są bezpieczne. Powinno to dać do myślenia wszystkim administratorom stron, którzy zrezygnowali ze stosowania technologii HTTPS. To jeden z setek czynników, które wpływają na widoczność stron internetowych w wynikach wyszukiwania. Czytaj dalej  
01. Czerwiec 2017 , Trusted Shops

Growth hacking dla sklepów internetowych

Growth hacking to nie tylko modne marketingowe pojęcie. Sklepy internetowe są wręcz stworzone do tego, by przyspieszać wzrost za jego pomocą. Ekspert od growth hackingu, Hendrik Lennarz, wyjaśnia w tym artykule, jak stosować tę metodę i daje konkretne porady, dzięki którym można zwiększyć ruch w e-sklepie. Czytaj dalej  
01. Czerwiec 2017 , Trusted Shops

Czym jest SEO i dlaczego jest ważne dla osiągnięcia sukcesu

Co to właściwie jest SEO? Nie każdy wie, co oznaczają akronimy PPC lub ROI. Specjaliści od marketingu internetowego codziennie mają do czynienia z tym i innymi pojęciami i mogą nie pamiętać, że stanowią one zagadkę dla większości osób. Podobnie jest z SEO. Czytaj dalej  
29. Maj 2017 , Joanna Berger

Opinie klientów w mediach społecznościowych a reklama produktów

Zarówno opinie o sklepie internetowym, jak i komentarze dotyczące produktów można bardzo łatwo zamieścić na portalach społecznościowych, takich jak Facebook lub Twitter. Tym samym może to być również skuteczna reklama produktów sklepu. Jednak, aby posty zawierające recenzje generowały większą sprzedaż, należy pamiętać o kilku zasadach. Czytaj dalej  
26. Maj 2017 , Trusted Shops

5 sposobów na poprawienie współczynnika otwieranych e-maili

E-maile to wciąż jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Informowanie klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej o nowych produktach lub ofertach specjalnych może się przyczynić do zwiększenia obrotów. Niestety, wiele osób nawet nie zagląda do otrzymanych e-maili. W tym artykule pokażemy, jak zwiększyć liczbę e-maili otwieranych przez klientów. Czytaj dalej  
22. Maj 2017 , Marcin Jedrzejak

Ważne terminy w prawie konsumenckim

Sprzedawca internetowy kierując swoją ofertę do konsumentów zobowiązany jest przestrzegać wielu przepisów w tym m.in. ustawy o prawach konsumenta czy kodeksu cywilnego. Przepisy te regulują sprzedaż na rzecz konsumentów i nakładają na sprzedawcę liczne obowiązki informacyjne względem konsumenta. Czytaj dalej  
22. Maj 2017 , Trusted Shops

Przygotuj swój e-sklep do sprzedaży międzynarodowej

Zamierzasz rozpocząć sprzedaż w nowym kraju? Kluczem do globalizacji jest lokalizacja. Warto pamiętać o kilku szczegółach, które pomogą zaadaptować sklep internetowy do lokalnego rynku. Przystosowując swój e-sklep do działalności na nowych rynkach, należy wziąć pod uwagę trzy podstawowe sprawy. Po pierwsze, należy przetłumaczyć stronę. Czytaj dalej