18. Styczeń 2018 , Marcin Jedrzejak

Zakaz handlu w niedzielę – Sejm przyjął ustawę z senackimi poprawkami

W zeszłym tygodniu Sejm przyjął ostateczną wersję ustawy ograniczającej handel w niedziele. Sejm zaakceptował poprawki Senatu, które załatały wiele dziur z poprzedniej wersji ustawy. Od 1 marca handel w niedziele będzie stopniowo ograniczany – początkowo do dwóch niedziel w 2018 roku, a następnie do jednej niedzieli w 2019 r. Od 2020 r. będzie obowiązywał zakaz […] Czytaj dalej  
17. Styczeń 2018 , Alon Eisenberg

Czy reklama tradycyjna może przynieść korzyści sklepowi internetowemu?

Właściciele firm, które mają budżet marketingowy, zawsze zastanawiają się, jakie narzędzie najskuteczniej pomoże im dotrzeć do odbiorców docelowych. Pojawienie się reklamy cyfrowej spowodowało odejście od tradycyjnych form promocji, takich jak reklama drukowana, telewizyjna i radiowa. Od wielu lat słyszymy, że nadchodzi koniec mediów drukowanych. Czytaj dalej  
15. Styczeń 2018 , Alon Eisenberg

Jak przyciągnąć klientów dzięki prostemu trikowi SEO

Jako właściciel dobrze prosperującej firmy z pewnością zmagasz się z konkurencją. Jeśli konkurenci są liderami w Twojej niszy rynkowej, przekonywanie do siebie ludzi może być trudnym zadaniem. Pewnie zastanawiasz się, jak odebrać innym firmom ich potencjalnych (i obecnych) klientów. Czytaj dalej  
10. Styczeń 2018 , Daniel Heller

Pięć najważniejszych czynników rankingowych SEO na 2018 r.

Nowy rok, nowe wyzwania. Jeżeli również w tym roku chcesz zdobywać nowych klientów za pośrednictwem wyszukiwarki Google, w trakcie pracy nad swoim sklepem internetowym musisz uwzględnić pięć najważniejszych czynników rankingowych. Dowiedz się, o jakie czynniki chodzi! Czytaj dalej  
20. Grudzień 2017 , Daniel Heller

5 porad, jak zwiększyć wartość koszyka

Chcesz zwiększyć obrót w swoim sklepie? W tym artykule znajdziesz 5 praktycznych porad, które pomogą zrealizować ten cel. Istnieją trzy podstawowe techniki zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym: Czytaj dalej  
20. Grudzień 2017 , Alon Eisenberg

Jak otrzymywać więcej opinii klientów

Nie każdy klient jest skłonny zostawić swoją opinię po zakupach w Internecie. Nie ma w tym nic zaskakującego. Jednak dobra reputacja firmy, oparta na rekomendacjach i pozytywnych recenzjach, ma dla sprzedawców kolosalne znaczenie. Jak zatem zachęcić klientów do dodawania opinii po zakupach? Czytaj dalej