03. Czerwiec 2011 , Magdalena Gorak

Tablety mają duży potencjał dla sprzedawców internetowych

„Handel z kanapy” – tak szwajcarski doradca e-Commerce Thomas Lang określił model biznesowy, korzystający z tabletów. Coraz więcej osób w każdym wieku nabywa tablety. Badania w USA wykazują, że tablety stają się coraz bardziej interesujące dla sprzedawców internetowych. Gwałtownie bowiem rośnie liczba użytkowników tej nowej generacji komputerów. Czytaj dalej  
31. Maj 2011 , Magdalena Gorak

Jak korzystać z opinii klientów offline

Referencje to przeszłość. Dzisiaj królują opinie klientów. Nie znaczy to oczywiście, że referencje już nie działają czy też są nie na miejscu: nadal istnieją i są wykorzystywane zawsze wtedy, gdy do wspierania sprzedaży używane są określone opinie klientów.  W ulotkach, katalogach – mogą być naprawdę ważnym elementem, który przekonuje klientów do zakupu. Szczególnie, gdy opinia należy […] Czytaj dalej  
24. Maj 2011 , Magdalena Gorak

Targi eHandlu w Poznaniu – udany dzień Trusted Shops

W ubiegły piątek, 20 maja, Trusted Shops zaprezentował swoją ofertę na pierwszych w Polsce Targach eHandlu w Poznaniu. Zainteresowani mogli się spotkać z ekspertami firmy, którzy chętnie odpowiedzieli na setki pytań oraz przeprowadzili kilkadziesiąt miniaudytów dla e-sklepów, które pozwoliły  managerom sklepów wychwycić niezgodności z przepisami polskiego prawa. Czytaj dalej  
11. Maj 2011 , Magdalena Gorak

Bezpłatny mini audyt Trusted Shops na Targach eHandlu w Poznaniu

Zarejestruj się na bezpłatny mini audyt Twojego sklepu i odwiedź nasze stoisko, aby otrzymać podręcznik Trusted Shops ze sprawdzonymi przez prawników wzorcami tekstów za symboliczną wizytówkę. W trakcie pierwszej edycji Targów eHandlu w Poznaniu oferujemy możliwość rozmowy z ekspertami naszej firmy, którzy na co dzień przeprowadzają certyfikacje sklepów internetowych. Czytaj dalej  
11. Maj 2011 , Magdalena Gorak

Lista kontrolna: jak sprzedawcy internetowi mogą chronić się przed nieuczciwymi klientami

Wbrew powszechnej opinii nie tylko klienci są narażeni na oszustwa w internecie. Sprzedawcy też mogą natrafić na nieuczciwych klientów, którzy na przykład zamawiają towary z zamiarem niepłacenia za nie. Portal zakupów Gimahot zestawił listę czynników, na które powinni zwrócić uwagę sprzedawcy internetowi, aby rozpoznać nieuczciwych klientów. Czytaj dalej  
10. Maj 2011 , Jessica Antunes

Obowiązek dostarczania do wszystkich państw UE?

W przypadku zrealizowania woli Komisji Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów Parlamentu Europejskiego, sprzedawcy internetowi będą musieli dostarczać przesyłki do wszystkich 27 państw UE. Przedłożony został właśnie odpowiedni projekt ustawy. Zwłaszcza dla małych sprzedawców internetowych planowana ustawa niesie ze sobą ogromne ryzyko. Ale czy oznacza to faktycznie koniec dla wielu właścicieli sklepów? Czytaj dalej  
29. Kwiecień 2011 , Magdalena Gorak

Trusted Shops stawia w Polsce na silnych partnerów

Na wtorkowej konferencji prasowej w warszawskim biurze Trusted Shops, firma poinformowała o nowych partnerach oraz klientach, których pozyskała w ostatnim czasie na polskim rynku. Marka nawiązała współpracę między innymi z platformami oferującymi usługi dla e-sklepów: IAI-Shop.com, Tradoro oraz SOTE, a także podpisała umowę z Groupon.pl oraz Sklep-Presto.pl. Czytaj dalej  
28. Kwiecień 2011 , Magdalena Gorak

7 rad jak prowadzić skuteczne kampanie za pomocą newslettera

Dla większości sprzedawców internetowych biuletyny informacyjne to główny sposób reklamowania się. Co należy uwzględnić przy projektowaniu swoich kampanii przez biuletyny albo jakie aktualne tendencje należy wkomponować w planowanie strategii marketingowej? Czytaj dalej  
20. Kwiecień 2011 , Magdalena Gorak

Jak sklep NIKEiD wykorzystuje aktualne trendy

Fakt, że producent artykułów sportowych doskonale zna się też na rzemiośle handlowym, dowodzi sklep internetowy NIKEiD. Znajdziesz tu wdrożenia całego szeregu aktualnych trendów eCommerce. Od Mass Customization aż po Social Commerce. Od Visual Search po Makro-Zoom. Innowacyjne technologie efektownie wspierają model biznesowy sklepu. Czytaj dalej