21. Styczeń 2011 , Magdalena Gorak

Apteka Apo-Discounter.pl certyfikowana przez Trusted Shops

Apo-Discounter.pl – jedna z najprężniejszych aptek internetowych działających na rynku polskim – dołączyła właśnie do grona zaufanych internetowych sprzedawców certyfikowanych przez Trusted  Shops, otrzymując tym samym europejski Znak Jakości i obejmując swoich polskich Klientów Gwarancją Zwrotu Pieniędzy. Czytaj dalej  
17. Styczeń 2011 , Magdalena Gorak

O czym pamiętać przy korzystaniu z systemu Opinii Klienta

Oceny i opinie klientów są coraz ważniejsze dla sprzedawców internetowych. Już dzisiaj 70 procent kupujących online uzależnia swoją decyzję zakupu od opinii innych kupujących, co potwierdzają aktualne wyniki badań Nielsen Research. Mogą skutecznie zachęcić lub zniechęcić do zakupu. Czytaj dalej  
12. Styczeń 2011 , Magdalena Gorak

Międzynarodowy kalendarz imprez w roku 2011 dla sprzedawców internetowych

Targi, kongresy, roadshow lub dni członków. Sprzedawcy internetowi mogą dziś brać udział w wydarzeniach branżowych praktycznie co miesiąc. W tej chwili profesjonalne odzwierciedlenie znajduje prawie każdy temat, związany z e-Commerce. Zestawienie ważniejszych wydarzeń w kraju i zagranicą znajdą Państwo od teraz na naszym blogu. Poniżej zestawiliśmy imprezy w pierwszej połowie roku. Czytaj dalej  
29. Grudzień 2010 , Magdalena Gorak

Wywiad dla IT Reseller: 5 mln klientów kupuje bez obaw, polegając na naszej gwarancji

Grzegorz Teter dla IT Resellera przeprowadził wywiad z Jean-Markiem Noël, dyrektorem zarządzającym i założycielem Trusted Shops GmbH. Czytelnicy mogą się z niego dowiedzieć m.in. dlaczego program Trusted Shops jest rozwiązaniem unikalnym na europejskim rynku oraz na jakiego typu korzyści mogą liczyć internetowi sprzedawcy po przeprowadzeniu audytu. Czytaj dalej  
16. Grudzień 2010 , Janusz Dreier

Klauzule narzucające konsumentom właściwość miejscową sądu są niedozwolone

Handel w internecie jest korzystny – zarówno dla konsumenta jak i dla sprzedawcy. Sprzedający znacznie zwiększa swój zasięg działania i ma dzięki stosunkowo niewielkiej inwestycji możliwość sprzedaży w całym kraju. To poszerzenie działalności może jednak mieć również skutki uboczne; a mianowicie nowo pozyskany klient na drugim końcu Polski może być niezadowolony ze świadczonych usług i […] Czytaj dalej  
15. Grudzień 2010 , Magdalena Gorak

These boots are made for walking: sprzedaż wysyłkowa butów odkrywa internet

Mirapodo, Sarenza i Zalando to nazwy e-sklepów znane w Europie. Nowe sklepy rewolucjonizują rynek e-Commerce ofertą sandałów, kozaków i szpilek. Sam Spartoo – od chwili założenia w 2005 roku do dzisiaj  – otworzył sklepy internetowe w już 27 krajach. Globalizacja to interesujący temat zarówno dla operatorów sklepów, jak i inwestorów. Czytaj dalej  
15. Grudzień 2010 , Magdalena Gorak

Studium: opinie klientów pomagają w pozyskiwaniu nowych klientów

Zadowoleni klienci są najlepszymi sprzedawcami. Potwierdza to ankieta pośród 1400 konsumentów, przeprowadzona przez portal zakupowy Ciao.de. Zgodnie z jej wynikami, opinie klientów są szczególnie ważne zwłaszcza dla nowych klientów. Dlatego dla sprzedawców internetowych dobrym rozwiązaniem jest dopuszczenie opinii klientów w swoim sklepie i ich publikowanie. Czytaj dalej  
14. Grudzień 2010 , Magdalena Gorak

Jak budować zaufanie w internecie? – wideorelacja Trusted Shops z Forum IAB

W listopadzie odbyła się największa w Polsce dwudniowa konferencja branżowa dla osób profesjonalnie związanych z internetem, czyli Forum IAB.  Drugiego dnia konferencji, Jean-Marc Noël – założyciel i dyrektor zarządzający Trusted Shops – przedstawił prezentację “Shop online (if you dare)!” Zachęcamy do zapoznania się z wideorelacją z jego wystąpienia. Czytaj dalej