Soft360.pl- Logo - Opinie

Soft360.pl
Opinie:

Opinie (1307) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (8017)

4,96
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 8 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
Soft360.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

3 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam. Obsługa po stronie sklepu w porządku. Szybko, sprawnie, bez komplikacji. Sam program, ktory kupilem... Mcafee. Porażka. Zupełny brak ustawień. Zarówno w wersji na PC jak i na androida. Dodatkowo wersja na androida... Na dwóch z trzech telefonów trudno określić czy działa. Problem z instalacją. Program można zdezaktywować tak samo łatwo jak monit o pogodzie - przeciągając powiadomienie.

najbardziej krytyczna opinia

6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Problem z program Norton360, sie instluje, jeden dzien jest zarejestrowany, drugi juz nie. Na android nie chce sie zarejestrowac i zablokowal bluetooth.
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu Soft360.pl

Filtruj
Sortuj  
Od najnowszych
(1)
(1)
Resetuj
23 godziny temu
w trakcie sprawdzania
Zażądałem zwrotu zapłaty za nie dostarczenie w terminie 10 dni oprogramowania Windows 10 program instalacyjny zgodnie z Umową. " Bartosz Michalski śr., 8 maj, 14:08 (23 godziny temu) do mnie Panie Rajmundzie, Absolutnie nie otrzyma Pan zwrotu zapłaty, bo to wyłącznie na Pańskim sprzęcie (lub sieci Internet) plik 4,7 GB ściąga się kilka godzin (czy rzekomo dni). To co zostało umownie zamówione, to zostało dostarczone i nie mamy wpływu na Pański sprzęt. Przed chwilą przetestowaliśmy narzędzie i nam pobieranie pliku ISO z narzędzia zajmuje kilka minut. To samo z tworzeniem nośnika (które de facto najpierw pobiera pliki, a później tworzy nośnik instalacyjny) - jest to podobny okres czasu. To wszystko co mamy do dodania w tej sprawie. Proszę spróbować pobrać narzędzie na innym komputerze, z dostępem do innej sieci Internet - jeśli z tym poprzednim jest problem. Pozdrawiam / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen Bartosz Michalski Prezes Zarządu / CEO Tel.: +48 61 111 00 45 Rajmund Rusakiewicz <rajmund.rusakiewicz.poczta@gmail.com> 12:59 (14 minut temu) do biuro@soft360.pl Panie Prezesie Ponawiam żądanie zwrotu zapłaty. Internet i sprzęt mój jest bez zarzutu w innych sprawach. Rajmund Rusakiewicz Inna dopuszczalna opcja to przesłanie fizycznie nośnika instalacyjnego Windows 10 na pendrive i płyta bootowalna ISO. Adres:Rajmund Rusakiewicz wieś Mokiny kolonia 40 11-010 Barczewo tel.: 784672865"
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu Soft360.pl
21 godzin temu
Nie możemy przyjąć zwrotu produktu w przypadku umowy, co do której zrzekł się Pan prawa do odstąpienia od umowy. Kwestie braku dostarczenia linku do pobrania to oczywista konfabulacja, gdyż każdy Klient otrzymuje link do pobrania. Tak było również w tym wypadku o czym nie informuje ta opinia. Klient ma problem natury technicznej, tj. rzekomo pobranie produktu ma trwać kilka dni. Klient bezpodstawnie zażądał wysłanie na nasz koszt nośnika instalacyjnego (pendrive, DVD), co oczywiście nie było przedmiotem umowy. My jako Sklep nie dostarczamy żadnych nośników fizycznych, a całość instalacji musi się odbyć z oficjalnych serwerów producenta. Klient odmówił naszej zdalnej pomocy technicznej, więc w tym wypadku nie jesteśmy w stanie pomóc.
6 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Problem z program Norton360, sie instluje, jeden dzien jest zarejestrowany, drugi juz nie. Na android nie chce sie zarejestrowac i zablokowal bluetooth.
Zgłoś opinię