activlab.pl- Logo - Opinie

activlab.pl
Opinie:

Opinie (317) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (717)

4,83
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 5 paź 2021
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
activlab.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

24 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Kontakt z klientem na bardzo wysokim poziomie, krótki czas oczekiwania na wysłanie zamówionego towaru, zakup bez problemów, jedyne zastrzeżenie do firmy InPost, bardziej do jej kurierów która klientów traktuje z góry, kurier bardzo nie przyjemny, po zadzwonienia do kuriera odpowiedział że nie ma czasu że mną gadać a przyjedzie kiedy będzie czas

najbardziej krytyczna opinia

5 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Witam. Dnia 2 stycznia złożyłam zamówienie, opłaciłam, po czym dostałam informację o prowadzonej przez was inwentaryzacji sklepu w dniach 1-10 stycznia i sklep będzie nieczynny. Uważam że taka informacja powinna znajdować się na stronie głównej, ewentualnie tuż przed płatnością. Uważam że wasza polityka w tej sprawie jest karygodna i pozostawia klienta na dłuższy okres czasu bez potrzebnych suplementów. W Polsce jestem tylko przejazdem, więc nie zdążę odebrać i zabrać swojej paczki..... Majka Pastuszka
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu activlab.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(2)
(3)
(7)
Resetuj
4 dni temu
 Opinia zweryfikowana
zmienić przewoźnika, nie mogę otworzyć Orlen paczka, kod nie ten. Kurier cyfry pomylił????
Zgłoś opinię
7 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Zamawiam u Państwa dużo i często i proszę zawsze o jakieś próbki nowych produktów, żebym mogła wypróbować i zakupić. Lecz nigdy nie otrzymuję. Troszkę słabo.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu activlab.pl
19 kwi 2024
Dzień dobry, w żadnym miejscu nie deklarujemy, że dodajemy próbki produktów do zamówień. Oczywiście zrozumielibyśmy niezadowolenie, jeśli wobec naszych deklaracji nie dotrzymalibyśmy słowa. Jeśli zamawia Pani często w naszym sklepie, za każdy zakup otrzymuje Pani punkty lojalnościowe, za które może Pani wymieniać produkty w ramach zakupów - za przysłowiowy 1 grosz. Prosimy o zweryfikowanie ilości punktów na koncie i gdy Pani zechce, wykorzystania ich przy kolejnych zakupach. Pozdrawiamy serdecznie!
ZU
4 mar 2024
 Opinia zweryfikowana

Zły status

Napisaliście, że paczka została wysłana 29 lutego. Wypisałam numer paczki na Orlen Paczka i status jest dalej: "Twoja paczka jest w trakcie przygotowania przez nadawcę". Oczekuję, że przekażecie paczkę ASAP.
Zgłoś opinię
19 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Dramat. Za pierwszym razem dostarczone błędne zamówienie. Po kontakcie z infolinią, zwróceniu paczki i zapewnieniu że jeszcze tego samego dnia zostanie wysłane poprawne w dniu dzisiejszym odebrałem znowu błędnie spakowane zamówienie. To prawdopodobnie ostatni zakup. Odradzam.
Zgłoś opinię
22 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zacznijcie lepiej pakować przesyłki. Perfumy Dody przyszły zniszczone, luzem „latające” po kartonie. Żenada.
Zgłoś opinię
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Długi czas wysyłki, więcej nie skorzystam
Zgłoś opinię
5 sty 2024
 Opinia zweryfikowana

Brak Informacji o inwentaryzacji przed zakupem.

Witam. Dnia 2 stycznia złożyłam zamówienie, opłaciłam, po czym dostałam informację o prowadzonej przez was inwentaryzacji sklepu w dniach 1-10 stycznia i sklep będzie nieczynny. Uważam że taka informacja powinna znajdować się na stronie głównej, ewentualnie tuż przed płatnością. Uważam że wasza polityka w tej sprawie jest karygodna i pozostawia klienta na dłuższy okres czasu bez potrzebnych suplementów. W Polsce jestem tylko przejazdem, więc nie zdążę odebrać i zabrać swojej paczki..... Majka Pastuszka
Zgłoś opinię
6 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana

Brak reakcji

Dostałam maila informującego o opóźnieniu w wysyłce wiec poprosiłam o anulowanie zamówienia. Odpowiedzi na prośbę o anulowanie nie otrzymałam, a paczka mimo tego została wysłana.
Zgłoś opinię
12 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak dostawy zagranicę co bardzo mi utrudnia zamówienie...niektórzy wolą dopłacić za przesyłkę więcej ale mieć ją bez problemu :)
Zgłoś opinię
3 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Możecie dostarczać zamówienia !!!
Zgłoś opinię
19 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
8 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię