higienaserwis.pl
Opinie:

Opinie (58) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (216)

4,93
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 1 kwi 2016
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
higienaserwis.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

26 maj 2023
 Opinia zweryfikowana
Bardzo dobry kontakt i pomocna obsługa (był pewien problem z dostarczeniem przez DPD - ze sklepu Pani natychmiast wszystko wyjaśniła; ostatecznie paczka dotarła)

najbardziej krytyczna opinia

7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam u Państwa zamówienie. Początkowo wszystko przebiegło standardowo, włożyłam rzeczy do koszyka (były opisane jako dostępne), zapłaciłam szybkim przelewem, wybrałam kuriera itd…. Następnego dnia dostałam maila że zamówienie zostanie zrealizowane po uzupełnieniu brakujących produktów w magazynie. Gdybym wiedziała wybrałabym inną firmę. Wyjątkowo zależało mi na czasie, ponieważ zamówiłam podajniki do mydła, dezynfekcji i papieru i mam ekipę remontową która miała je zawiesić, zamówienie najpewniej przyjdzie jak ekipy już nie będzie i będę się bujać z powieszeniem podajników. Ale oczywiście kogo to obchodzi…. W mailu nie było również informacji kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. Gratuluję profesjonalnej obsługi klienta. Najpierw pisać że wszystko jest na magazynie i dostępne po czym wziąć kasę i napisać maila że sory ale są braki….
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu higienaserwis.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(0)
(0)
(1)
Resetuj
7 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Złożyłam u Państwa zamówienie. Początkowo wszystko przebiegło standardowo, włożyłam rzeczy do koszyka (były opisane jako dostępne), zapłaciłam szybkim przelewem, wybrałam kuriera itd…. Następnego dnia dostałam maila że zamówienie zostanie zrealizowane po uzupełnieniu brakujących produktów w magazynie. Gdybym wiedziała wybrałabym inną firmę. Wyjątkowo zależało mi na czasie, ponieważ zamówiłam podajniki do mydła, dezynfekcji i papieru i mam ekipę remontową która miała je zawiesić, zamówienie najpewniej przyjdzie jak ekipy już nie będzie i będę się bujać z powieszeniem podajników. Ale oczywiście kogo to obchodzi…. W mailu nie było również informacji kiedy zamówienie zostanie zrealizowane. Gratuluję profesjonalnej obsługi klienta. Najpierw pisać że wszystko jest na magazynie i dostępne po czym wziąć kasę i napisać maila że sory ale są braki….
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu higienaserwis.pl
17 minut temu
Dzień dobry, Szanowna Pani, dziękuję za komentarz. Chciałam się odnieść do terminu realizacji zamówienia. Zamówienie weszło do nas 25.04 po godzinie 15.00. (czwartek). Towar zamówiony przez Panią był na magazynie dostępny, ale z uwagi na wadę fabryczną jednego dozownika, nie chcieliśmy wysyłać go do Pani. Wysłaliśmy maila w dniu 26 kwietnia, z informacją, że po skompletowaniu zamówienia towar zostanie wysłany. Nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi od Pani na naszą wiadomość. Również w zamówieniu nie było informacji o potrzebie pilnej realizacji. W poniedziałek 29 kwietnia otrzymaliśmy nową dostawę. Dozowniki przyjechały, jednak nadal nie były one wg. nas w idealnym stanie. Wówczas, skontaktowaliśmy się z Panią telefonicznie i po wysłaniu do Pani zdjęć zaakceptowała Pani jakość dozownika. Całe zamówienie odebrała Pani w dniu 2 maja. Mam nadzieję, że produkty spełniły Pani oczekiwania i ładnie się prezentują. Rozumiem Pani rozgoryczenie po otrzymaniu maila od nas, jednak w trosce o zadowolenie klienta z jakości towaru woleliśmy wysłać Pani dozownik bez wady. Życzymy udanego użytkowania dozowników i jeszcze raz dziękujemy za zakupy w naszym sklepie. Mam też nadzieję, że dodatkowy rabat i upominki były dla Pani miłym akcentem.