paxit.pl- Logo - Opinie

paxit.pl
Opinie:

Opinie (528) w ciągu ostatnich 12 miesięcy  Opinie łącznie  (1206)

4,86
Bardzo dobry

znak jakości
Ważny

Obejmuje Ochronę Kupującego

Ważny od: 16 lut 2022
Znak jakości oznacza wiarygodnych sprzedawców internetowych.
paxit.pl spełnia wszystkie Kryteria jakości Trusted Shops Uwzględnione
  • Zweryfikowana tożsamość
  • Szyfrowana transmisja danych
  • Przejrzysty proces składania zamówienia

Ochrona Kupującego Trusted Shops

Firma ta oferuje Ochronę Kupującego Trusted Shops do 10 000 zł. Dowiedz się, w jaki sposób zapewnia to bezpieczeństwo transakcji.

Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

najbardziej pozytywna opinia

14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak ceny brutto za produkt. Podana cena za artykuł jest ceną do produktu przy zakupie całej palety. Szkoda, bo wchodząc do sklepu i chcąc kupić niewielką ilość opakowań łatwo się zasugerować podaną ceną. Dlaczego nie jest podana realna cena produktu, cena brutto, albo widełki cenowe. Takie podawanie ceny wprowadza w błąd, bo myślisz, że płacisz za produkt cenę brutt a po raz drugi jesteś wprowadzony w błąd, bo myślisz, że kupujesz taniej a tu podana jest cena hurtowa. To nie jest w porządku wobec kupującego. nie zainteresowanego kupnem całej palety.

najbardziej krytyczna opinia

12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak niemal ZAWSZE problem z dostawą. Trzy maile wzajemnie się wykluczające. "Przesyłka została wysłana", "przesyłka zostanie wysłana", "przesyłka zostanie dostarczona przez inną firmę kurierską", kolejne kilka dni i ZERO dostawy pudeł. Brak terminowości, lekceważenie klienta to po prostu norma...:(
Naszym celem jest budowanie cyfrowego zaufania. Dowiedz się, jak działają opinie w Trusted Shops:

Opinie nt. sklepu paxit.pl

Filtruj
 Sortuj  
Trafność
(12)
(4)
(4)
(10)
Resetuj
3 dni temu
 Opinia zweryfikowana

Niepolecam- Zakupiłam kartony na przesyłki do…

Zakupiłam kartony na przesyłki do Inpost'u. Wymiar C. Niestety miałam problem z umieszczeniem kartonu w paczkomacie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Karton był zapełniony na 70%, także zaklejony był na płasko- bez żadnych górek/wybrzuszeń. Wysokość kartonu powinna być o 1cm mniejsza!!! Niepolecam. Więcej nie kupię. Zakupiłam 10szt, a już przy pierwszym kartonie- pierwszej przesyłce miałam problem z umieszczeniem jej w paczkomacie.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
21 godzin temu
Dziękujemy za opinię. Sprawdziliśmy BOX1155 który Pani zakupiła i po złożeniu jego wymiary zewnętrzne to 640x380x410 mm czyli dokładnie takie jak podaje Inpost w gabarycie C i jakie są w specyfikacji produktu. Na odległość jest nam trudno ustosunkować się do zarzutu, dbamy o to aby nasze produkty spełniały wszystkie podawane parametry, przechodziły weryfikację jakościową. Sądzę, że w pierwszej kolejności powinna się Pani z nami skontaktować abyśmy mogli wspólnie znaleźć problem i go rozwiązać. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, skontaktujemy się telefonicznie w celu znalezienia rozwiązania. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
13 dni temu
 Opinia zweryfikowana
Za tak wykonane kartoniki na lekcjach ZPT nauczyciel dawał ocenę dostateczną. Geometrii ani kątów wykonane wyroby nie posiadają. Ogólnie kartonik jednorazowego użytku.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 dni temu
Dziękujemy za opinię. Prosimy o więcej szczegółów lub zdjęcia na adres mailowy martketing@paxit.pl - oczywiście sprawdzimy, będziemy również wdzięczni czy przesyłka nie była uszkodzona i problem nie wynika z uszkodzeń. Opakowania, które znajdują się na naszym magazynie spełniają wszystkie wymogi jakościowe. Oczywiście bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji, dlatego bardzo zależy nam na wyjaśnieniu , gdzie powstał problem. Z góry dziękujemy i pozdrawiamy zespół Paxit.pl
19 mar 2024
 Opinia zweryfikowana
Chciałabym kupować więcej rodzajów pudełek ale w mniejszej ilości niż 30szt. Kiedyś było to możliwe teraz firma twierdzi że nie bo tak są pakowane ale w paczce są luzem. Szkoda że nie ma celofanu w arkuszach i za mało kolorów wstążek oraz sznurków do pakowania . Brakuje mi też koszy prezentowych kartonowych.🙂
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 mar 2024
Dziękujemy za opinię, zajmujemy się przede wszystkim hurtową sprzedażą, stąd ilości minimalne. Oczywiście wszystkie uwagi są dla nas bardzo cenne i weźmiemy je pod uwagę. Raz jeszcze dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
17 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana

Dziekuje

Dziękuję, wszystko doszło, w dobrym stanie. Jesteśmy zadowoleni!
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
22 kwi 2024
Dziękujemy za opinię !!!
12 kwi 2024
 Opinia zweryfikowana
Wymiary opakowań podane w sklepie nie zgadzają się z rzeczywistymi, jest to dla mnie oszukiwanie klienta. Na zwrot i reklamacje nie ma szans. Kupiłeś na firmę to przepadłeś. Porażka.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 kwi 2024
Dziękujemy za opinię, jednak jest ona bardzo krzywdząca i nieprawdziwa. Dokonaliśmy pomiarów BOX1070, które zostały zakupione i mają dokładnie takie wymiary zewnętrzne jakie są podane na stronie produktu 200x200x80 mm. Reklamacje zawsze rozpatrujemy na korzyść klienta, jednak nie złożył Pan oficjalnej reklamacji, nie wypełnił formularza reklamacji, dlatego nie może Pan pisać że na reklamację nie ma szans. Oczywiście rozpatrzymy Pana reklamację i wrócimy z odpowiedzią. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
27 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
8 mar 2024
Dziękujemy za opinię !!!
23 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Otrzymałem zamówienie od Państwa, dziękuję za szybką realizację, ale niestety w moim zamówieniu brakuje 3 pudełek (87 z 90), przeliczono 3 razy. To nie jest sytuacja krytyczna,ale niestety zapłaciłem za 90 sztuk, a otrzymałem mniej. To mój pierwszy zakup i doświadczenie jest nieco nieprzyjemne.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 sty 2024
Dziękujemy za opinię. Nawiązując do naszej korespondencji mailowej chciałbym wyjaśnić, iż kartony pakowane są przez maszyny na podstawie wagi w pakiety po 30 sztuk i czasem wkrada się pomyłka w takim procesie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i zgodnie z naszymi ustaleniami na wskazany w zamówieniu adres mailowy przesłaliśmy kod rabatowy w ramach rekompensaty. Pozdrawiamy zespół paxit.pl
10 lut 2024
 Opinia zweryfikowana
Jakość kartonu bardzo słaba. Po jednym złożeniu załamane, obtargane rogi. Przy mniejszych zamówieniach zupełnie nieopłacalne
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 lut 2024
Dziękujemy za opinię !!!
14 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Brak ceny brutto za produkt. Podana cena za artykuł jest ceną do produktu przy zakupie całej palety. Szkoda, bo wchodząc do sklepu i chcąc kupić niewielką ilość opakowań łatwo się zasugerować podaną ceną. Dlaczego nie jest podana realna cena produktu, cena brutto, albo widełki cenowe. Takie podawanie ceny wprowadza w błąd, bo myślisz, że płacisz za produkt cenę brutt a po raz drugi jesteś wprowadzony w błąd, bo myślisz, że kupujesz taniej a tu podana jest cena hurtowa. To nie jest w porządku wobec kupującego. nie zainteresowanego kupnem całej palety.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
15 gru 2023
Dziękujemy za opinię, każda jest dla nas bardzo istotna. Pracujemy nad wprowadzeniem również cen brutto, aktualnie ceny w sklepie to ceny netto a brutto pojawia się w koszyku przed finalizacją zamówienia. Raz jeszcze dziękujemy za cenne wskazówki. Pozdrawiamy
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Wysyłka zamówionego towaru przebiega bardzo sprawnie. Jedyna rzecz ,którą moglibyście poprawić to szybsze wysyłanie faktur .
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
1 gru 2023
Dziękujemy za opinię, jednak w kwestii faktur są one wysyłane zaraz po odklikaniu przez kuriera przesyłki, zatem faktura jest wysyłana mailowo zanim przesyłka dotrze do klienta. Być może z jakiegoś powodu trafiła do spam. Faktury wysyłane są z adresu noreply@paxit.pl - pozdrawiamy paxit.pl
24 paź 2023
 Opinia zweryfikowana
Nie czytacie Panstwo komentarzy. Jesli bierze sie fv nie ma możliwości wstawienia innego punktu dostawy.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 paź 2023
Dziękujemy za opinię , jednak jest możliwość wybrania w koszyku opcji inny adres dostawy niż dane do FV.
12 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
szybka bezproblemowa realizacja - towar zgodny z zamówieniem - polecam.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
12 sty 2024
Dziękujemy za opinię !!!
7 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Szybka dostawa, niestety niezgodność kwoty na fakturze
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
8 wrz 2023
Dziękujemy za opinię, wdrożyliśmy nowe rozwiązania i borykamy się jeszcze chwilowo z drobnymi niedociągnięciami, ale oczywiście są one na bieżąco eliminowane. Fakturę oczywiście poprawimy - proszę o wiadomość z nr faktury i właściwą kwotą na adres marketing@paxit.pl . Raz jeszcze dziękujemy za opinię. Pozdrawiamy
25 wrz 2023
 Opinia zweryfikowana
Estetyczne,łatwe do złożenia.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
25 wrz 2023
Dziękujemy za opinię !!!
18 sty 2024
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
18 sty 2024
Dziękujemy za opinię !!!
15 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
18 gru 2023
Dziękujemy za opinię !!!
13 lip 2023
 Opinia zweryfikowana
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
17 lip 2023
Dziękujemy za opinię !!!
12 sie 2023
 Opinia zweryfikowana
Jak niemal ZAWSZE problem z dostawą. Trzy maile wzajemnie się wykluczające. "Przesyłka została wysłana", "przesyłka zostanie wysłana", "przesyłka zostanie dostarczona przez inną firmę kurierską", kolejne kilka dni i ZERO dostawy pudeł. Brak terminowości, lekceważenie klienta to po prostu norma...:(
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
14 sie 2023
Szanowni Państwo, dziękujemy za opinię, każda jest dla nas ogromnie istotna, szczególnie ta , która wskazuje nasze niedoskonałości, dzięki temu możemy je eliminować i ciągle się rozwijać. Czas wysyłki to 24 h, jednak czasem dostawa trwa dłużej z powodu błędów czy niedoskonałości firm transportowych na których działanie nie mamy już większego wpływu. Zamówienie otrzymaliśmy 8 sierpnia o godz. 14:34 - kompletację rozpoczęliśmy tego samego dnia a przesyłka została przekazana firmie spedycyjnej 9 sierpnia, zatem wysłaliśmy ją w 24 h. Niestety firma obsługująca dostawę nie wywiązała się z zadeklarowanego czasu, zgłosiliśmy reklamację i oczywiście bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby zamówienia realizować "od ręki" i jest nam ogromnie przykro, że przez błędy firmy transportowej nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Raz jeszcze bardzo przepraszamy i dołożymy wszelkich starań aby sytuacja więcej nie miała miejsca. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
9 lis 2023
 Opinia zweryfikowana
Proszę poprawić jakość obsługi klienta. Paczka zamówiona 2 listopada czas na dostawę był przewidywany na 3 listopada. Paczka utknęła w punkcie nadania DHL. Dwukrotnie kontaktowano się telefonicznie z działem obsługi klienta. Napisano maila do Państwa. Poziom obsługi klienta na poziomie zerowym.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
15 lis 2023
Dziękujemy za opinię, każda jest dla nas ważna. Na działanie firm kurierskich nie mamy większego wpływu, choć staramy się wymusić bardzo wysokie standardy. Po otrzymaniu odpowiedzi od przewoźnika wysłaliśmy przesyłkę ponownie. Wyciągniemy wnioski z zaistniałej sytuacji i postaramy się podnieś standard obsługi również w takich sytuacjach. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy zespół Paxit.pl
1 gru 2023
 Opinia zweryfikowana
Strona internetowa jest do poprawy, pomimo wielokrotnych prób logowania przez Google, próby założenia konta ręcznie nie udało mi się wejść w moje zamówienia i złożyć kolejnego na to samo konto.
Zgłoś opinię
Odpowiedź ze sklepu paxit.pl
1 gru 2023
Dziękujemy za opinię. logowanie przez google jest możliwe, dokonaliśmy testów i funkcjonalność działa. Jeśli chodzi o odzyskiwanie hasła to również przychodzi mail z opcją resetuj hasło, proszę sprawdzić folder spam, być może z jakiegoś powodu maile właśnie tam trafiły. Pozdrawiamy Paxit.pl